Toffe gast, die bovenste foto bezorgde me al een brede smile in het adoptietopicquote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef Leatherface het volgende:
Fumiyuki Beppu.
[ afbeelding ]
[
Immers goedlachse Japanner van de vrijbuitersploeg van Skil-Shimano.
Voornamelijk wel, maar die japanner is nu al cult, dus die mag zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Leatherface het volgende:
Ow, dit is echt puur op uiterlijk gericht.![]()
![]()
Ik dacht dat jullie bedoelden leuk als in grappig, excentriek etc.
Die vind ik toch weer te macho, maar wel een cultheldquote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef Leatherface het volgende:
Dank je.
Cancellara is trouwens ook een knappe vent.
Maar Cipo blijft natuurlijk de uberpimp.
Dat maakt hem inderdaad cult, dat overdrevene.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Gitanki het volgende:
Die vind ik toch weer te macho, maar wel een cultheld
[ afbeelding ]
Whaha!quote:
Lars boom is aardig op weg om beetje op hem te gaan lijken:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die vind ik toch weer te macho, maar wel een cultheld
[ afbeelding ]
Hij mag zijn tanden wel poetsen voor ie op de foto gaatquote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef maril het volgende:
Mijn adoptiekind is toch ook niet misselijk, Jeremy Roy![]()
[ afbeelding ]
De gehele oud T-Mobile ploeg van vroeger, vanwege de roze outfitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef Tommeke het volgende:
Haha, is die onderste Terpstra? Echt zo'n mooiboy met z'n witte sokjes
Zouden er trouwens homo's in het peloton zitten? Moet eigenlijk wel toch?
Ik nomineer Evans alvast
Ja, daar fietste Cadel ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef franklop het volgende:
[..]
De gehele oud T-Mobile ploeg van vroeger, vanwege de roze outfit
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik nomineer Evans alvast
Die zou ik mijn bed niet uitkickenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, daar fietste Cadel ook
Een vriendin van me kickt op deze kerel:
[ afbeelding ]
zo we moeten meer vrouwen wielrennen op tv krijgenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef Tommeke het volgende:
Ja, Gerdemann idd en Haussler met z'n witte haartjes ook wel.
Persoonlijk kijk ik 't liefste naar Liz Hatch trouwens
[ afbeelding ]
Ze heeft in de Amerikaanse Maxim gestaan, bekijk de foto's maar eens: http://www.lizhatch.com/Smoke_Show.htmlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef solaire het volgende:
[..]
zo we moeten meer vrouwen wielrennen op tv krijgen
Van het NK werd wel geteld 2 seconden uitgezonden! Grote klasse!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef solaire het volgende:
[..]
zo we moeten meer vrouwen wielrennen op tv krijgen
Wie is dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Volgens Smeets is deze man ook erg mooi, zo mooi dat hij te mooi is om pijn te lijden!
[ afbeelding ]
Dat is Terpstra inderdaad. Dacht al dat jullie dat wel een gelikt kereltje vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik nomineer Evans alvast
Oh. Nooit geweten dat Mart dat zei. Nou ja, ik luister vaak maar met een half oortje.quote:
Dat dacht ik ook, maar ach een mooie man nu en dan kan niet echt kwaad denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Leatherface het volgende:
Ow, dit is echt puur op uiterlijk gericht.![]()
![]()
Ik dacht dat jullie bedoelden leuk als in grappig, excentriek etc.
Alsof er niets anders is dan wielrennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef Ciolekfan het volgende:
Er zijn wel meer mooie renners
Dil Luca idd, Basso en Cancellara ook wel knap verder Contador, Cipo, Boonen en Bennati en m'n held Ciolek is ook niet zo lelijk
Mja jammer genoeg val ik niet op mannen, vrouwelijke wielrenners zijn over het algemeen niet zo knap
Ik vind Leontien trouwens ook echt een mooie vrouw.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef Ciolekfan het volgende:
Er zijn wel meer mooie renners
Dil Luca idd, Basso en Cancellara ook wel knap verder Contador, Cipo, Boonen en Bennati en m'n held Ciolek is ook niet zo lelijk
Mja jammer genoeg val ik niet op mannen, vrouwelijke wielrenners zijn over het algemeen niet zo knap
ieeeeewkkkkkkkkkkks !quote:
Hij heeft wel iets, maar qua Nederlanders gaat er niets boven Niki Terpstra!quote:
Hij draagt mooie brillen:quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:51 schreef Mr.Grant het volgende:
En deze dan, z'n Julius Ceasar-pakje, dat hij droeg na vier achtereenvolgende etappeoverwinningen in de Tour van '99![]()
![]()
(en omdat t ook nog eens Caesars verjaardag was of zo, maar wie was die Caesar nu helemaal
)
[ afbeelding ]
Wat zou hij daar in zijn achtersteven hebben gestop?, de deugniet!quote:
Crapquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind Leontien trouwens ook echt een mooie vrouw.
Dit is ook wel een leuk team trouwens:
[ afbeelding ]
Moet je toch vaker bij een vrouwenkoers kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Crap,. ik dacht dat vrouwelijke wielrenners er vooral uitzagen als jeannie longo ofzo met als grote uitzondering van moorsel. Maar deze ladies mogen er wezen
En hier de oudste (vind ik persoonlijk de leukste).quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Digital-Love het volgende:
De broertjes Schleck schijnen het goed te doen bij de vrouwtjes.
Hier de jongste:
[ afbeelding ]
Martijn Maaskantquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets, maar qua Nederlanders gaat er niets boven Niki Terpstra!
[ afbeelding ]
Leontien heb ik nooit wat in gezien (toen was ik waarschijnlijk nog te jong).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Moet je toch vaker bij een vrouwenkoers kijken.
Emma is inderdaad leuk. Maar er zijn veel meer leuke Nederlandse en buitenlandse rensters. De komende maanden zijn er genoeg criteriums, dus vast ook wel bij jou in de buurt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leontien heb ik nooit wat in gezien (toen was ik waarschijnlijk nog te jong).
Vind Emma Johansson wel leuk:
[ afbeelding ]
uhu, wist niet dat Maaskant er zo leuk uitzag, dacht altijd dat het meer een mijnwerkerstype wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk lijstje, met ook een mooie le mevel
Die deed het met alles en iedereen, zelfs met de dochter en schoondochter van zn vrouw. Met die schoondochter trouwde hij overigens...quote:
Kan zo op de voorkant van een homo-erotisch Bouquet-romannetje: 'Herenliefde tussen de sprietjes'quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Tommeke het volgende:
Van Avermaet vindt zichzelf ook erg lekker volgens mij
Iets teveel testosteron ingespotenquote:
tom boonen staat zo op bijna alle finishfoto'squote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Iets teveel testosteron ingespoten
Tom Boonen heeft ook zo'n leuke foto toen hij voor het eerst De Ronde van Vlaanderen won, maar die kan ik niet meer vinden, iemand die 'm wel heeft?
Landgenoot Wouter Weylandt, die is het helemaal lijkt mequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:21 schreef Gitanki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezelf lekker vinden.. helaasss.
Teammaatje Jurgen Roelandts dan maar:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |