Jaaah weer mijlpalen! Duchess 32 weken

FTA 38 weken
en ik jompel ook ff voor Huup haar voetjes

hopen dat het nu elke dag een beetje beter wordt!
Ik zag een mooie echo voorbij komen, en eerlijk gezegd gokte ik ook dat het een jongetje was

, maar een meisje op komst voor WupWup
En ik weet ook niet of ik al op de echo van Faja had gereageerd?? maar wat staat jullie beebje er fotogeniek op zeg!!! echt een mooie echo!
Icantrix; ik ben erg benieuwd of de paracetamoltip gaat werken... doe je ff een verslag?? en ik zal zo eens ff naar het buikentopic, ben benieuwd!
Karin ook weer goedgekeurd
en zomaar 1,5 kg bonus

beetje vreemd hoor......
@Asyniur, ik snap heel goed dat je het moeilijk vind om nu al op je werk te gaan minderen, en ik vraag me ook af hoe ik ermee om zou gaan, maar ik hoop dat jij er wel wat mee gaat doen... uiteindelijk gaan jij en je kindje natuurlijk voor op je werk???
(voor een ander weet ik het wel, maar o wat heb ik zelf een moeite om mezelf af te remmen...)
Ymme, fijn dat je je wat beter voelt! en dat slechte slapen, geloof echt dat dat er een beetje bijhoort...
ik slaap ook al weken zoveel slechter dan voorheen..
en o ja, ik moet bijna elke 2-3 uur eruit om te plassen.. dus dat helpt ook niet echt...
Nog ff een

vraagje? hoe zit het bij jullie met de obstipatie??? ik kan de laatste dagen niet, eet groente, fruit en vezels en drink voldoende vocht, maar ondertussen voel ik me zoooo opgeblazen...
nog tips? en ik dacht dat dit een kwaaltje was van later in de zwangerschap???