Dat waren dan ook slechts updates, geen nieuwe versies van het OS.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
voorgaande updates waren gewoon gratis.
dit is wel vaag, slaat nergens op
Dit is dan ook geen computerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
Dets teh lawww.
En bij een computer kijk je er toch ook niet vreemd van op dat je voor een nieuwe versie dokken moet?
ik zie nu dat het idd een geheel nieuw OS betreft, maar dan nog, we hebben het niet over een nieuwe versie van windows ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat waren dan ook slechts updates, geen nieuwe versies van het OS.
Van 1.0 naar 2.0 moest je ook betalenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voorgaande updates waren gewoon gratis.
dit is wel vaag, slaat nergens op
Nee is geen firmware update, zie het als windows mobile 5, en dan komt windows mobile 6.quote:
Nee precies, want die komen maar eens in de vijf jaar ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
ik zie nu dat het idd een geheel nieuw OS betreft, maar dan nog, we hebben het niet over een nieuwe versie van windows ofzo
Ik heb tot nu toe nog nooit voor een Windows update hoeven betalenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
Dets teh lawww.
En bij een computer kijk je er toch ook niet vreemd van op dat je voor een nieuwe versie dokken moet?
en dat staat waar precies?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:15 schreef Remake het volgende:
Bezoek het iphone topic eens, kan gratis op een legale manier op je ipod touch, heb het zelf ook gedaan
Voor een servicepack niet nee, maar ging jij legaal gratis van XP naar Vista?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb tot nu toe nog nooit voor een Windows update hoeven betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |