abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70503000
Karin, lekker zo'n extra middag vrij!

Ik heb een extra kussen erbij gepakt, heb het benauwd, dat had ik volgens mij bij Mirte ook zo de laatste weken... Echt lekker ligt anders, maar goed.
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 06:39:21 #77
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70503719
Goeiemorgen, eindelijk een goede nacht gehad hier koelde eventjes af hier vannacht en het waaide eindelijk...

* Takkembah hoopt zo op een flinke regenbui
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70503722
Goeiemorgen

kramp in allebei de kuiten et voila, je hebt een wekker! ik ben maar weer begonnen met yoghurt eten, calcium schijnt te helpen, inmiddels weegt de "last" die ik van yoghurt krijg wel op tegen het ongemak van kramp. Maar dan moet het wel helpen natuurlijk

Oooooh en ik weet niet wat me gebeurt zeg! Ik zie mn enkels weer!!
mn lief niet die vindt het nog precies hetzelfde formaat olifantenklompjes maar ik vind mn enkels wel meer eh... enkel. zeg maar. Jeuh! T gaat weer weg!

En kan iemand die vent van mij uitleggen dat het geen zeugkompressen zijn en ook geen zuigkompressen?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70503725
Oeh en een jompel voor de mijlpaal van Duchess 32 weken!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 30 juni 2009 @ 07:03:50 #80
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70503788
Hehe, gisteravond als een gek geprobeerd bij te lezen, maar was nog niet gelukt. Ik heb ook eerlijk geen idee meer wie nou wat had, maar jeuj voor het nieuwe huis! Jeuj voor de echofotos! En natuurlijk jeuj voor de terugkerende enkels!

Gisteren was mijn man vrij, dus we hebben de gipsplaten gekocht om de lichtkoepel af te werken. Verder niks gedaan, er moet eerst nog een stroomleiding verlegd worden. Maar boh wat was het warm zeg! Geen weer om te klussen. De heren dakdekkers zijn nog langs geweest met het mechaniek om de koepel open te zetten, dus nu kunnen we lekker ventilleren, beetje profiteren van de ochtendkoelte nog.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. De praktijk werkt samen met een lactatiekundige, en we hebben ons ingeschreven voor de informatieavond over twee weken. Ik vind het wel een hele fijne gedachte dat er straks iemand is om vragen aan te stellen of bij wie je terecht kunt bij problemen.

Oh en gisteren kreeg ik een brief van Enexis dat we volgende week maandag overdag geen stroom hebben in verband met werkzaamheden. Nou vraag ik me echt af hoe dat dan moet met de koelkast en de vriezer de hele dag. In het foldertje adviseren ze om ze de hele dag dicht te houden om de kou erin te houden , maar ik moet toch ook wat eten en drinken overdag...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 07:34:44 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70503914
Ik zag weer een mijlpaal voorbij komen en iemand die goedgekeurd was en voetjes die weer in formaat afnemen en iemand die het fijn had gehad in Zeeland

Ik weet wel dat ik eigenlijk het advies van de VK moet opvolgen, maar ik vind het zo moeilijk om nu al met 7 weken uit te vallen ivm zwangerschap hoewel: ik hoest nog steeds zo'n rottige droge hoest en die is niet van de zwangerschap
Ik ga er in elk geval zo meteen op mijn werk over praten hoe we dit gaan oplossen...
pi_70504527
Takkembah, volgens mij laat die regen nog wel even op zich wachten... vermoed ik zomaar.

Huuphuup, ook wakker door kramp. Ik had gelukkig maar 1 kuit en stond binnen 10 seconden naast mn bed. Ik dacht dat ik er vanaf was...
Woehoe, je enkels weer wat meer enkel lekker .

Ca.ra, balen van de stroom, wel netjes dat ze het even aankondigen. Kan je niet iets met een koeltas/-box versieren voor maandag? Want als je de koelkast/vriezer dicht laat dan blijft de koelte er inderdaad aardig in. Maar zodra je ze open hebt gehad als de stroom eraf is dan sluiten de deuren ook niet meer zo goed en warmt het volgens mij best wel snel op.
Dus ik zou kijken of je de dingen die je nodig hebt in een koelbox ofzo kan bewaren. Gooi je er een zak bevroren erwten ofzo bij, desnoods haal je halverwege de dag nog een keer zo'n zak erwten bij de supermarkt om de boel een beetje koel te houden... Gelukkig schijnt het wat koeler te worden na het weekend!

Asyniur, pas goed op jezelf. En ondanks dat het misschien lastig is om nu al uit te vallen ivm zwangerschap... ik denk als je door blijft lopen op dezelfde manier dat je er misschien nog wel langer uit bent

voor alle mijlpalen dames

Nog 4 a 5 nachtjes en dan is het weer koeler...
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:12:30 #83
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70504979
Dat is wel een goed plan Nijna. Ik heb nog wel een koelbox, maar die staat bij mijn ouders op zolder. Eens kijken of we die op tijd deze kant op kunnen krijgen.

En Asy, wat Nijna ook zegt: beter nu halve dagen uitvallen dan straks helemaal. En geloof me, ik kan het weten: ik zit vanaf week 20 thuis. Als je nog halve dagen kunt werken ben je voor je gevoel in ieder geval nog productief, je hebt het sociale contact van de collega's enzo, en je neemt toch de rust die je lichaam EN je kindje nodig hebben. En wie weet gaat het straks weer wat beter?
Ik ben zelf eerst op halve dagen gezet vanwege veel harde buiken. Tegenwoordig is dat weer veel minder, maar helaas kan ik nu om andere redenen niet naar het werk (flauwvallen en autorijden gaan niet zo goed samen) maar anders had ik weer kunnen opbouwen naar 6 uur of misschien meer.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70505059
Ik lees hier iets over mensen met een lage bloeddruk. Heb ik ook al ruim 2 weken last van, op het dieptepunt had ik 96/49 en voelde ik me echt beroerd (was ook in combinatie met een hevige verstopping). Wij hebben zelf thuis een polsdrukmeter, dus gelukkig kan ik het goed in de gaten houden.

Op advies van de VK ben ik sinds gisteren (ja ik heb er te lang mee rondgelopen...) als middagtussendoortje een beker bouillon gaan nemen. Gewoon van die Maggieblokjes, geen luxe drinkbouillon (want daar zit tegenwoordig vaak minder zout in). Ook snoep ik af en toe dropfruitduo's op advies van mijn zus. De combi van zout en suiker schijnt beter te werken dan alleen zout. En dat helpt. Ik voel me al stukken beter, hoewel mijn bloeddruk nog aan de lage kant is (meestal rond de 110/55).
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70505118
Goede morgen,

Voel me vandaag al weer stukken beter.
Alleen weer slechte nacht gehad, maar ja.
Heb dus geen zin om bij te lezen, ga ff de was op hangen, en dan met de benen en de rest van mijn lijf op de bank.....

gewoon zomaar, omdat jullie hier altijd zo lief zijn.
pi_70505225
Oeh kramp Dat was ik al bijna weer vergeten
Succes met de kramp dan!
En Yeey voor de enkels van Huup!

Het gaat hier nu echt te hard trouwens! Niet bij te houden!
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 09:29:58 #87
5428 crew  miss_sly
pi_70505395
huupje, zichtbare enkels

Asy, is niet leuk om nu al gedeeltelijk uit te vallen, maar kennelijk heeft je lichaam dat nodig om goed voor je kindje te zorgen. Misschien kun je het bespreken met je leidinggevende, en uitleggen dat het vanwege de zwangerschap is, maar dat je dat verder nog stil wil houden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70505419
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:23 schreef vingerverf het volgende:
Oeh kramp Dat was ik al bijna weer vergeten
Succes met de kramp dan!
En Yeey voor de enkels van Huup!

Het gaat hier nu echt te hard trouwens! Niet bij te houden!
Vind je de weken hard gaan?
Ik vind dat dus helemaal niet. Hihihi.
pi_70505422
Ik zag twee mooie echo's voorbij komen! Fijn dames!

Duchess 32 weken

voor Huup dr enkels

Ik heb vannacht voor het eerst geslapen met het zeiltje onder mijn hoeslaken, wat een hel!! Vies warm krakerig ding! Daar ga ik echt een andere oplossing voor zoeken!
Vandaag 38 weken binnen een maand hebben we ons wondertje
Gisteravond was de baby weer goed aanwezig dus ook gister zijn we over de 10x bewegen heen gegaan!
Morgen weer naar de vk en dan ook ijzer prikken, ik ben benieuwd, een week of 8 geleden zat ik op 6.8.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:33:40 #90
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70505485
Jeeej voor de enkels van Huup!
En voor de mijlpalen, voor zover nit reeds be-*O*-d

CJ, jouw bleoddrukwaarden komen me akelig bekend voor! bij eli's zwangerschap had ik bij de eerste meting ook een bloeddruk van 90 / 45 of zo. wat was ik daar beroerd van.

idd regelmatig eten, en vooral niet te zuinig op een dropje
(al zit er ook wel veel vet in drop, dus niet teveel, want dat moet er straks ook weer af, is mijn mental note to self )

en vanaf hier even een ode aan mn bank! ligt heerlijk!
nou maar hopen dat een ochtendje half plat voldoende is om niet naar de fysio te hoeven binnenkort...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70505688
Flower 38 weken hoe dan ook inderdaad over een maand zul je mama zijn! Spannend he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70505742
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef ymme het volgende:

[..]

Vind je de weken hard gaan?
Ik vind dat dus helemaal niet. Hihihi.
Nee! Niet de weken, het topic. De weken gaan behoorlijk traag momenteel.

FTA: bij de IKEA hebben ze waterdichte hoeslakens die niet kraken of zweten, is met een soort rubber en daaroverheen iets van badstof. Dat werkte hier geweldig!
pi_70505775
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef vingerverf het volgende:

[..]

Nee! Niet de weken, het topic. De weken gaan behoorlijk traag momenteel.

FTA: bij de IKEA hebben ze waterdichte hoeslakens die niet kraken of zweten, is met een soort rubber en daaroverheen iets van badstof. Dat werkte hier geweldig!
Bedankt! Ik kwam het net inderdaad ook tegen op google Ik denk dat ik vanmiddag even naar de IKEA ga!

Heel spannend inderdaad poppejans! Maar we kunnen niet wachten!
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 10:07:15 #94
5428 crew  miss_sly
pi_70506310
FTA, 38 weken
en omdat je je beeb weer goed voelt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:21:21 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70506680
Jaaah weer mijlpalen! Duchess 32 weken FTA 38 weken

en ik jompel ook ff voor Huup haar voetjes hopen dat het nu elke dag een beetje beter wordt!

Ik zag een mooie echo voorbij komen, en eerlijk gezegd gokte ik ook dat het een jongetje was , maar een meisje op komst voor WupWup

En ik weet ook niet of ik al op de echo van Faja had gereageerd?? maar wat staat jullie beebje er fotogeniek op zeg!!! echt een mooie echo!

Icantrix; ik ben erg benieuwd of de paracetamoltip gaat werken... doe je ff een verslag?? en ik zal zo eens ff naar het buikentopic, ben benieuwd!

Karin ook weer goedgekeurd
en zomaar 1,5 kg bonus beetje vreemd hoor......

@Asyniur, ik snap heel goed dat je het moeilijk vind om nu al op je werk te gaan minderen, en ik vraag me ook af hoe ik ermee om zou gaan, maar ik hoop dat jij er wel wat mee gaat doen... uiteindelijk gaan jij en je kindje natuurlijk voor op je werk???
(voor een ander weet ik het wel, maar o wat heb ik zelf een moeite om mezelf af te remmen...)

Ymme, fijn dat je je wat beter voelt! en dat slechte slapen, geloof echt dat dat er een beetje bijhoort...
ik slaap ook al weken zoveel slechter dan voorheen..
en o ja, ik moet bijna elke 2-3 uur eruit om te plassen.. dus dat helpt ook niet echt...

Nog ff een vraagje? hoe zit het bij jullie met de obstipatie??? ik kan de laatste dagen niet, eet groente, fruit en vezels en drink voldoende vocht, maar ondertussen voel ik me zoooo opgeblazen...
nog tips? en ik dacht dat dit een kwaaltje was van later in de zwangerschap???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70506689
Jaaaaaaaa ik ben helemaal bijgelezen!

voor de mooie echo's
voor de doorschemerende enkels van Huup
voor alle mijlpalen
voor 't nieuwe huis

voor het feit dat ik nu driekwart alweer vergeten ben.

Morgen mijn eigen mijpaal; nog 100 dagen. Dus vandaag een soort pre-mijlpaal. Ook leuk.

Ik was gisteren zó naar van de warmte en ook heel moe. Dus heb mezelf m.i.v. vandaag op een menu van gezond powervoer gezet en heb alle geraffineerde suikers geschrapt. Kijken of dat wat helpt. Niet dat ik zo vreselijk slecht at, helemaal niet, maar er was ruimte voor verbetering zeg maar.

En had ik al gezegd dat ik een wiegje en een supermooie klamboe heb gekocht voor mini-sorbo? Oh en muurverf voor de babykamer
pi_70506739
Oh ja, het meisje voor Wup. Ik zag het écht op de echo! Ik had onderhand zo vaak naar het hamburgertje van mijn meisje gekeken
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:36:10 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70507090
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

Nog ff een vraagje? hoe zit het bij jullie met de obstipatie??? ik kan de laatste dagen niet, eet groente, fruit en vezels en drink voldoende vocht, maar ondertussen voel ik me zoooo opgeblazen...
nog tips? en ik dacht dat dit een kwaaltje was van later in de zwangerschap???
Nee, het hoort ook echt bij het begin. Het is voor sommige meiden, met een 2e bijv., de trigger van 'zou ik mss... '.
Volgens mij doe je al alles wat je kan doen. Er zijn nog iets van vezelzakjes die je ha voor kan schrijven (Vicky? Hoe heetten die dingen nou ook al weer?) en Rockabella zweert bij het eten van 2 kiwi's 's ochtends op de nuchtere maag...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:40:58 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70507242
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, het hoort ook echt bij het begin. Het is voor sommige meiden, met een 2e bijv., de trigger van 'zou ik mss... '.
Volgens mij doe je al alles wat je kan doen. Er zijn nog iets van vezelzakjes die je ha voor kan schrijven (Vicky? Hoe heetten die dingen nou ook al weer?) en Rockabella zweert bij het eten van 2 kiwi's 's ochtends op de nuchtere maag...
ok dat kan ik ook nog proberen. ik drink smorgens al standaard voor het ontbijt 2 grote glazen water, en ontbijt of met brinta of met muesli, dus die vezels kan het bijna niet aan liggen.....

ik zal ook nog eens googlen op tips....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70507265
Bij mij is het overgegaan van cruesli met melk als ontbijt. Wel even laten weken vantevoren (een minuutje of 5, anders wordt het echt pap en dat vind ik niet te eten). Ik weet niet of het uitmaakt, maar bij mij was het de 5 noten variant die wonderen deed.
[. [__] .]
[+[__]◊]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')