Hai. Ik eet bij jou vandaag.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Catbert het volgende:
Salade van veldsla met mozzerella, tomaatjes, pijnboompitten en biefstuk met een dressing van balsamico en olijfolie![]()
Soms ben ik best wel trots op mezelf
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach,er lopen ook jongens hier rond die dat nog nooit gedaan hebben hoor.
Puntquote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,er lopen ook jongens hier rond die dat nog nooit gedaan hebben hoor.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Catbert het volgende:
Salade van veldsla met mozzerella, tomaatjes, pijnboompitten en biefstuk met een dressing van balsamico en olijfolie![]()
Soms ben ik best wel trots op mezelf
Je hebt nog ongeveer 5 minuten, dan is het opquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nog ongeveer 5 minuten, dan is het op
Lekker hequote:
ook factor 28 hebben? halfbeared heeft ut niet nodig geloof ik. Tis wel goei spulquote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef kingmob het volgende:
Ik ben ook een beetje tomato-kingmob geworden uiteindelijk
Als Rip zoiets zegt? van welke planeet kom jequote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nog ongeveer 5 minuten, dan is het op
Kunnen ze mooi elkaar insmerenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ook factor 28 hebben? halfbeared heeft ut niet nodig geloof ik. Tis wel goei spul
Factor? Wasda? Nee, hier alleen pure olie. Niks geen factorquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ook factor 28 hebben? halfbeared heeft ut niet nodig geloof ik. Tis wel goei spul
Heerlijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
Lekker he
En gewoon niet reageren op een sms he
Ik smeer nooit iets..quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Belsezar het volgende:
Factor? Wasda? Nee, hier alleen pure olie. Niks geen factor
Ik ben nogal ego als 't op m'n eten aankomt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als Rip zoiets zegt? van welke planeet kom je
Normaal niet, maar in dit geval was het toch beter geweest geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoiquote:
Joeyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben nogal ego als 't op m'n eten aankomt.
Catbert doesn't share food!
(+1 als je de referentie snapt)
quote:
Vrouwen konden toch zoveel tegelijk? Ik wacht afquote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk..
Ja, wilde ik zo doen, was even bezig én boodschappen doen
Goed planquote:
Okay, nu mag je komen etenquote:
Kan ook, maar die olie maakt je nog sneller bruinquote:
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten gaat in dit geval niet op dusquote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
Normaal niet, maar in dit geval was het toch beter geweest geloof ik.
Al is het alleen m'n kale kop
Hey JB! Weinig gezien de laatste tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat de dag vandaag snel gaat!
Nauwelijks tijd gehad om niks te doen.
Nu even, maar over 13 minuten krijg ik bezoek (uurtje ofzo) dus dan geen tijd voor niks!
Waarom morgen pas? Gewoon nu gelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Carooltje79 het volgende:
jeeee me badje is voldat wordt morgen lekker zwemmen
Dat, en tegen 't voor lul lopen met rooie inhammenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo demonstratief niet smeren eigenlijk - je smeer alleen maar om je te beschermen tegen een grote kans op huidkanker.
Nee, meer wie z'n kop verbrand slaapt kutquote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten gaat in dit geval niet op dus
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Carooltje79 het volgende:
jeeee me badje is voldat wordt morgen lekker zwemmen
Joey!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef Catbert het volgende:
Ik ben nogal ego als 't op m'n eten aankomt.
Catbert doesn't share food!
(+1 als je de referentie snapt)
Telefoon lag thuisquote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Belsezar het volgende:
Vrouwen konden toch zoveel tegelijk? Ik wacht af
Ja, heel goed eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 19:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey JB! Weinig gezien de laatste tijdAlles goed?
quote:
Ik was de afwas aan het doen.quote:
Rip: ik vrees dat je je eten moet delenquote:
Niet demonstratief, maar ik vergeet het gewoon. Daarbij heb ik er geen last van als ik verbrand, dus leren zal ik het ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo demonstratief niet smeren eigenlijk - je smeer alleen maar om je te beschermen tegen een grote kans op huidkanker.
Ook heel goed. Jammer, hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heel goed eigenlijk
En met jou?
En klopt, ben hier niet meer zoveel, vind het hier niet altijd even leuk meer, vaker niet dan wel en overdag fokken kan niet meer.
eensch, daarbij, 1 keer niet smeren is voor mij een wweek ziek in bed, ben 1 blaar danquote:Op maandag 29 juni 2009 19:02 schreef Ripley het volgende:
Je hebt 2meiden rond lopen uitbestedenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Flena het volgende:
[..]
aaah ok, ja dat scheeld kan je die hier ook ff komen doen?
Ik wacht nog steeds afquote:
die zijn 5 jaar en 3 jaar...als ik die laat afwassen word dat een ramp vrees ikquote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt 2meiden rond lopen uitbesteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |