quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie heenneee wie probeerde er mij nou dronken te voeren
pffff nou echt he haha maar was wel een relaxte kanariepiet hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehehe dat was ik niet hedat was de kanariepiet
hahaha die houd graag een rap tempo aan met bier
quote:
Pindakaas is zooooo smerigquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet nodig om jou dronken te voeren![]()
*ren*
Pindakaas met jamquote:
Dat is z'n tegenspeelster in de serie.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef KudFokker het volgende:
De beste man in kwestie hosselt zelf ook wat af zie ik![]()
[ afbeelding ]
Dat was best grappig.quote:
Met jou kan ik praten!!quote:
ja echt he morgen ff langs bij ze ff internet fixen daar en een bakkie doenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pffff nou echt he haha maar was wel een relaxte kanariepiet hoor
Is dat uit de mode, een glimmende huid?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef KudFokker het volgende:
Even een vraag aan de dames, wat kan je het best doen tegen een glimmende huid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker eten![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Heel stoer op een festival ff boterham met pindakaas zitten eten.Ik miste nog net een glaasje melk.
Fristiquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Heel stoer op een festival ff boterham met pindakaas zitten eten.Ik miste nog net een glaasje melk.
Dat zal vast wel te koop zijn daarquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Op niemand.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Ok, leuke maandagavondvraag:
Welk bekend persoon lijk jij (erg) op (volgens jezelf of anderen)?
En dan een boertje als je zachtjes op zijn ruggetje tikt. En een Bert en Ernie broodtrommeltjequote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fristi
Zie ik KF ook zo drinken. Met een rietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |