abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:06:54 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70548108
Oh Nijna al bijna 36 weken! Ik vind het erg snel gaan hoor
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 15:08:54 #277
5428 crew  miss_sly
pi_70548206
Ow, Nijna, dat vind ik een heel goed idee. Zou ik ook graag doen, maar ik heb geen idee waar hier een goede zit. Nog niet 1 keer gedaan sinds ik in Amsterdam woon, behalve een paar keer op saunadagen.
Zelfde geldt voor een pedicure, zou ik ook graag even doen.

Vind ik niet gek, hoor Davinia. En wij hebben onze jongensnaam ook nog achter de hand, hoor, voor het geval ze het toch verkeerd hebben gezien op de echo's
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70548270
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het ook uiterlijk week 37 af hebben, maar wij hebben er dus maandag aan gezeten. Op 33 weken dus.
Maar er zijn er ook die het al met 20 weken regelen bij wijze van spreken.

Wupwup, heb je ook de verrassingsdoos van de Babydump gehaald/gekregen?
Ik moet er nog steeds een keertje heen om die te halen. Het ligt helemaal niet in de richting voor mij, maar ik meen me te herinneren van bij Sasha dat het wel een leuke doos was. Er zat meer in dan bij die van het kruidvat.
Die had ik een paar weken geleden al gekregen ja. Hij zat best vol voor zo'n klein doosje en is zeker de moeite waard als je nog een ouder kindje hebt lopen. Er zaten namelijk tuitbekers en kunststof lepels in, naast de zeehondenknuffel ('Dumpy' ) en het rompertje met vette reclame (die lag dus al snel in de prullenbak).
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:10:32 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70548277
Ondanks de 1000% toch ook een jongensnaam Miss sly?

Wij waren zo blij dat we wisten dat het een meisje is. Jongensnaam wilde ook deze keer helemaal niet lukken.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 15:12:05 #280
5428 crew  miss_sly
pi_70548334
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef panda1980 het volgende:

[..]

Nou ik klaag helemaal niet vind ik. Snap echt niet hoezo jullie zo over mij praten
Als jullie mij toch als klager zien haal me dan maar uit de lijst dan heb ik ook geen zin meer om hier mee te posten.
Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
pi_70548363
Davinia, noem je dat wegtrekkers? Goh, weer iets geleerd...

Gebakken ei... Aangezien ik op het werk zit en geen eieren bij de hand heb, ga ik maar eens een beker bouillon maken voor de zoutaanvulling.
[. [__] .]
[+[__]◊]
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 15:13:07 #282
5428 crew  miss_sly
pi_70548371
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef Stiemie het volgende:
Ondanks de 1000% toch ook een jongensnaam Miss sly?

Wij waren zo blij dat we wisten dat het een meisje is. Jongensnaam wilde ook deze keer helemaal niet lukken.
Ja, nou...we zouden maar net dat stel zijn waarbij het toch niet goed gezien is. Ik heb het al gedroomd, dus wie weet

Nee, ik ga er vanuit dat het niet zo is, hoor, maar goed, je hebt pas 100% (of 1000% ) zekerheid als je kindje gboren is, natuurlijk.
pi_70548419
Hier hebben wij ook al een jongen en meisje naam.
Als het een jongentje wordt, zal hij worden vernoemend naar mijn overleden schoonvader.
En een meisje, krijg de naam die ik al jaren super vind

Ik ben echt gewoon al 2 dagen niet echt meer buiten geweest. Wat een hitte zeg. Pfff hihi.
zit lekker binnen bij de waaier (als ik niet aan het werk ben, want met deze hitte ook niet fijn is).

Volgens alle testen die je maar kunt doen, krijgen wij een meisje.
Omdat ik zoveel last van kwalen heb.
pi_70548562
Ymme, volgens mij zijn dat bakerpraatjes hoor. Als ik eens kritisch om me heen kijk naar het verband tussen kwaaltjes en geslacht, dan zie ik toch andere dingen...

Zo weten mijn moeder en schoonmoeder nu al heeeel zeker dat het een jongen wordt, omdat ik nauwelijks misselijk ben geweest. Volgens mij heeft mijn moeder zelfs al stiekem blauwe slofjes gekocht... Waarop mijn zus zei: als zij dat zo zeker weten, wordt het een meisje, let maar op.

Ikzelf zie het gewoon wel (na 20 of 40 weken, dat weten we nog niet zeker).
[. [__] .]
[+[__]◊]
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:22:03 #285
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70548695
Davinia, ik en Bar (geloof ik) zijn allebei van de wegtrekkers, maar hiero komt en gaat het een beetje.. Vorige week had ik het twee keer zo erg op mijn werk dat ik niks meer zag, maar sindsdien heb ik ze weer nauwelijks gehad. Ik merk wel dat ik er baat bij heb om echt heel rustig te lopen en te fietsen Balen dat jij het nu ook hebt zeg, hoop dat je eitje lekker was (en damn, nu verlang ik nog meer naar een spiegeleitje met heel veel kaas ) .

Over die dozen, heb net maar eens de post opengemaakt (dat stel ik altijd uit tot het rekeninen-betaaldag is ) en nu blijkt die rare reclame-achtige enveloppe mijn ophaalkaart voor de Etos-doos te zijn. Moet me nog haasten ook, hij verloopt bijna! Overigens kan zo'n dame hier best aan dd deur komen, ik woon op een gesloten portiek met intercom en dan roep ik gewoon blij dat ik geen interesse heb en dan hang ik op werkt ook altijd prima bij mensen die het woord komen verkondigen and the likes
3!
pi_70548704
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een oplossing.
De andere is natuurlijk dat je gewoon meepost en meekletst. Is veel gezelliger, lijk me, voor iedereen
Ja maar als ik hier niet mijzelf kan zijn en kritiek krijg van iedereen is het voor mij niet zo gezellig meer om mee te posten.
Ik kwam hier inderdaad ook omdat ik het gezellig vond om met andere zwangeren die me begrijpen zou kunnen praten maar niet om me te laten uitmaken voor klager terwijl meer dan de helft van jullie net zoveel post over probleempjes en over de hitte die niet uit te houden is dan mij.
Voel me er nu echt slecht door dat jullie niet gewoon normaal en begripvol reageren en het gezellig houden.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:25:42 #287
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70548849
Ymme ik heb 2 heel verschillende zwangerschappen met hele verschillende kwaaltjes en krijg toch echt weer een meisje (al hou ik sinds het antwoord van Miss Sly nu wel een kleine slag om de arm )

Ik zou in ieder geval niet teveel waarde hechten aan alle bakerpraatjes
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:26:43 #288
18860 sindell
Seriously
pi_70548883
Ik zit steeds meer te bedenken dat ik het straks toch wel wil weten met 20 weken. Gewoon omdat ik veeeeel te nieuwsgierig ben altijd. En praktisch is het ook wel zo handig. En dan kan ik me erop voorbereiden.
En dat terwijl ik geen idee had of ik het wel of niet zou willen weten als het ooit zover zou komen.

(moet ik overigens nog wel thuis overleggen haha)

Meisjesnaam weten we al, jongensnaam is lastig
pi_70549182
De bakerpraatjes wijzen bij mij op een jongen (en de chinese conceptiekalender ook).

Ik ben deze zwangerschap erg misselijk geweest en dat is tot nu toe het enige wat anders is want dat had ik vorige keren niet.

De namen zijn we nu al uit (ongelooflijk maar waar )
pi_70549268
ik ben heeel benieuwd lily! (niet speciaal naar de naam hoor, meer naar 't kind! ).
pi_70549314
Ik ook, bix. Heel erg zelfs
pi_70549435
En ik heb (tot ergernis van echtgenoot) toch maar weer zo'n angelsounds apparaatje aangeschaft.
Blijkt dat ik al dagen naar mijn eigen hartslag aan het luisteren ben Die hoor ik dus ook onder mijn navel. Maar wel veel te traag dus.

Ik heb de snelle hartslag net pas gevonden vlak boven mijn schaambeen (na veel meer zoeken).

Ik vond het al makkelijk gaan deze keer
pi_70549523
haha dat had ik ook altijd bij dat (nou ja een vergelijkbaar) ding. en allerlei maagdarmgeborrel, vreselijk. maar fijn dat je de goeie nu toch te pakken hebt!
pi_70549616
Je hebt nu best al redelijk proffesionele apparaten maar die zijn nog duur (130 euro vind ik toch wat te gek). Maar ik kon het niet laten om weer een goedkopere versie aan te schaffen (aangezien ik pas in augustus weer een afspraak bij de verloskundige heb).
Maar ik ben in zo'n geval best een stresskip dus echt goed is zo'n ding niet voor me
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:45:41 #295
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70549662
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef lily het volgende:
Blijkt dat ik al dagen naar mijn eigen hartslag aan het luisteren ben
Dat zou ook typisch wat voor mij zijn.

Oh en ik wilde nog wat typen, maar ben het al weer vergeten
pi_70549809
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dat zou ook typisch wat voor mij zijn.

idioot heh

's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
pi_70549819
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een oplossing.
Ach, laat haar lekker gaan joh, die valt lekker in de slachtofferrol en verwacht nu dat we gaan smeken of ze blijft.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:52:17 #298
18860 sindell
Seriously
pi_70549947
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:

[..]

idioot heh

's avonds voor het slapen gaan even luisteren en dan het ding met een geruststellend gevoel weer wegleggen
Gelukkig; ik leef nog
lol!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:54:17 #299
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70550020
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef lily het volgende:

[..]

idioot heh

Gelukkig; ik leef nog
Nou, zo had ik wel een klasgenootje op school die dr eigen polsslag niet kon vinden, wit wegtrok en verschrikt zei "Ik ben dood!"

sorry voor de off-topic
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70550100
Hahahaha Lily, maar je hebt m nu gehoord, hoe dan ook! En je eigen hartslag..tsja, die is toch eigenlijk ook best bijzonder

Thnx voor alle uhh Parvo gelukswensen, haha!

Ik heb heerlijk mn eerste babywasje buitenhangen, een molen vol spierwitte hydrofielluiers in t stralende zonnetje, waar een mens al niet gelukkig van kan worden Hoe vaak hebben de mama's met ervaring die luiers trouwens gewassen voor ze echt goed vochtopnemend werden?

En verder heerlijk aan t werk met dekbedhoesjes en een naamslinger, ooooh wat vind ik t heerlijk om zo een beetje te vertrutten.. buitenzitten is nu toch geen feestje, af en toe effies languit in t zwembad, maar dan vind ik t ook wel weer leuk geweest!

voor alle warme dames!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')