Gaat dat tijd besparen, denk je?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef -SG- het volgende:
Pak dan een OV.
Ik heb inderdaad genoeg geld om mijn eigen huis te kopen, ja. Bedankt voor deze tip.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
Je kan ook dichterbij gaan wonen en een beetje nadenken klaphark.
Ik heb geen medelijden.
Wat begrijp je niet aan aankomend student, debiel?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Siniti het volgende:
Je hebt een OV flapdrol.
Dat dus, ik leef wel op hun belastingcentenquote:
Dan doe je toch echt iets verkeerd: Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost ¤ 42,90quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit kost mij iets meer dan 50 euro voor een treinkaartje en daar komt nog het geld voor de metro/bus bovenop.
Alles, mongool.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan aankomend student, debiel?
Inclusief bus= en metrokosten dan. En de nodige versnaperingen en de electriciteit die het kost om mijn mp3-speler keer op keer op te laden.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd: Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost ¤ 42,90
Ah, ik zeg net een maandtrajectabbonement op de NS website staan, dat is mischien wel handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef -SG- het volgende:
Pak dan een OV.
Je hebt je als bitch aangeboden. Nais.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef dekloonvanzuen het volgende:
hospiteeravond is kut, maar ik fixte in 1 keer tok jwz met die smoothastyle.
zekerrrquote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je hebt je als bitch aangeboden. Nais.
Bedankt, in Rotterdammistan kan ik wel wat street cred gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef IkBenOzan het volgende:
Weetjuwel hoe het is om te leven als een straat-soldaat?Juweet helumaal NIKS SWA, paaara brother.. Met ju met je zwaru levun. Enigste wat zwaar is, is je rugtas mi pima kaola! Ik klap je in je edde mang, doe dapper
Wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef IkBenOzan het volgende:
Weetjuwel hoe het is om te leven als een straat-soldaat?Juweet helumaal NIKS SWA, paaara brother.. Met ju met je zwaru levun. Enigste wat zwaar is, is je rugtas mi pima kaola! Ik klap je in je edde mang, doe dapper
Ga je para doen?quote:
Natuurlijkquote:
Jij laat je afschrikken door wat u's ipv e'squote:Weetjuwel hoe het is om te leven als een straat-soldaat? Juweet helumaal NIKS SWA, paaara brother.. Met ju met je zwaru levun. Enigste wat zwaar is, is je rugtas mi pima kaola! Ik klap je in je edde mang, doe dapper
Ik kan toch wel begrijpen dat mensen niet snappen wat mi pima kaola of edde betekent.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk!?
[..]
Jij laat je afschrikken door wat u's ipv e's?
Waar heeft U het over?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk!?
[..]
Jij laat je afschrikken door wat u's ipv e's?
Neuk een baksteen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef IkBenOzan het volgende:
Het is ju ma pima, dus die gast lult ook maar uit z'n nek.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan toch wel begrijpen dat mensen niet snappen wat mi pima kaola of edde betekent.
Baksteen in je mars boelerquote:
Dat dus ja, het eerste begrijp ik wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan toch wel begrijpen dat mensen niet snappen wat mi pima kaola of edde betekent.
Neeee, je meent hetquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is ju ma pima, dus die gast lult ook maar uit z'n nek.
Heen en terug opgeteld.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Om ontopic te blijven: 6 uur reizen, dat kan toch niet eens in Nederland?
Zelfs dat kun je opmaken uit de context, als je een beetje gevoel voor taal hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Noem mij maar dom, maar ik maak er niets vanquote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs dat kun je opmaken uit de context, als je een beetje gevoel voor taal hebt.
Je bent dom.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:17 schreef Ruud het volgende:
[..]
Noem mij maar dom, maar ik maak er niets van
Waarom zou je dat willen.... untermenschentaal voor de kansjongeren.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs dat kun je opmaken uit de context, als je een beetje gevoel voor taal hebt.
Heen en terug, inclusief trein, bus en metro.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Om ontopic te blijven: 6 uur reizen, dat kan toch niet eens in Nederland?
Dat zag je toch al aan zijn posts? Dit topic is echt niet het enige bewijs daar van.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:24 schreef Radio-silence het volgende:
TS wat ben jij een ongelooflijke droeftoeter
Ik heb geen medelijden met je!![]()
Kan je niet de auto van je pa of ma lenen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heen en terug, inclusief trein, bus en metro.
Je kan niet met mijn aanwezigheid op dit forum omgaan? Jammer.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat zag je toch al aan zijn posts? Dit topic is echt niet het enige bewijs daar van.
Ik heb er pillen voor.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan niet met mijn aanwezigheid op dit forum omgaan? Jammer.
Nee hoor, ik ga naar de universiteitquote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Seam het volgende:
TS durft niet toe te geven dat hij een HBO 'studie' gaat doen
Jij denkt echt dat je heel wat bent hè ventje?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan niet met mijn aanwezigheid op dit forum omgaan? Jammer.
Sorry, maar wáár heb je het in godsnaam opeens over?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je heel wat bent hè ventje?
Ik kende ook mensen met een grote muil, te weinig punten voor hun eerste studie, geen motivatie voor hun tweede studie en toen maar gezellig met z'n allen naar de Pabo![]()
Over mensen zoals jij die een grote muil hebben, maar zich eerst maar eens moeten bewijzenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, maar wáár heb je het in godsnaam opeens over?
"Je kunt niet met mijn aanwezigheid omgaan" zeggen nadat hij zei dat ik kutposts plaats? Zeer grote mond inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over mensen zoals jij die een grote muil hebben, maar zich eerst maar eens moeten bewijzen
Wij hebben voor een kamer zo ongeveer 12 mensen gezien.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben een fervent tegenstander van massale vleeskeuringen (lees: hospiteersessies), een iets persoonlijkere avond lijkt mij een stuk leuker en beter.
Gelukkig ben ik een chillaxte () kerel en dus kan ik er vanuit gaan dat ik snel aan een kamer kom.
Hoe snel is snel?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga over een niet nader te noemen tijd in een niet nader te noemen stad een niet nader te noemen studie doen. Nu wil ik daar graag even wat klachten over deponeren:Het duurt mij ongeveer 6 (!) uur om heen en weer te reizen vanaf mijn huis Dit kost mij iets meer dan 50 euro voor een treinkaartje en daar komt nog het geld voor de metro/bus bovenop. Vermenigvuldig dit keer het aantal keer dat ik (mischien) moet hospiteren en je zult zien dat dit aardig wat doekoes gaat kosten. Van wat ik tot nu toe gezien heb, beginnen de meeste hospiteeravonden tussen zes en negen uur, als je hier de reistijd bij optelt is dus mijn hele fucking dag verpest en ben ik 's avonds pas tussen tien en één terug. Ik ben een fervent tegenstander van massale vleeskeuringen (lees: hospiteersessies), een iets persoonlijkere avond lijkt mij een stuk leuker en beter.
Gelukkig ben ik een chillaxte () kerel en dus kan ik er vanuit gaan dat ik snel aan een kamer kom.
Een bijna-student die een HUIS kan kopen in NEDERLAND?!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat dat tijd besparen, denk je?
[..]
Ik heb inderdaad genoeg geld om mijn eigen huis te kopen, ja. Bedankt voor deze tip.
Je overschat jezelf in die post en je moet uitkijken dat jejezelf niet overschat als student, tot ziensquote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Je kunt niet met mijn aanwezigheid omgaan" zeggen nadat hij zei dat ik kutposts plaats? Zeer grote mond inderdaad. Doei.
Dat is begrijpelijk, maar tochquote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Wij hebben voor een kamer zo ongeveer 12 mensen gezien.
Als je die allemaal een uurtje 1 op 1 leuk uitnodigt ben je een een hoop tijd kwijt in een toch al drukke periode, bij ons is het nu tentamenweek.
Vandaar.
Een HBO 3 uur verderop zoekenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Seam het volgende:
TS durft niet toe te geven dat hij een HBO 'studie' gaat doen
quote:
Gelukkig niet, ik ben een normale jongen. Ik heb wel een paar advertenties zien staan waar ze nadrukkelijk geen mensen die muziekinstrumenten bespelen willen hebben, ik als gitarist vind dat natuurlijk onacceptabel.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Florian_ het volgende:
Er zijn mensen die 15 keer moeten hospiteren voordat ze iets hebben gevonden. Ik hoop voor je portemonnee dat jij niet onder dat groepje autisten valt, TS.
In welke stad zoek je iets? En wil je bij een studentenvereniging?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik ben een normale jongen. Ik heb wel een paar advertenties zien staan waar ze nadrukkelijk geen mensen die muziekinstrumenten bespelen willen hebben, ik als gitarist vind dat natuurlijk onacceptabel.
Rotterdam en waarschijnlijk niet. Eigenlijk heb ik niet eens zoveel haast, want ik krijg toch wel een (al dan niet mooie) kamer. Het probleem is alleen dat het moeilijk is om van veraf een goede te vinden:P.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
In welke stad zoek je iets? En wil je bij een studentenvereniging?
Bier zuipen met mensen waarvan je nog maar af moet wachten of dat je toekomstige huisgenoten wordenquote:
Dan mis je een hoop leuke dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Kralicek het volgende:
Waarom ga je in godsnaam zo ver weg studeren dan? Ik woon thuis en exact een halfuur van mijn studie vandaan...
Neuken kun je wel in de box van je mattiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Dan mis je een hoop leuke dingen.
*jamaar jamaar jamaar het is maar een half uurtje reizen.![]()
Alsof het dáárom gaat
Ik ga binnenkort ook op mezelf, maar ik snap niet dat TS sowieso al zo ver van zijn oude woonplaats gaat studeren. Ik kan nu mijnv rienden thuis bezoeken, en anders ga ik gewoon naar a'dam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Dan mis je een hoop leuke dingen.
*jamaar jamaar jamaar het is maar een half uurtje reizen.![]()
Alsof het dáárom gaat
Natuurlijk wel, TS zeurt hier dat hij zo ver moet reizen, waarom gaat hij dan niet of een studie dichterbij kiezen of op zichzelf?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef PatatFriet het volgende:
Het probleem is dat de reistijd geen argument is
Dat moet je aan hem vragenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:29 schreef Kralicek het volgende:
waarom gaat hij dan niet of een studie dichterbij kiezen
Lees de OP nog eens goedquote:of op zichzelf?
Ik heb weinig keus, ik woon 9 uur vliegen van Nederland vandaan, dus ik moet sowieso wat extra moeite doen om alles voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Kralicek het volgende:
Waarom ga je in godsnaam zo ver weg studeren dan? Ik woon thuis en exact een halfuur van mijn studie vandaan... Ik reis wel elke week 3 uur voor mijn vriendje, maar dat is iets anders.
Goed geradenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet dat je in Rotterdam gaat studeren want je post in het EUR=topic
Misschien niet in je huis, maar wel voor de huisvesting.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:25 schreef PatatFriet het volgende:
Het probleem is dat de reistijd geen argument is
Dat is erg wel érg debielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien niet in je huis, maar wel voor de huisvesting.
Wij mogen hier (Delft) de komende 3 maanden niemand instemmen die uit de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht komtErg vervelend, want zo kan je zeker meer dan de helft van de mensen gelijk naar huis sturen.
Het spijt me, Amsterdam was mijn tweede keuze. En Groningen mijn derde. Helaas gaat het leven van iemand zoals ik niet altijd over rozen en moet ik dus af en toe een moeilijke beslissing maken. Ik zal altijd een half Noord Hollander, half Brabander blijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme. Ik steeds denken dat jij een baas bent... blijkt dat je in Rotterdam gaat studeren![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ben je nou echt zo dom, of doe je, lekker stoer, maar alsof?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS, ooit gehoord van op kamers gaan? Of ga je mammie dan missen?
Oh my god.......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Helaas gaat het leven van iemand zoals ik niet altijd over rozen en moet ik dus af en toe een moeilijke beslissing maken.
Ik ken er niemandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef ForumGek het volgende:
Organiseer gewoon een paar hospiteeravonden/borrels in 1 week. En ga bij iemand logeren die je kent in Rotterdam. Ben je 1 keer treinkaartje kwijt, 5 keer mee-eten, en 50 eurootjes voor die kerel/chick waar je blijft slapen! Kan je direct kijken of het uitgaan wel wat is in rotjeknor
.
Goed idee, als je dan 's ochtends helpt met melken + stallen uitmesten mag je misschien wel voor gratis slapen !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ken er niemand. Dus mischien is zo'n jeugdherberg een goed idee.
Ben je zo contactgestoord dat je niet eens weet wat een jeugdherberg is?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Goed idee, als je dan 's ochtends helpt met melken + stallen uitmesten mag je misschien wel voor gratis slapen !
Hij vindt het zeker 'uncool' om dat te zeggen. Youth hostel dan, mischien begrijpt hij het dan wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben je zo contactgestoord dat je niet eens weet wat een jeugdherberg is?![]()
Zoals Betonnen Ron ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef 3keernix het volgende:
TS komt zeker uit de bovenlaag van de maatschappij en ziet niet wat harde werkende mensen doen.
Ach, dan kan ik meteen zo'n Rotterdamse kapsalon verorberenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hostels/jeugdherbergen zijn ook nog best wel prijzig geloof ik, al zal reizen duurder zijn. Maar je moet dan elke dag uit eten gaan, da's ook redelijk aan de prijs
Sommige hostels hebben ook een eigen keukentje waar je iets kan fixen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Zoals Betonnen Ron ofzo?![]()
Neem anders een tentje mee en ga lekker een weekje kamperen op zo'n oergezellige hollandse camping in de buurt van Rotterdam.
Hostels/jeugdherbergen zijn ook nog best wel prijzig geloof ik, al zal reizen duurder zijn. Maar je moet dan elke dag uit eten gaan, da's ook redelijk aan de prijs
Ik neem aan dat dat gewoon een broodje kebap is? En je niet allemaal kapstertjes gaat "eaten" ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, dan kan ik meteen zo'n Rotterdamse kapsalon verorberen
Eerst het jeugdherberg gebeuren en nu weet je niet wat kapsalon is,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat gewoon een broodje kebap is? En je niet allemaal kapstertjes gaat "eaten" ?
Nou en, jij weet niet wat een eierbal isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Eerst het jeugdherberg gebeuren en nu weet je niet wat kapsalon is,
o wacht je komt uit Groningen, dat verklaart een hoop
Volgens mij staat hij op het punt van de bovenlaag te donderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef 3keernix het volgende:
TS komt zeker uit de bovenlaag van de maatschappij en ziet niet wat harde werkende mensen doen.
Gedroogde noedelsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef ForumGek het volgende:
Wij stemden normaal ook over wie bij ons in kwam wonen. Maar als er mensen bijvoorbeeld uit Suriname of de Antillen kwamen, dan werden die gewoon in een van de flats geplaatst.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is erg wel érg debiel, voorrang in een huis dat niet aan instemming doet kan ik nog wel begrijpen.
Ja, want de reistijd is belangrijker dan de studiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:29 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, TS zeurt hier dat hij zo ver moet reizen, waarom gaat hij dan niet of een studie dichterbij kiezen of op zichzelf?
Zeg het ze!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Nou en, jij weet niet wat een eierbal is
Gaat dat je pet te boven, jongen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:17 schreef Kralicek het volgende:
[..]
maar ik snap niet dat TS sowieso al zo ver van zijn oude woonplaats gaat studeren.
Bedankt voor deze update uit het boeiende leven van een student. Ik zal dit onthouden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |