hoiquote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef 3keernix het volgende:
Oh, jij bent zo eentje die de hele dag binnenzit?
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die naar buiten gaan met dit weer![]()
Mensen die überhaupt naar buiten gaan![]()
Oh, jij bent er zo eentje zonder baan?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef 3keernix het volgende:
Oh, jij bent zo eentje die de hele dag binnenzit?
Haha, mocht je willen..nein ik heb een baan!quote:
pluist?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Robbiej het volgende:
Ik kom net uit m'n werk. Wat moet ik buiten doen..tuindeur kan ook al niet open want het pluist hier als een gek buiten én anders loopt mn kitten weg!
31 binnen, wtf.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:48 schreef Shoombak het volgende:
31 hier, 3 hoog, plat dak, en de zon die van 2 tot 8 op mijn raam schijnt
31 haal ik niet. Ik zit op de begane grond met de zon de gehele dag op m'n ramen. Het is hier ook net een sauna. Geen zin ook om te koken nu, ga straks mooi op een terrasje iets etenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:48 schreef Shoombak het volgende:
31 hier, 3 hoog, plat dak, en de zon die van 2 tot 8 op mijn raam schijnt
Het is heerlijk man.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:35 schreef Robbiej het volgende:
Wat een heet takke weer! het is hier 26C binnen!
Nee, wel een ventilator die enige verkoeling brengtquote:Op maandag 29 juni 2009 17:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
31 binnen, wtf.Heb je geen airco of zo?
Sowieso, buitenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga dan naar buiten, mongool.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:35 schreef Robbiej het volgende:
Wat een heet takke weer! het is hier 26C binnen!
Is toch niets mis mee, je moet juist buiten gaan nuquote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Idd. Het is 3 dagen 25 graden en iedereen heeft last van plakzakken, klotsende oksels en een schuimnaad.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd. Het is 3 dagen 25 graden en iedereen heeft last van plakzakken, klotsende oksels en een schuimnaad.
Alleen Fok-autisten die balen dat hun PC te warm wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd. Het is 3 dagen 25 graden en iedereen heeft last van plakzakken, klotsende oksels en een schuimnaad.
Niet? Wat moet er nog gebeuren volgens jou?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De meeste vrouwtjes zijn nog niet zomerklaar kwam ik vandaag achter. Misschien wel goed voor een nieuwe klacht..
Ze moeten strakker.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Niet? Wat moet er nog gebeuren volgens jou?
Je moet gewoon héél mooi zijn van nature.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar![]()
je hebt ze toch niet verdoofd he![]()
* checkt foboquote:Op maandag 29 juni 2009 19:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moet gewoon héél mooi zijn van nature.
Dat dus. Van mij mag het het hele jaar zulk weer blijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
is het een keer lekker weer gaat men weer klagen
Heb jij ook zoeen apparaat?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef Djeez het volgende:
Kutweer. Ik heb op mijn kantoor een plafondventilator aan, en een ventilater die koud water verspreidt, en nog bloedheet! Dit trekt mijn astma niet, ik wil weer kale vorst!
Ja, alleen is het water zo verrekte snel op. Na een uurtje ma ik hem weer vullenquote:
Beter als het te warm hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, alleen is het water zo verrekte snel op. Na een uurtje ma ik hem weer vullen
Dat komt ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef leipeshitouwes het volgende:
Heerlijk weerVan mij mag het zelfs nog wat warmer
Dat herinnert mij eraan dat ik de CV ketel moet bijvullen voordat het weer kouder wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, alleen is het water zo verrekte snel op. Na een uurtje ma ik hem weer vullen
Top, maak er een nieuwspost van!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:55 schreef Samsonneke het volgende:
Heb zojuist van Den Bosch naar Venlo gelopen.
Nee, ik kan amper fatsoenlijk typen van de spierpijnquote:
potverdikkie!, daar is mijn fiets gebleven!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Die het 't auch heeeet
[]afbeelding[/url] ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |