Veronica van 19:00 - 22:00 uur en nee, ik ga niets zeggenquote:
Geen Fok dus telt niet. en onbekend is ze nietquote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet DH--->onbekend fietsmeisje niet.
Ben je je leven aan het verbeteren dan?quote:
Was een "hoe oud ben je" testquote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef Ludootje het volgende:
En wat is Navratilova afgezien van een tennisster (geloof ik)?
Grappig, ik heb precies hetzelfde gevraagd aan mijn zusje. Wij gaan in Spanje een nieuwe garderobe uitzoekenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Binnenkort eens shoppen met een van m'n zussen, dan kunnen de zwarte shirts de poetslappen/kluskleding bak in
Twee van de hoeveel?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zelfs dan fok ik niet
Ja hoorWel een leuke groep waar ik nu veel moet staan - al zij er twee die mij niet helemaal moeten
Belgie zul je mij niet vinden. Langharig tuigquote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef halfbearad het volgende:
De rat zit op de Lange Smeestraat. Je moet er wel een beetje naar zoeken en het is in de buurt van Tivoli OG en het Springhaver. En er is altijd nog Kafe België.
Heb jij er met 2 uit zoetermeer gezoend?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
en djayzz --> 2 zoetermeerse jonge dames
Ik analyseer het evenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Murm --> HW ---> Pien ---> HW ---> Cue ---> HW ---> Pien ---> Murm ---> Pien ---> .Murm
en ga zo nog maar even door.
was altijd al lief en braafquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je je leven aan het verbeteren dan?
Nu is de vraag of dat terecht is natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kom wel heel onschuldig uit de lijstjes
Twee van de acht. Die twee spannen altijd samen en als er ééntje naar huis is, dan is de ander weer normaalquote:
Na, eigenlijk niet echt....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij er met 2 uit zoetermeer gezoend?
Daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kom wel heel onschuldig uit de lijstjes
Tot laterquote:
Samen douchen dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das een lief antwoordmaar ik plak momenteel te veel om te knuffelen.
Goed zoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Binnenkort eens shoppen met een van m'n zussen, dan kunnen de zwarte shirts de poetslappen/kluskleding bak in
zeer terechtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is de vraag of dat terecht is natuurlijk.
Heb mezelf vandaag gedwongen 't enige niet zwarte shirt uit de kast aan te trekkenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies hetzelfde gevraagd aan mijn zusje. Wij gaan in Spanje een nieuwe garderobe uitzoeken
quote:
Nee, murm en Pien eindigden eigenlijk samen met soms een likje HW tussendoor. 1x Cue idd tussendoor met HW.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik analyseer het even![]()
- Murm begon en eindigde alleen
- HW was de enige mannelijke lucky bastard
- Tussen 2x Pien zat één keer Cue
En verder heeft iedereen zich gedragen?
Heb ik iets gemist?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee van de acht. Die twee spannen altijd samen en als er ééntje naar huis is, dan is de ander weer normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |