Schiet jij eens op dan... ik lig te wachten hoorquote:
het is wel weer duidelijk bij wie je niet alles ontkentquote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schiet jij eens op dan... ik lig te wachten hoor![]()
Vind de regen in de clip mooiquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. Vooral die saxofoon op de achtergrond is erg mooi
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
het is wel weer duidelijk bij wie je niet alles ontkent
Oh ja, dat is waar ook. Zo even m'n moeder bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik nodigde jou net nog uit voor een slumberparty
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Zo even m'n moeder bellen
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik nodigde jou net nog uit voor een slumberparty
Die is zeker mooi. Ik ben nu weer "fan" van deze:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind Man In The Mirror het mooist van hem
quote:
Zozo en dan heb je mij en nog een man nodig ook nog. Eentje is niet genoegquote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schiet jij eens op dan... ik lig te wachten hoor![]()
Sting moet eerst ff bij zn moeder checken of ie ook mag komen... dus dat zijn er al 2quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo en dan heb je mij en nog een man nodig ook nog. Eentje is niet genoeg
Je kent me te goedquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je komt nog wel een paar keer voorbij maar voor nu welterusten
Hoor jij nog weleens wat van N.?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik zei niet dat ik em ging neuken hoor
- "Hoi mam"quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Dus ik kan weer rechtsomkeert maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
euhm neuh eigenlijks hele tijd niet meer... als we het over dezelfde N hebben dan....?!quote:
In Brazilie opgenomenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is zeker mooi. Ik ben nu weer "fan" van deze:
Ja, dat hebben wequote:Op maandag 29 juni 2009 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
euhm neuh eigenlijks hele tijd niet meer... als we het over dezelfde N hebben dan....?!
Ik vind dat nummer zo tof hèquote:
eeej ik had niet over jou.... voor jou maak ik een uitzondering... jij bent echt een lekkertjequote:Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik kan weer rechtsomkeert maken?
Jij wel dan???quote:
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het wel ziek wat voor impact de dood van Michael Jackson veroorzaakt heeft
Ja, pas geleden nog eventjes. Nu ook niet meer & het hoeft ook niet meer zo van mij eigenlijk.quote:
Zit in ieder geval ook een hoop hypocrisie bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het wel ziek wat voor impact de dood van Michael Jackson veroorzaakt heeft
Is het ookquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej ik had niet over jou.... voor jou maak ik een uitzondering... jij bent echt een lekkertje
Hmm dat zou me echt 10x minder boeienquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was te verwachten
Al Madonna gaat, dan zal het ook een drama zijn.
ohw.. wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, pas geleden nog eventjes. Nu ook niet meer & het hoeft ook niet meer zo van mij eigenlijk.
Helemaal mee eens. HET beste MJ nummer.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoeiquote:Op maandag 29 juni 2009 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. HET beste MJ nummer.
Hij heeft een vriendinnetje, wist je dat niet?quote:
Chaoquote:
ben anders een echte gentleman hoorquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een vriendinnetje, wist je dat niet?
no argument herequote:
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ehm... Ik zeg even een maandje, maar ik heb geen idee hoelang het nu precies is. Dat zou ik dan echt even moeten opzoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt?? toch niet al heeel lang he????
Dat is raarquote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.
WTF??
duitsers hequote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.
WTF??
ohw ok ik schrok al.. hij zei dat ie single was toen ik daar was geweest, dus ik schrok ffquote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ehm... Ik zeg even een maandje, maar ik heb geen idee hoelang het nu precies is. Dat zou ik dan echt even moeten opzoeken.
Laatste en dan ga ik écht naar bed.quote:
Volgens mij weet je wel meer nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ok ik schrok al.. hij zei dat ie single was toen ik daar was geweest, dus ik schrok ff
mijn favo nummertje van hem... en dirty dianaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |