Een deel van de familie wel en een ander deel niet. Het deel dat wel moslim is, draagt ook geen hoofddoek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef Slein83 het volgende:
Waarom is dat een grote stap, welke reden zit daarachter? Familie niet moslim ofzo?
Waarom zou zij het dan wel doen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een deel van de familie wel en een ander deel niet. Het deel dat wel moslim is, draagt ook geen hoofddoek.
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef DirkZz het volgende:
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat dat ze een hoofdoek op moet.
Ja, ze kan het ook wel, maar het onderwerp is "gevoelig" in haar familie, ze krijgt er waarschijnlijk veel gepraat/geklaag/geroddel over.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:31 schreef beerten het volgende:
Als zij dat wil moet ze dat doen. We leven in een vrij land, waarin een ieder zichzelf zou moeten kunnen zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.![]()
Moslim zijn uit je niet d.m.v. een hoofddoek, gaat om het principe. En het wekt alleen maar negatieve reacties, maar das mijn mening.quote:
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat om te bekeren tot moslim.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.
Je hoort als moslim zijnde (eigenlijk) een hoofddoek te dragen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
[..]
Moslim zijn uit je niet d.m.v. een hoofddoek, gaat om het principe. En het wekt alleen maar negatieve reacties, maar das mijn mening.
Ja, dat heb ik gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat om te bekeren tot moslim.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef DirkZz het volgende:
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat dat ze een hoofdoek op moet.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.
quote:
Je valt wel in herhalingquote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat om te bekeren tot moslim.
Ik heb met haar gepraat over de islam (en aangeraden te geloven). Dat zij dan een hoofddoek gaat dragen, betekent niet dat ik het haar heb aangepraat.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar woon je? Dit mag natuurlijk niet gebeuren, ik breng je wel nieuwe
Gewelddadige religie..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef DirkZz het volgende:
Vind het grof van je dat je haar een geweldadige religie aanpraat, is wel heel duidelijk dat ze jong en naïef is.
En dat blijkt uit het stukje Koran waarin vrouwen geadviseerd wordt met de hoofddoek de borsten te bedekken?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hoort als moslim zijnde (eigenlijk) een hoofddoek te dragen.
Die moet je ook bedekken..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef beerten het volgende:
[..]
En dat blijkt uit het stukje Koran waarin vrouwen geadviseerd wordt met de hoofddoek de borsten te bedekken?
Geen aanval, een vraag.
Wat een bagger reacties trouwens. Ik lees alleen maar pupolistisch PVV gelul.
De koran schijnt een hoofddoek helemaal niet voor te schrijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef beerten het volgende:
[..]
En dat blijkt uit het stukje Koran waarin vrouwen geadviseerd wordt met de hoofddoek de borsten te bedekken?
Geen aanval, een vraag.
Wat een bagger reacties trouwens. Ik lees alleen maar pupolistisch PVV gelul.
Niet aangepraat me reed.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb met haar gepraat over de islam (en aangeraden te geloven). Dat zij dan een hoofddoek gaat dragen, betekent niet dat ik het haar heb aangepraat.
Uithuwelijken mag niet eens loserrrrrquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Lort het volgende:
[..]
Niet aangepraat me reed.
Door jou vergooit je "vriendin" haar hele leven. Ze wordt mosilm, wordt dan uitgehuwelijkt en d'r rest van haar leven onderdrukt door haar man.
Ze zal echt blij met je zijn.
Ach, die gene die het hardst gillen dat Geert haat zaait, zaaien juist zelf de haat.quote:
Mag niet, maar gebeurt wel hequote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Uithuwelijken mag niet eens loserrrrr
Ze is erg blij met me.
Het gebeurt niet in haar familie, dus ga het niet betrekken bij de islamquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Lort het volgende:
[..]
Mag niet, maar gebeurt wel he![]()
En dan ben ik een loser. Het moet verdomme niet gekker worden.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het gebeurt niet in haar familie, dus ga het niet betrekken bij de islam
Dankjewel, ik hoor het vaker hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef DirkZz het volgende:
Maar wel fijn dat je zo een goede vriend bent dat je haar dit allemaal wil aan doen.
Goede vraag, maar daar kan ik geen antwoord op geven. Prive.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Slein83 het volgende:
Waarom gaat zij wel een hoofddoek dragen en jij niet? Als jullie beide moslim willen zijn.
ah toe toe, vertel nou. Ik wacht in spanningquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goede vraag, maar daar kan ik geen antwoord op geven. Prive.
Ze is Turks, maar niemand van haar familie draagt een hoofddoek, behalve haar oma's. Mijn culturele achtergrond vertel ik niet over. Ik ben een vriendin van haar.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef rutger05 het volgende:
Het lijkt mij wel handig als je iets over de culturele achtergrond van haar en haar familie verteld en over je eigen culturele achtergrond. Verder kan je vertellen in welke hoedanigheid jij betrokken bent bij haar, als een vriendin, gewone vriend of vriend (gevoelens voor elkaar) en welke leeftijd je zelf hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze is Turks, maar niemand van haar familie draagt een hoofddoek, behalve haar oma's. Mijn culturele achtergrond vertel ik niet over. Ik ben een vriendin van haar.
Nee, anders zou ze ook geen hoofddoek dragen, aangezien ik ook geen hoofddoek draag. Ik heb met haar gepraat over de islam en de rest is vanzelf gekomen, dus haar motivatie is niet dat ik een moslim benquote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]en haar motivatie om moslim te worden is omdat jij dat ook bent.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
Wat zijn het dan christenen, alevieten of secularisten? Ik weet dat er ook veel Turken (ook moslims) zijn die een grote afschuw hebben van hoofddoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze is Turks, maar niemand van haar familie draagt een hoofddoek, behalve haar oma's. Mijn culturele achtergrond vertel ik niet over. Ik ben een vriendin van haar.
Secularisten...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat zijn het dan christenen, alevieten of secularisten? Ik weet dat er ook veel Turken (ook moslims) zijn die een grote afschuw hebben van hoofddoeken.
Turken hebben niks tegen een hoofddoekquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat zijn het dan christenen, alevieten of secularisten? Ik weet dat er ook veel Turken (ook moslims) zijn die een grote afschuw hebben van hoofddoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |