SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Beetje verrot vandaag maar verder goed hoorquote:
Sommige posts zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Ripley het volgende:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
quote:
Als MM het zegt, hoe kan jij er dan voor uitkomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon een patser en kom er voor uit.
Tenminste, volgens tomato_mori.
Sommige mensen leren het nooitquote:
Had je maar werk moeten zoekenquote:
Ja, wat is de volgende Singlesmeet eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef STING het volgende:
Zoenorgies dus.
Het klinkt bijna alsof ik iets gemist heb
Kan 1e foto niet zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit even opnemen in de OP als disclaimer
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat is de volgende Singlesmeet eigenlijk?
Ik denk dat de komende zaken in de OP (de echte OP dan...) dat niet iedereen komt.
Wij patsers kunnen dat, bijdehandjequote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als MM het zegt, hoe kan jij er dan voor uitkomen?
zie nog steeds die eerste foto nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Dan liever die onderste dan die bovenstequote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Met mij gaat het prima.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Beetje verrot vandaag maar verder goed hoormet jou? heb je goed weekend gehad?
Tsss, patser! En nog arrogant ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij patsers kunnen dat, bijdehandje.
Je vergeet de spontane meets nogquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |