Die had ik een paar weken geleden al gekregen ja. Hij zat best vol voor zo'n klein doosje en is zeker de moeite waard als je nog een ouder kindje hebt lopen. Er zaten namelijk tuitbekers en kunststof lepels in, naast de zeehondenknuffel ('Dumpy'quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het ook uiterlijk week 37 af hebben, maar wij hebben er dus maandag aan gezeten. Op 33 weken dus.
Maar er zijn er ook die het al met 20 weken regelen bij wijze van spreken.
Wupwup, heb je ook de verrassingsdoos van de Babydump gehaald/gekregen?
Ik moet er nog steeds een keertje heen om die te halen. Het ligt helemaal niet in de richting voor mij, maar ik meen me te herinneren van bij Sasha dat het wel een leuke doos was. Er zat meer in dan bij die van het kruidvat.
Dat is een oplossing.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Nou ik klaag helemaal niet vind ik. Snap echt niet hoezo jullie zo over mij praten![]()
Als jullie mij toch als klager zien haal me dan maar uit de lijst dan heb ik ook geen zin meer om hier mee te posten.
Ja, nou...we zouden maar net dat stel zijn waarbij het toch niet goed gezien is. Ik heb het al gedroomd, dus wie weetquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef Stiemie het volgende:
Ondanks de 1000% toch ook een jongensnaam Miss sly?![]()
Wij waren zo blij dat we wisten dat het een meisje is. Jongensnaam wilde ook deze keer helemaal niet lukken.
Ja maar als ik hier niet mijzelf kan zijn en kritiek krijg van iedereen is het voor mij niet zo gezellig meer om mee te posten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef lily het volgende:
Blijkt dat ik al dagen naar mijn eigen hartslag aan het luisteren ben![]()
idioot hehquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zou ook typisch wat voor mij zijn.
Ach, laat haar lekker gaan joh, die valt lekker in de slachtofferrol en verwacht nu dat we gaan smeken of ze blijft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
lol!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:
[..]
idioot heh
's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
Nou, zo had ik wel een klasgenootje op school die dr eigen polsslag niet kon vinden, wit wegtrok en verschrikt zei "Ik ben dood!"quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:
[..]
idioot heh
's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |