niet vergeten de luier er een beetje voor te houden... anders kun je de muren opnieuw wittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
tessie, als het echt niet lukt wil een klein beetje poeren met een thermometer wel es helpen om het op gang te brengen (don't ask...)
net gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je een foto van zijn navel?
Elin had heel even een breukje toen hebben ze m aangestipt..maar dat stelde weinig voor.. je kan er trouwens 50 cent opplakkenze zeggen dat t werkt
Ik was gister een beetje emo. vandaag valt het wel mee eigenlijk, misschien vanavond als de dag bijna voorbij isquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef peterfan het volgende:
Wat een leuke foto's LL! Ben je emo? Wij zijn volgende week aan de beurt en ik hou het nu al bijna niet droog..![]()
dus ik kán met een maand ellende zitten? hij heeft van deze hobbels namelijk wel last volgens mij. nou hielp dentinox smeren vanavond heel goed, hij was eigenlijk meteen stil daarna, maar ik vind het zo zieligquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef freecell het volgende:
Ja hoor, hier zit er tussen onder en boven ongeveer een maandje, maar de bobbels zaten er toen al wel
Ja?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:24 schreef Marie79 het volgende:
Maarten was vandaag iets te enthousiast geknuffeld door een ander kindje, hij heeft nu wat plekjes / krasjes op zijn gezichtjeIk weet het wel, het kan gebeuren en zo erg vind ik het nu ook weer niet, maar toch wel een klein beetje stiekempjes...
Die sub van je verklaart het juist hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Marie79 het volgende:
Waarom ik het toch wel een beetje zielig vind? Omdat hij er toch wel een beetje gehavend uitziet en het misschien wel wat pijn heeft gedaan enzo... hij heeft nog niet zo heel veel gehad qua wondjes/bulten etc. en ik moet daar ws. nog een beetje in groeien denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |