quote:
ssst straks breng je me nog op ideeenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef erikje14 het volgende:
Mag hopen dat ze dat niet met d'r hoofd doet
Deep purplequote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
UVSV, de vrouwelijke tegenhanger van het Corps hier in Utrecht.
[..]
"If you've been bad, Lord I bet you have... And you've been hit by flying lead. ... you'd better close your eyes and bow your head... and wait for the ricochet..."![]()
Een voor een meiden die ik gewoon ergens tegenkwam en met wie 't klikte. Ook een reden waarom ik niet zo geloof in internetdating. Volgens mij is het niet goed 2 partijen bij mekaar te zetten die graag geen single-af willen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet niet precies meer hoe mijn serieuze relaties zijn begonnenDus ook geen idee hoe ik dat nu zou aanpakken. Maar ik verwacht dan ook niet dat dat er op korte termijn aan zit te komen.
Vind dat niet echt opscheppen eerlijk gezegd. Op een normale uitgaansavond ben je al snel 40 euro kwijt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je dat expliciet hier gaat melden dan wel.
Ze zeiden dat ze het vervelend vonden dat ik altijd maar weg loop om met onbekende (vooral vrouwen volgens hunquote:Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je gaat uit voor de gezeligheid, en als je wat tegenkomt is dat alleen maar meegenomen
die hebben we gister niet gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Domme, onnodige en foute dronken acties!
Een van de gaafste rock ballads ooit.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deep purple
You have learned, you have done well my son
Knuffelquote:Op maandag 29 juni 2009 16:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
ssst straks breng je me nog op ideeen
Nog naar Graspop geweest?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vind dat niet echt opscheppen eerlijk gezegd. Op een normale uitgaansavond ben je al snel 40 euro kwijt.
Zoop vroeger enkel spatjes en dan was ik 75 euro per avond kwijt aan drank.
Irritant stopwoordjequote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
Van jou altijd lieverd! Dat weet je toch?![]()
Klopt. Maar inderdaad, waar was je nou man!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een van de gaafste rock ballads ooit.
KK is ook ZO kansloos. Erg leuk als je met een groep bent, maar da's danook alles. De Kneus is ook tot laat open geloof ik (tijdje niet geweest) maar daar kun je niet dansen natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:12 schreef Ludootje het volgende:
Woo.
Paar weken terug nog geëindigd daar. Volgens mij naast de Kosten Koper de enige tent die tot 7 uur doorgaat.
Ik ken veel meiden die op Veri gezeten hebben, en die zijn wel okay (zitten ook wannabe uffen tussen) over het algemeen. Beetje doorsne hockeymeisjes zegmaar. Maar uffen zijn vaak gewoon enorme kutwijven. Ook naar niet-uffen trouwens, dus ze klieken nogal omdat ze niet met de rest overweg kunnen.quote:En inderdaad, elitaire kutwijven vind ik het doorgaans. Moet sowieso zeggen dat ik weinig heb met verenigingsvolk.
Child in Time?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een van de gaafste rock ballads ooit.
Noukje noukje toch. En ja, N O U Kquote:
Wat ik overigens vrij bizar vind. Leg je 50E in, is het geld op 2/3e op de avond op terwijl ik dan nog zeker geen 25 bier op heb. Dus of ik raak te snel de tel kwijt, of d'r zit een gat in de potquote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Feitosa het volgende:
Vind dat niet echt opscheppen eerlijk gezegd. Op een normale uitgaansavond ben je al snel 40 euro kwijt.
Ik lees het toch lekker zoals ik het wil lezenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Noukje noukje toch. En ja, N O U K
Die jongen bedoeld het zo goed en je weet best dat we je allemaal leuk vinden dus nou niet zo beginnen he![]()
Herkenbaar. Ik snap ook nooit dat het zo snel al op kan zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 16:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat ik overigens vrij bizar vind. Leg je 50E in, is het geld op 2/3e op de avond op terwijl ik dan nog zeker geen 25 bier op heb. Dus of ik raak te snel de tel kwijt, of d'r zit een gat in de pot
Helaas niet, moet even op de centen letten.quote:
Sorry Noukster!quote:
Beetje niet zo lekker en weinig geld.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad, waar was je nou man!
KK is echt heerlijk om te eindigen. Je moet er ook niet voor 4 uur komen. Maar goed, ik houd dan ook van fout.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
KK is ook ZO kansloos. Erg leuk als je met een groep bent, maar da's danook alles. De Kneus is ook tot laat open geloof ik (tijdje niet geweest) maar daar kun je niet dansen natuurlijk.
[..]
Ik ken veel meiden die op Veri gezeten hebben, en die zijn wel okay (zitten ook wannabe uffen tussen) over het algemeen. Beetje doorsne hockeymeisjes zegmaar. Maar uffen zijn vaak gewoon enorme kutwijven. Ook naar niet-uffen trouwens, dus ze klieken nogal omdat ze niet met de rest overweg kunnen.
Dat komt door degenen die aan de spatjes en andere mixjes gaan ipv bier.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat ik overigens vrij bizar vind. Leg je 50E in, is het geld op 2/3e op de avond op terwijl ik dan nog zeker geen 25 bier op heb. Dus of ik raak te snel de tel kwijt, of d'r zit een gat in de pot
Jij gemenerik!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lees het toch lekker zoals ik het wil lezen![]()
Ik vind Ludootje ook een lieverd, maar het is niet mijn stopwoordje
Yep.quote:
Je bedoelt Nauwk?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Noukje noukje toch. En ja, N O U K
Die jongen bedoeld het zo goed en je weet best dat we je allemaal leuk vinden dus nou niet zo beginnen he![]()
Ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Helaas niet, moet even op de centen letten.
Excuses! Volgende keer ga je gewoon meequote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry Noukster!
[..]
Beetje niet zo lekker en weinig geld.
[..]
KK is echt heerlijk om te eindigen. Je moet er ook niet voor 4 uur komen. Maar goed, ik houd dan ook van fout.
Kneus blijft ook wel lang open, maar daar moet je al best vroeg binnen zijn. KK en Woo kan soms tot na 5 uur nog.
Doorsnee hockeymeisjes mogen op zich wel. Ken er een paar waar je wel mee kan lachen (en zuipen...)
Ik hou van unieke bijnamenquote:
Exactlyquote:
Doe datquote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
Jij gemenerik!Ik zal het tot in den treure blijven herhalen dan
![]()
Gelukkig. Ik zal eens een goede verzinnen m.b.t. jou
Jullie spelen samen onder één hoedjequote:
Eensch, en zoniet slepen we je mee!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Excuses! Volgende keer ga je gewoon mee
Jazeker!quote:
Ik heb hem het laatst weer horen zeggen, dus moest er meteen aan denken.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dat![]()
[..]
Jullie spelen samen onder één hoedje
Ik blijf noukje het leukst vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe dat![]()
[..]
Jullie spelen samen onder één hoedje
WTF!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb hem het laatst weer horen zeggen, dus moest er meteen aan denken.
Lief klein noukje (met oe jaquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef halfbearad het volgende:
Lol, ben zojuist geïnterviewd door het straatteam van spuiten en slikken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef halfbearad het volgende:
Laatst ook weer één dagje terras -> eten -> stappen... Ging ook over de 100 euro.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zoop vroeger enkel spatjes en dan was ik 75 euro per avond kwijt aan drank.
wat was de vraag?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef halfbearad het volgende:
Wat vroegen ze? En heb je daar eerlijk antwoord opgegeven?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef halfbearad het volgende:
Omdat we geknuffeld hebben zal ik er noekje van maken. Ok?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
WTF!Hebben jullie het over mij gehad zaterdag?
![]()
[..]
Lief klein noukje (met oe ja)
Wil je eerst even aangeven of je een ontkennend of bevestigend antwoord wil voor dat ik op je vraag in ga?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Lol...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Vertel!
Ludo, je moet ook even de straat op
Ik zeg jouw nick ook altijd met een oequote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lief klein noukje (met oe ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |