ach heb je weer wat te doenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:17 schreef Mordreth het volgende:
Toch niet zo heel veel moeite die op even weer te plaatsen?
voor mij duurt het nog wel ff voordat ik kan eten. nu eens naar de sportschool vanuit het werk. dan naar huis eten en vanavond weer studerenquote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:
Iets te lang in de zon gezetenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff ik weet niet wat ik heb, maar ben me toch een partij beroerd
pfff ik heb echt zooo heet vandaag.... heb ventilator aanstaan en nog wil ik nie afkoelenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Iets te lang in de zon gezeten
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pfff ik heb echt zooo heet vandaag.... heb ventilator aanstaan en nog wil ik nie afkoelen
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pfff ik heb echt zooo heet vandaag.... heb ventilator aanstaan en nog wil ik nie afkoelen
alweeeer???? wil je een beetje supergoeie factor-28 zonnebrandcreme hebben?quote:
euhm... ja de zonquote:Op maandag 29 juni 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een bijzondere reden
quote:
moet je ook niet teveel aan mij denken he meisquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
Hoe kan dat nou? Ventilator hier doet prima zijn werkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef Flena het volgende:
[..]
moet je ook niet teveel aan mij denken he meis![]()
Hoiiiquote:
heb t al verbeterd... komt door de warmtequote:
ja goed he van mijquote:
quote:
ja de mannen willen me niet, miss de vrouwen welquote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
Is de vloek van de singles weer neergedaald en zijn er weer dames lesbo geworden?
Jij ook alquote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
Is de vloek van de singles weer neergedaald en zijn er weer dames lesbo geworden?
Bi-curious meer, geen problemen meequote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja de mannen willen me niet, miss de vrouwen wel
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja de mannen willen me niet, miss de vrouwen wel
Nou zeg, noem je Pien de vloek van singles?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
warm, zoals iedereen denk ik, verder zn gangetjequote:
Das super hip tegenwoordig. Je hoort er amper bij als je als vrouw nooit met een vrouw hebt gezoend.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bi-curious meer, geen problemen mee.
Sorryquote:Op maandag 29 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk briesje doet hier zijn werkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:50 schreef Belsezar het volgende:
Hoe kan dat nou? Ventilator hier doet prima zijn werk
nee hoor, die vloek was er al way voor pienquote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou zeg, noem je Pien de vloek van singles?
Ach,er lopen ook jongens hier rond die dat nog nooit gedaan hebben hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das super hip tegenwoordig. Je hoort er amper bij als je als vrouw nooit met een vrouw hebt gezoend.
ja ook warm...maar verder wel goed..teveel aant klussen in huis..beetje gaar nuquote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
warm, zoals iedereen denk ik, verder zn gangetje
hoest met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |