quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
Michael Jackson wordt niet begraven maar gecremeerd.
Zijn as zal worden uitgestrooid boven de zandbak van Neverland.er was ook zo 1 van, jackson gaat door de hete weet ik veel wat, zodat de kinderen hem nog 1x van achteren kunnen voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zo flauw
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achterquote:Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt weer van telegraaf hé...die kletsen ook uit hun nek
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij nietquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Nu vermelden ze zelfs waakhond Tippy er bij
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Huh, daarmee bedoelen ze denk ik de security guard, want er waren eerst geruchten dat de onbekende beller, tippy zou heten, of ik zit er nou gigantisch naast, maar volgens mij niet
Dat was de afgelopen paar dagen wel wat vaker omtrent Michael. Maar goed, bronnen checken doet de Telegraaf sowieso amper aanquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is al even bekend hoor dat het niet waar is, dus als telegraaf er nu pas mee komt, liegen ze neit alleen, maar lopen ze ook nog eens gigantisch achter
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!
Toch zie ik hier een sprankeling, een glimp van zijn kunnen. Mooi dat deze foto's er nog zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why take so long to call 911?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er uit! Stop de persen! De hond heeft gebeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |