Dat waren dan ook slechts updates, geen nieuwe versies van het OS.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
voorgaande updates waren gewoon gratis.
dit is wel vaag, slaat nergens op
Dit is dan ook geen computerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
Dets teh lawww.
En bij een computer kijk je er toch ook niet vreemd van op dat je voor een nieuwe versie dokken moet?
ik zie nu dat het idd een geheel nieuw OS betreft, maar dan nog, we hebben het niet over een nieuwe versie van windows ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat waren dan ook slechts updates, geen nieuwe versies van het OS.
Van 1.0 naar 2.0 moest je ook betalenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voorgaande updates waren gewoon gratis.
dit is wel vaag, slaat nergens op
Nee is geen firmware update, zie het als windows mobile 5, en dan komt windows mobile 6.quote:
Nee precies, want die komen maar eens in de vijf jaar ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
ik zie nu dat het idd een geheel nieuw OS betreft, maar dan nog, we hebben het niet over een nieuwe versie van windows ofzo
Ik heb tot nu toe nog nooit voor een Windows update hoeven betalenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
Dets teh lawww.
En bij een computer kijk je er toch ook niet vreemd van op dat je voor een nieuwe versie dokken moet?
en dat staat waar precies?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:15 schreef Remake het volgende:
Bezoek het iphone topic eens, kan gratis op een legale manier op je ipod touch, heb het zelf ook gedaan
Voor een servicepack niet nee, maar ging jij legaal gratis van XP naar Vista?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb tot nu toe nog nooit voor een Windows update hoeven betalen
ik ga niet 6 pagina's slowchat doorworstelen als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef Remake het volgende:
Apple iPhone # 40: Dit is een slowchat topic
Dat is wel heel anders als voor eenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor een servicepack niet nee, maar ging jij legaal gratis van XP naar Vista?
Dan mag je gaan betalen voor die firmware update als je het niet erg vindquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga niet 6 pagina's slowchat doorworstelen als je het niet erg vindt.
Onterechte vergelijkingquote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor een servicepack niet nee, maar ging jij legaal gratis van XP naar Vista?
Betalen voor muziekquote:
Nee hoor, geheel terecht.quote:
Met het verschil dat je voor een upgrade van Windows Mobile 5 naar 6 moet bidden en smeken of je fabrikant een ROM voor je bakt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Remake het volgende:
[..]
Nee is geen firmware update, zie het als windows mobile 5, en dan komt windows mobile 6.
Zijn die extra functionaliteit echt het geld waard? Ik betwijfel het, t lijkt mij eerder geldklopperijquote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee hoor, geheel terecht.
Het is een geheel nieuw OS waar nieuwe dingen in zitten.
Neah, niet echt. Het is meer dan een verzameling bugfixes.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef Charizma het volgende:
Onterechte vergelijking
Waarom betalen europeanen dan ook?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met het verschil dat je voor een upgrade van Windows Mobile 5 naar 6 moet bidden en smeken of je fabrikant een ROM voor je bakt.
De reden dat het geld kost is puur vanwege de Amerikaanse wetgeving waaronder Apple opereert, niets meer, niets minder.
Voor mij wel ja. Je hoeft niet up te graden.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Charizma het volgende:
Zijn die extra functionaliteit echt het geld waard?
nou, ik heb me braaf door de slowchat geworsteld, maar niks gevonden, bedankt voor de link ;')quote:
Wat voor nieuwe dingen kan je zoal dan>?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Je hoeft niet up te graden.
Copy&Paste is altijd handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Charizma het volgende:
[..]
Zijn die extra functionaliteit echt het geld waard? Ik betwijfel het, t lijkt mij eerder geldklopperij
Omdat Apple in Amerika gevestigd is?quote:
http://www.apple.com/ipodtouch/softwareupdate.htmlquote:Op maandag 29 juni 2009 21:26 schreef Charizma het volgende:
Wat voor nieuwe dingen kan je zoal dan>?
Copy&Paste zit al sinds jaar 1890 in Windows Mobile.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Copy&Paste is altijd handig.
MMS hoeft van mij niet, maar belangrijker, Bluetooth wordt nu goed ondersteund, TomTom komt eindelijk uit op de foon en tethering wordt ondersteund.
BT ook, TomTom ook, tethering ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Copy&Paste zit al sinds jaar 1890 in Windows Mobile.
Probeer eens een compleet nieuwsartikel van frontpage.fok.nl naar een emailbericht te copy-pasten.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Copy&Paste zit al sinds jaar 1890 in Windows Mobile.
Als je het zo beredeneert is elke vorm van betaalde software upgrade geldklopperij. Van XP naar Vista, of simpelweg Office 2003 naar 2007 updaten.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Charizma het volgende:
Je betaald voor functionaliteiten die hardware matig altijd al mogelijk zijn geweest, alleen door gebreken aan de oude originele software versie kan je er geen gebruik van maken.
Ik vind dit geldklopperij.
De perfecte coder bestaat niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Charizma het volgende:
Je betaald voor functionaliteiten die hardware matig altijd al mogelijk zijn geweest, alleen door gebreken aan de oude originele software versie kan je er geen gebruik van maken.
Ik vind dit geldklopperij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |