]http://www.youtube.com/watch?v=jtTyuMe8Nig&feature=related[/quote][/url]quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
ff een muziekje op
[url=http://www.youtube.com/watch?v=jtTyuMe8Nig&feature=related
Hmm ja, kan ik wel iets bij voorstellen. Maar goed dat dat besproken kan worden toch?quote:sorry niet ongevoelig maar ik wordt altijd zoo triest van dit soort onderwerpen
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even mijn boek uitlezen en dan slapen. Morgen 6.15 de wekker en dan ga ik weer kindjes bezig houden
Boekenwurm.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even mijn boek uitlezen en dan slapen. Morgen 6.15 de wekker en dan ga ik weer kindjes bezig houden
Veel plezier meid.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker autoquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Vroege diensten zijn wel tof, omdat de kiddo's dan op school zitten en dat is wel relaxquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat heb je toch een top baan slaap lekker
![]()
Ja, het is echt heel ergquote:
Een (bot) zetje in je rug KF meer nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja prima...
Zo ga jij er mee om...
Een beetje simpel minded van je om er van uit te gaan dat ik er op dezelfde manier mee omga als jou en dan zo'n kut opmerking te maken
sorry vind die tekst echt geweldigquote:
ow hoe laat??quote:
Zoals ik al zei: Ik ontken allesquote:
Een verkeerde opmerking op een verkeerd moment.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een (bot) zetje in je rug KF meer niet
ha ha doe ik ook dealquote:
Kan niet, ik ben er niet.quote:
Trusten!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
* djayzz gaat voor de verandering nu écht op tijd naar bed
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
Zeker. Vooral die saxofoon op de achtergrond is erg mooiquote:
Slaap lekker Djayzquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Weltrusten fokkers
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sorry vind die tekst echt geweldig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |