Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
Afgezien van die blessure, die wel zal meevallen, speelde hij ook niet echt denderend.
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.
Ik bedoelde meer op de training vanmorgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.
Maar met alleen technisch begaafd bent je er nog niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!
Vandaar dat je spelers als Gabri, Lindgren en/of Enoh er bij moet zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar met alleen technisch begaafd bent je er nog niet natuurlijk.
Wellicht. Maar zijn gebrekkige fysiek speelt hem wel parten, des te meer omdat hij (vooralsnog) niet de snelheid of voetballende kwaliteiten heeft om het te compenseren. Anita mag van mij verhuurd worden, hij is nog niet Ajax 1 materiaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!
Volgens mij vergeten we Siem. Toch wel een erg technische speler, zou hem wel eens voor de verdediging willen zien spelen tegen een op papier makkelijke tegenstander.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is niet de grootste nee..ok hij is een dwerg:Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zijn gebrekkige fysiek speelt hem wel parten, des te meer omdat hij (vooralsnog) niet de snelheid of voetballende kwaliteiten heeft om het te compenseren. Anita mag van mij verhuurd worden, hij is nog niet Ajax 1 materiaal.
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de training vanmorgen.
Hoe oud is hij nu? en op welke positie speelt hij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.
Donald gaat een hele grote worden! Mark my words! Ik denk dat hij de nieuwe Patrick Viera wordt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..quote:
Ik dacht dat die al verkocht was aan Panathinaikos? Of is dat een andere Amerikaan?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..
Bron?quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Radegast het volgende:
Ik zie in Onyewu nou niet echt een Ajaxvoetballer.
Veel fysieke kracht, weinig vernuft. Maargoed, slechter dan Oleguer of Wielaert zal 'ie het niet doen. Hij komt trouwens toch niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat?
Ik dacht overigens dat Wolves interesse had en hij wilt dolgraag naar Engeland..
Die voetvalleyde wat met de internationals. Deed niet mee tijdens partijtjes, volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.
Staat 'ie eindelijk een beetje in de spotlights, krijg je zoiets. Het is toch niet te geloven...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Padt vinger gebroken trouwens.
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Padt vinger gebroken trouwens.
Edwin Goedhart is al vroeg in vorm zo te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:30 schreef kevin6188 het volgende:
En Gabri last van achillespees; woensdag onderzoek.
Dan is het natuurlijk meer een kwestie van hopen dat Ajax hem meer aanspreekt dan alle andere geďnteresseerden die ongetwijfeld meer willen en kunnen betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.
Eindelijk! Ik riep het hier maanden geleden al, en gelukkig luisteren ze weer naar me.quote:
Nou dit heb ik vaker gehoord..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
Bron is goed. Maar de concurrentie ook.
M0NTANA roept meestal niet zomaar wat.quote:
Sommige mensen in dit topic zijn alleen wel te vertrouwen. Zoals MONTANA bijvoorbeeld.quote:
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.
Als de blessures nu al komen blijven we tijdens het seizoen misschien gevrijwaard van dit soort kleine pijntjes en moeilijkheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
Als Luque weggaat hebben we weer wat ruimte...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
quote:
Birmingham schijnt afgehaakt te zijn omdat Onyewu door Fenerbahce hogere eisen had..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht alleen dat hij al helemaal rond was met Fenerbahce, maar het zou echt niet verkeerd zijn
Jah vorig jaar aan het begin van het seizoen werd het ook geroepen door iemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik riep het hier maanden geleden al, en gelukkig luisteren ze weer naar me.
Luque is nogal een verschil met Onyewuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
Is dat die speler van de VS? Heb hem volgens mij nooit zien spelen.
Jep dat is hij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
Is dat die speler van de VS? Heb hem volgens mij nooit zien spelen.
Bij de Confederations Cup maakte hij op mij wel een goede indruk. Het is sowieso wel een beer die je dan in de defensie hebt staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef Black-Death het volgende:
Nou, laten we Montana maar het voordeel van de twijfel geven
Neemt niet weg dat ik geen idee heb of die speler daadwerkelijk wat aan Ajax toevoegt, ik kende hem niet voordat zijn naam hier werd genoemd.
Ook is er interesse van Parma en Palermo. Maar goed, zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef Brord_ het volgende:
Denk niet dat hij haalbaar is gezien de interesse van Fulham, Birmingham City, Wolverhampton Wanderers en Fenerbahçe. Twee jaar geleden kon hij naar Real Madrid maar dat wees Standard toen af.
Tsja, tussen al die clubs is Ajax qua naam zeker de slechtste niet, maar qua financiën wordt het lastig. Als-ie komt hoop ik niet dat het 'm net zo vergaat als de vorige Amerikaanse verdediger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook is er interesse van Parma en Palermo. Maar goed, zeg nooit nooit.
Amerikanen hebben meestal wel iets met Ajax fwiw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, tussen al die clubs is Ajax qua naam zeker de slechtste niet, maar qua financiën wordt het lastig. Als-ie komt hoop ik niet dat het 'm net zo vergaat als de vorige Amerikaanse verdediger..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tom Boere uit de B1 heeft getekend.
ik kan niet wachten totdat deze jongen in Ajax 1 speelt. houden die Eindhovenaren eindelijk hun waffel dicht tijdens de wedstrijden tegen ons. of hebben ze nog een ander lied?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tom Boere uit de B1 heeft getekend.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik kan niet wachten totdat deze jongen in Ajax 1 speelt. houden die Eindhovenaren eindelijk hun waffel dicht tijdens de wedstrijden tegen ons. of hebben ze nog een ander lied?
VoetbalPrimeurquote:Lindgren: "Geen last meer van enkel"
Rasmus Lindgren is blij weer pijnvrij op het veld te staan. De middenvelder werd vlak na het laatste competitieduel geopereerd aan een botfragment in zijn enkel en hield een aantal weken rust.
Lindgren trainde aan het einde van de oefensessie dinsdag volop mee in de partijvorm. De Zweed lijkt klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. "Ik heb er gelukkig geen last meer van", zegt hij op het digitale thuis van de Amsterdammers. "Gisteren (maandag) heb ik voor het eerst sinds de operatie volledig meegetraind met de groep. Ook de partijen heb ik kunnen spelen. Het voelt goed aan om weer mee te trainen met de rest."
De 24-jarige middenvelder kan al snel laten zien wat hij waard is. Zaterdag speelt Ajax tegen satellietclub Ajax Cape Town, maandag reist de selectie af naar De Lutte voor het traditionele trainingskamp. Lindgren: "Ik heb er erg veel zin in." Glimlachend: "Ik ben er helemaal klaar voor."
Vooruitkijkend op het seizoen stelt Lindgren zichzelf geen al te hoge doelen. "Iedere speler wil zich op voetbalgebied verder ontwikkelen, ik ook natuurlijk, maar mijn persoonlijke doelstelling is toch een basisplaats veroveren."
Ja lekker, nog vaker dat bloedirritante pippi-lied.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik kan niet wachten totdat deze jongen in Ajax 1 speelt. houden die Eindhovenaren eindelijk hun waffel dicht tijdens de wedstrijden tegen ons. of hebben ze nog een ander lied?
Voor wat het waard isquote:Onderhandelingen lopen nog steeds
Ben benieuwd wat daar uit komt. Er mag wel weer eens een echte kwaliteitsinjectie in de spelersgroep.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
Over die Obradovic...Velibor Vasovic op Ajax Netwerk:
[..]
Voor wat het waard is
Hij verneukte wel bijna de titelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:13 schreef Blight het volgende:
Ik zie vrij veel Belgisch voetbal en ik moet zeggen dat hij bij Standard altijd een goede indruk weet te maken. Naar mijn idee zou hij absoluut iets toevoegen aan Ajax.
Als er 800 kaartne zijn kan het wel snel gaan, maar normaal gesproken duurt het wel een tijdje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:04 schreef Bullebak het volgende:
Gaat PSV-uit altijd binnen no time uitverkocht? Of valt het mee?
Bodul is geen eigen jeugd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:44 schreef finsdefis het volgende:
Het wordt echt tijd voor een topper uit de jeugd die doorbreekt. Hoop echt op de Jong, van der Heijden of Donald ofzo, desnoods Bodul. Het is te lang geleden dat we een eigen "super"-talent hadden. Flikker die ouwe rukkers er gewoon uit (jullie weten wel wie ik bedoel) en koop niet te veel.
Ze kunnen proberen hem op te sluiten in 't ballenhok. Lijkt me de enige manier voor Standard. Hij is transfervrij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Jasza het volgende:
btw:
Standard laat alleen Jovanovic vertrekken
Onyewu dus niet?
Ik denk dat ook in Luik inmiddels het Bosman-arrest wel is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef Jasza het volgende:
btw:
Standard laat alleen Jovanovic vertrekken
Onyewu dus niet?
Hehe ja kloptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als er 800 kaartne zijn kan het wel snel gaan, maar normaal gesproken duurt het wel een tijdje.
Eerste jaar uitkaart?
Dat zeg ik ook niet. Het gaat me meer om jeugdige talenten die de rest van het elftal inspireren, samen met ervaren leiders. Of ze nou (vroeg) gescout zijn of al vanaf hun 8'e bij Ajax zitten, maakt voor dat aspect niet uit. Alhoewel ik een nieuwe Heitinga (qua passie) ook niet erg zou vindenquote:
Natuurlijk nietquote:
Op 19 jarige leeftijd in 2008 van Heerenveen overgenomen. Lindgren en Suarez zijn zeker ook exponenten van de FC Groningen jeugdopleiding?quote:
Ik ben gistermiddag geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Trainingen zijn dus alleen op dinsdagochtend openbaar?
Mooi, dan ga ik morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |