Een deel van de familie wel en een ander deel niet. Het deel dat wel moslim is, draagt ook geen hoofddoek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef Slein83 het volgende:
Waarom is dat een grote stap, welke reden zit daarachter? Familie niet moslim ofzo?
Waarom zou zij het dan wel doen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een deel van de familie wel en een ander deel niet. Het deel dat wel moslim is, draagt ook geen hoofddoek.
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef DirkZz het volgende:
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat dat ze een hoofdoek op moet.
Ja, ze kan het ook wel, maar het onderwerp is "gevoelig" in haar familie, ze krijgt er waarschijnlijk veel gepraat/geklaag/geroddel over.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:31 schreef beerten het volgende:
Als zij dat wil moet ze dat doen. We leven in een vrij land, waarin een ieder zichzelf zou moeten kunnen zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.![]()
Moslim zijn uit je niet d.m.v. een hoofddoek, gaat om het principe. En het wekt alleen maar negatieve reacties, maar das mijn mening.quote:
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat om te bekeren tot moslim.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.
Je hoort als moslim zijnde (eigenlijk) een hoofddoek te dragen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
[..]
Moslim zijn uit je niet d.m.v. een hoofddoek, gaat om het principe. En het wekt alleen maar negatieve reacties, maar das mijn mening.
Ja, dat heb ik gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat om te bekeren tot moslim.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef DirkZz het volgende:
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat dat ze een hoofdoek op moet.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je voegt ook niets nuttigs toe aan 't onderwerp he, houd gewoon je mond. Ik heb het haar niet aangepraat, ik draag zelf geen hoofddoek.
quote:
Je valt wel in herhalingquote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zou het trouwens schandalig vinden als jij haar hebt aangepraat om te bekeren tot moslim.
Ik heb met haar gepraat over de islam (en aangeraden te geloven). Dat zij dan een hoofddoek gaat dragen, betekent niet dat ik het haar heb aangepraat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |