Snap ik, maar het is wel zo dat mensen met drank op opener worden en eerlijker. Dan kun je hele mooie gesprekken voeren. Weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef vencodark het volgende:
Dat idee had ik later ook wel beetje. Maar zo kwam het iig over.
Tof!quote:
Ja, dat balletje opgooien dat ken ik ja! Die krijg je bovenop je snufferd terug!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je kan M. I. op een gegeven moment gewoon iets vragen van "Hoe zit het nou tussen ons".
Ja dat viel mij ook al opquote:Op maandag 29 juni 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
valt me op dat weinig mensen meediscussieren!
zoiets kan, niet echt hoe ik et zou doen... maar hoe wel... kan niet echt een standaard verhaaltje neerzetten.. het komt ter sprake...
dan zal KF bang zijn dat hij het wat te afwachtend brengt... niet stoer genoeg.... gok ikquote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je kan M. I. op een gegeven moment gewoon iets vragen van "Hoe zit het nou tussen ons".
Laat me raden, Hockey?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meisje uit 't damesteam dat ik train drinkt steevast teveel. Dan wordt ze echt zwaar ZWAAR irritant. Meiden die tegen drank kunnen prima. Meiden die als een uf gaan tanken en waar geen zinnig woord meer uit komt:
Ik ben sowieso wel open.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is wel zo dat mensen met drank op opener worden en eerlijker. Dan kun je hele mooie gesprekken voeren. Weet ik uit ervaring.![]()
150 euroquote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op
Het gaat al 1.5 topic over alcohol
Na van het weekend zo'n 150 euro aan alcohol uitgegeven te hebben heb ik er ook wel genoeg van de komende 5 dagen
Maar ik zal het wel iets luchtiger brengen als het eenmaal zover is
Denk wel dat het de goede kant op gaat.
Ze noemt me sinds kort schatje, lieverd, moppie en vindt me lief zei ze
sommige mensen worden ook iets te open en los. dan gaan ze dingen doen die ze eigenlijk nooit zouden doen....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is wel zo dat mensen met drank op opener worden en eerlijker. Dan kun je hele mooie gesprekken voeren. Weet ik uit ervaring.![]()
wat is een UF ?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laat me raden, Hockey?
En dronken UFjes... God, wat kunnen die irritant zijn.![]()
ja dat zeg ik ook tegen de vrouwen om me heen, wat heb ik dan een hoop vriendinnen!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Dag zeg ik tegen elke vrouw behalve zus, moeder, oma, tantes et cetera! Dat zegt toch niets?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:.
Hij durft zeker. Nog even en ik ontketen mijn ongeëvenaarde stroom van woede en hij zal dingen ondergaan die zijn minimalistische brein te boven gaan!quote:
Idee om met singles naar de film te gaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan komt de nieuwe film!
Dat ook ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
sommige mensen worden ook iets te open en los. dan gaan ze dingen doen die ze eigenlijk nooit zouden doen....
Nja ik ben op vrijdag uitgegaan in de stad, zaterdag een concert + uitgaan en zondag weer een concert.quote:
Domme, onnodige en foute dronken acties!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
sommige mensen worden ook iets te open en los. dan gaan ze dingen doen die ze eigenlijk nooit zouden doen....
Ja dat werkt beter dan uit de film gaan met getrouwde vrouwen, geloof me ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Idee om met singles naar de film te gaan?
hij heeft het ook over 3 dagen.. dus dat is 50 euro per dag... tijdens een feestweekend...quote:
Dat zijn de mooistequote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Domme, onnodige en foute dronken acties!
Hmm met het meisje waar ik 4 jaar mee ging (toen was ik dus 16 ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet niet precies meer hoe mijn serieuze relaties zijn begonnenDus ook geen idee hoe ik dat nu zou aanpakken.
kun je nagaan hoeveel ik bespaarquote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik ben op vrijdag uitgegaan in de stad, zaterdag een concert + uitgaan en zondag weer een concert.
Dus 50 euro per avond.
En dan nog iets van 10 euro sigaretten
Maar ik rook nu weer 5 dagen nietalleen in het weekend
Gaat het wel?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooo weer genoeg teggen de muur gebonkt vandaag
Dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Domme, onnodige en foute dronken acties!
Vondelparkquote:Op maandag 29 juni 2009 15:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik ook, maar vaak toch iets minder gecharmeerd.
Man en hetero? Daar heb ik toch niets aan!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef MaxC het volgende:
Newbie meldt *
Hoe oud ben je?
20
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Er gaat niets boven Groningen
Interesses?
Voetbal, Geneeskunde, Muziek, Films & TV-series
Seksuele voorkeur?
Straight
Lengte en postuur?
ehm.. 1.88 en normaal(niet dik maar ook niet gespierd, helaas)
Hoe lang single?
5 maandjes
Het is veel te warm om te leren voor een tentamen
Als je dat expliciet hier gaat melden dan wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
hij heeft het ook over 3 dagen.. dus dat is 50 euro per dag... tijdens een feestweekend...
dat vind jij opscheppen?
Ik zeg ook altijd dat ik ga minderen, maar er zijn altijd zoveel leuke feestjesquote:
UVSV, de vrouwelijke tegenhanger van het Corps hier in Utrecht.quote:
"If you've been bad, Lord I bet you have... And you've been hit by flying lead. ... you'd better close your eyes and bow your head... and wait for the ricochet..."quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij durft zeker. Nog even en ik ontketen mijn ongeëvenaarde stroom van woede en hij zal dingen ondergaan die zijn minimalistische brein te boven gaan!
Goed zoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik ga minderen, maar er zijn altijd zoveel leuke feestjes
Nja ik zet elke maand 500 euro apart voor als ik uit huis gadus doe het financieel niet onverantwoord hoor
Hoi!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef MaxC het volgende:
Newbie meldt *
Hoe oud ben je?
20
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Straight
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
5 maandjes
Yupquote:Op maandag 29 juni 2009 16:03 schreef Ludootje het volgende:
Laat me raden, Hockey?
Man. Ik ben een paar jaar terug voor 't laatst naar de Woo geweest. Met zo'n dronken tor staan praten. Echt geen zinnig woord dat eruit kwam. Toen voor de gein d'r maar gaan zoenen, vond ze ook helemaal best. Doosquote:En dronken UFjes... God, wat kunnen die irritant zijn.![]()
Was ook niet serieus bedoeld hoor, natuurlijk kosten leuke dingen geld, is ook helemaal niet ergquote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Ik zou mijzelf dan ook een hoop lol besparen.
Je woont nog thuis? Als ik ergens een gepekelde garnaal van krijg dan is het van mensen die nog thuis wonen!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik ga minderen, maar er zijn altijd zoveel leuke feestjes
Nja ik zet elke maand 500 euro apart voor als ik uit huis gadus doe het financieel niet onverantwoord hoor
Goed puntquote:Op maandag 29 juni 2009 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat werkt beter dan uit de film gaan met getrouwde vrouwen, geloof me ik spreek uit ervaring.
Jullie waren eerder begonnen.quote:
En welkomquote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef MaxC het volgende:
Newbie meldt *
Hoe oud ben je?
20
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Straight
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
5 maandjes
aha, studentenellende, volgens mij ben ik een van de weinige die studeerde om een papiertje te halen en niet om te feestenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
UVSV, de vrouwelijke tegenhanger van het Corps hier in Utrecht.
[..]
"If you've been bad, Lord I bet you have... And you've been hit by flying lead. ... you'd better close your eyes and bow your head... and wait for the ricochet..."![]()
owja, welkomquote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef MaxC het volgende:
Newbie meldt *
Hoe oud ben je?
20
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Straight
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
5 maandjes
Je gaat uit voor de gezeligheid, en als je wat tegenkomt is dat alleen maar meegenomenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:
Ik zal ook minder uitgaan wanneer ik weer een vriendin heb
Mijn vrienden zeiden laatst "jij gaat serieus uit om te versieren heh "
Maar daar hebben ze geen gelijk in vind ik
Ja, die vallen in de categorie "teveel", da's nog een grotere afknapper dan roken, niet drinken en uit je mond stinken samenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef djayzz het volgende:
Woo.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup
[..]
Man. Ik ben een paar jaar terug voor 't laatst naar de Woo geweest. Met zo'n dronken tor staan praten. Echt geen zinnig woord dat eruit kwam. Toen voor de gein d'r maar gaan zoenen, vond ze ook helemaal best. Doos![]()
Meiden van Veri zijn meestal wel leuk en redelijk normaal, maar uffen willen ZO graag laten merken dat ze tot de elite van Utreg behoren. Komop, echt.
Jij verkoopt die auto'squote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je dan kan uitgeven aan een auto die er wekelijks mee stopt?
Dus nog steeds gecharmeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |