Martijn Maaskantquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets, maar qua Nederlanders gaat er niets boven Niki Terpstra!
[ afbeelding ]
Leontien heb ik nooit wat in gezien (toen was ik waarschijnlijk nog te jong).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Moet je toch vaker bij een vrouwenkoers kijken.
Emma is inderdaad leuk. Maar er zijn veel meer leuke Nederlandse en buitenlandse rensters. De komende maanden zijn er genoeg criteriums, dus vast ook wel bij jou in de buurt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leontien heb ik nooit wat in gezien (toen was ik waarschijnlijk nog te jong).
Vind Emma Johansson wel leuk:
[ afbeelding ]
uhu, wist niet dat Maaskant er zo leuk uitzag, dacht altijd dat het meer een mijnwerkerstype wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk lijstje, met ook een mooie le mevel
Die deed het met alles en iedereen, zelfs met de dochter en schoondochter van zn vrouw. Met die schoondochter trouwde hij overigens...quote:
Kan zo op de voorkant van een homo-erotisch Bouquet-romannetje: 'Herenliefde tussen de sprietjes'quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Tommeke het volgende:
Van Avermaet vindt zichzelf ook erg lekker volgens mij
Iets teveel testosteron ingespotenquote:
tom boonen staat zo op bijna alle finishfoto'squote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Iets teveel testosteron ingespoten
Tom Boonen heeft ook zo'n leuke foto toen hij voor het eerst De Ronde van Vlaanderen won, maar die kan ik niet meer vinden, iemand die 'm wel heeft?
Landgenoot Wouter Weylandt, die is het helemaal lijkt mequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:21 schreef Gitanki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezelf lekker vinden.. helaasss.
Teammaatje Jurgen Roelandts dan maar:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |