Wat dacht je van homevideos, en never before seen pictures en dat soort crap? Hij had altijd en eeuwig eigen cameraploegen bij zich, dus ook daarvan zal wel voor duizenden uren materiaal bestaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Maar aan die paar honderd nummers heb je in deze tijd toch weinig als er geen videoclips bij zijn?
Van investeringsmaatschappij Colony Capital LLC, waar Jacksons 'manager' Tohme Tohme schijnbaar voor werkt. Probleem is dat je niet zomaar mensen mag begraven waar je wilt: gemeente moet toestemming geven. En Neverland ligt aan een afgelegen landweg, dus daar willen ze ongetwijfeld geen bedevaartsoord, gok ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Van wie is Neverland nu? Want Jackson kan wel van alles willlen natuulijk.
Nee, dat lijkt me juist niet. Hij moest natuurlijk bij leven keer op keer zichzelf overtreffen. Dus ik denk dat voor zichzelf de standaard extreem hoog lag, en een nummer al snel niet goed genoeg was. Maar dat is natuurlijk anders als je al dood bent, dan zijn fans blij met elk floddertje informatie. Hij zou zelfs het telefoonboek ingezongen kunnen hebben, dat zou nu nog verkopen nu hij dood is. En ik zelf denk dat hij wat dat betreft wel ervaren genoeg was om dat te beseffen, dat na zijn dood alles big bucks zou worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ie daar ook wel eerder wat van uit kunnen brengen in tijden van financiele nood lijkt mij....
Neverland is toch al voor een groot deel ontmanteld, of niet? Heb jij daar info over?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Van investeringsmaatschappij Colony Capital LLC, waar Jacksons 'manager' Tohme Tohme schijnbaar voor werkt. Probleem is dat je niet zomaar mensen mag begraven waar je wilt: gemeente moet toestemming geven. En Neverland ligt aan een afgelegen landweg, dus daar willen ze ongetwijfeld geen bedevaartsoord, gok ik.
Hoop het trouwens wel: lijkt me cool om een keer van binnen te zien, ipv. als groupie bij het hek
Alle concerten waren binnen recordtijd uitverkocht.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Waren er eigenlijk al veel concerten uitverkocht van die 50?
Dacht het ook ja, maar neem aan dat gebouw er nog staat.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:50 schreef Shitney het volgende:
Neverland is toch al voor een groot deel ontmanteld, of niet? Heb jij daar info over?
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Waren er eigenlijk al veel concerten uitverkocht van die 50?
quote:,,Alle concerten van Michael Jackson zijn helaas uitverkocht”, kopt de website van Ticketmaster. Gisteren werd bekend dat organisator AEG Live door de ,,grote vraag” nog 40 concerten toevoegde aan het afscheidstournee van Jackson. Vanmorgen gingen ze in de verkoop, aan het begin van de middag waren alle kaartjes weg. Dat betekent dat ongeveer een miljoen mensen de zogenoemde King of Pop zien optreden in de Londense O2 arena - het oude Millennium Dome met plek voor 20.000 man.
Hij had een flinke zooi antiek zeg, wel slim om daar je geld in te steken, goede beleggingquote:Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dacht het ook ja, maar neem aan dat gebouw er nog staat.
Perkjes aanleggen, rides er weer in (voor de show, hoeven niet te draaien) en dan volpompen met alle dope dingen die hij erin had staan, zoals hier online te zien:
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
Ik vond het al bizar dat ze het aandurfden om er 50 te doen, aangezien geen verzekeraar het wilde dekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef matthijst het volgende:
Die AEG baas is al dagen opvallend stil trouwens
@Greys: voorlopig Londen, maar AEG had al aangeboden om er hierna meer te doen, New York, Mombai ofzoiets.... Jackson zou $400.000.000 kunnen verdienen uiteindelijk...
Hij kocht die beelden voor 250,000 dollar per stukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hij had een flinke zooi antiek zeg, wel slim om daar je geld in te steken, goede belegging
Zal wel een faillisementje worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef matthijst het volgende:
Die AEG baas is al dagen opvallend stil trouwens
Dan is het iets minder goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij kocht die beelden voor 250,000 dollar per stuk
Serieus? Oh, ik dacht niet eentje, dat daarop de strop zo enorm was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:06 schreef matthijst het volgende:
Ze hadden 23 van de 50 concerten verzekerd dacht ik...
Eigenlijk vreselijk dom dat ze het dan op een plek doen waar maar 20.000 man per keer binnen kunnen.quote:
Is eigenlijk alles verkocht?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dacht het ook ja, maar neem aan dat gebouw er nog staat.
Perkjes aanleggen, rides er weer in (voor de show, hoeven niet te draaien) en dan volpompen met alle dope dingen die hij erin had staan, zoals hier online te zien:
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
Ik heb dat ook gelezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Oh, ik dacht niet eentje, dat daarop de strop zo enorm was.
Maar dat heb ik dan misschien (ook al) verkeerd begrepen, ik kan het ook eerlijk gezegd amperniet meer volgen me al die berichtgevingen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Phrits het volgende:
[..]
Me too.
Had ergens gelezen dat de schade zo'n 350 miljoen bedroeg. (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |