quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon checken:
1. of de sluitpost op dezelfde dag valt als de OP
2. of beide posts van dezelfde user zijn
EN
3. of het totaal aantal posts precies 301 is. Anders komt Muck wel heel nadrukkelijk bovendrijven![]()
ik wil het niet wétenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet normaal hier![]()
ze hebben het allemaal over de swaffelparty aankomende zaterdag en het ergste er wordt geoefend
ik ook nietquote:
Geoefend? Ben ik zo'n groot natuurtalent of zijn het daar allemaal totale klapjosti's?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet normaal hier![]()
ze hebben het allemaal over de swaffelparty aankomende zaterdag en het ergste er wordt geoefend
jij mag niet meer radenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geoefend? Ben ik zo'n groot natuurtalent of zijn het daar allemaal totale klapjosti's?
Of heb je een hindernisbaan uitgestippeld waarbij ook kroonluchters en dat soort zaken geswaffeld moeten worden? Dan kan een lichte training vooraf wellicht geen kwaad
Doe even normaal gek. Ga je een pannenkoekenhuis beginnen of watquote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Waarom is het fornuis wat ik wil hebben zo duur
http://www.boretti.com/index.php?id=3.1&pro=123
Mijn mooie rooie boretti is slechts 7000 euro van mij verwijderd![]()
Nee maar wel een prachtige woonkeuken waar ik heel wat uurtjes ga slijtenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe even normaal gek. Ga je een pannenkoekenhuis beginnen of wat
mooi hequote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Spaart wel een slaapkamer uit dus. En een badkamer, want douchen kan je in de spoelbak welquote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar wel een prachtige woonkeuken waar ik heel wat uurtjes ga slijten
quote:
Truste Jortquote:
Ja nou dat is dan best dat geld waard vind ik dusquote:Op maandag 29 juni 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaart wel een slaapkamer uit dus. En een badkamer, want douchen kan je in de spoelbak wel
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Dat maakt niet echt uit hoor ik netquote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je gaatje in je kop ofzo
dat is niet voor thuis maar voor in restaurant
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je gaatje in je kop ofzo
dat is niet voor thuis maar voor in restaurant
echt welquote:
Dan ben je gewoon verkeerd ingelichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |