Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten, maar dit zijn iig niet mijn beweegredenen eens met alcohol te beginnen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het nodig heb ofzo, maar samen wijn drinken is gewoon gezellig. Geeft net dat extra zetje om ook die dingen op te biechten waar je je eigenlijk voor schaamt zegmaar
31 juli ben ik vrijquote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
31 juli, tapas & sushi meet bij jou. Belz, DH en ....
Welke?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van wie was die zwarte Suzuki Swift ook al weer?
Ik moest gelijk aan werk denken! Je bent vergeven, mijn zoon etc.quote:
Goede afspraak! Ik kreeg net ook een smsje van een jongedame die ook wel mee zou willen gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
31 juli, tapas & sushi meet bij jou. Belz, DH en ....
Ik heb een nieuw modelquote:Op maandag 29 juni 2009 15:51 schreef Ludootje het volgende:
Van wie was die zwarte Suzuki Swift ook al weer?
Oh?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
Goede afspraak! Ik kreeg net ook een smsje van een jongedame die ook wel mee zou willen gaan
Voldemort?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hij die niet genoemd mag worden?Dat mag best, haha.
Vrouwen rijden perfect in vrouwenauto's djayyzzz!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok. En auto rijden kan ze wel hoor, ze heeft ook al in mijn auto gereden!
Hmm dat is een goede jaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat is erg lastig. Wanneer heb je iets?
Ik zat ook met die vraag. Ik had gevraagd of ze als mijn vriendin mee wilde varen
quote:
Ja daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:
Nogal. Hoe dan ook, het type meiden waar ik op val drinkt over 't algemeen wel, dus met mij komt 't wel goedquote:
Omdat je zo schattig bentquote:
Ik ookquote:
Das wel heul serieus.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat is een goede ja
Ik zat te denken om over een tijdje te vragen "hoe serieus vind je het tussen ons ? "
Of kan dat echt niet?
Damn. Zat ik me daar een potje te hopen dat je meteen aan de wijn zou gaan om indruk op mij te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:52 schreef vencodark het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten, maar dit zijn iig niet mijn beweegredenen eens met alcohol te beginnen.
Hmm ik had ook iets anders verwacht jaquote:
Nog een paar weekjes en dan komt de nieuwe film!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook gelijk aan denken
had toch iets gezegd over soms slecht met namenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hij die niet genoemd mag worden?Dat mag best, haha.
Precies..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Catbert het volgende:
Nogal. Hoe dan ook, het type meiden waar ik op val drinkt over 't algemeen wel, dus met mij komt 't wel goed
Ik heb serieus alleen 1 en 2 gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan komt de nieuwe film!
Meid van vrijdag dronk stevig door ook, met d'r 50kg ofzoquote:
Je moet alleen uitkijken voor het type vrouwen dat jou eruit kan drinken...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Hoe dan ook, het type meiden waar ik op val drinkt over 't algemeen wel, dus met mij komt 't wel goed
Ja, tof! Gaan we samen?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
Nog een paar weekjes en dan komt de nieuwe film!
NIEMAND vergeet dawg!!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef Den_Haag het volgende:
had toch iets gezegd over soms slecht met namen
Ik zou het niet doen...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat is een goede ja
Ik zat te denken om over een tijdje te vragen "hoe serieus vind je het tussen ons ? "
Of kan dat echt niet?
Zal niet snel gebeuren maar dan ben ik onder de indrukquote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Ludootje het volgende:
Je moet alleen uitkijken voor het type vrouwen dat jou eruit kan drinken...
Schandalig voor een erudiet en geletterd persoon als jij, B!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb serieus alleen 1 en 2 gezienEn geen van de boeken ooit gelezen
invoering rolstoelrijbewijs toch een goed idee?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Jannuk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
zooooo weer genoeg teggen de muur gebonkt vandaag
Gezellig.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, tof! Gaan we samen?
[..]
NIEMAND vergeet dawg!!
valt me op dat weinig mensen meediscussieren!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat is een goede ja
Of kan dat echt niet?
Ik heb ze alle 5 liggen, op DVDquote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
En aan het eind van de avond viel ze van d'r kruk?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Catbert het volgende:
Meid van vrijdag dronk stevig door ook, met d'r 50kg ofzo
My name is nobodyquote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, tof! Gaan we samen?
[..]
NIEMAND vergeet dawg!!
Ik ook, maar vaak toch iets minder gecharmeerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal niet snel gebeuren maar dan ben ik onder de indruk
We hebben 't over Harry Potter toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
Nee, wel wat gewend kennelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
En aan het eind van de avond viel ze van d'r kruk?
is goed, als jij dan zorgt voor een goede (niet kapotte) rolstoel, mag jij het examen wel afnemen. En als je me laat zakken op bijzondere verrichtingen, mag jij het even voordoen (quote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
invoering rolstoelrijbewijs toch een goed idee?
Je kan M. I. op een gegeven moment gewoon iets vragen van "Hoe zit het nou tussen ons".quote:Op maandag 29 juni 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
valt me op dat weinig mensen meediscussieren!
zoiets kan, niet echt hoe ik et zou doen... maar hoe wel... kan niet echt een standaard verhaaltje neerzetten.. het komt ter sprake...
ik heb alle boeken (en gelezen) en de films ook gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Schandalig voor een erudiet en geletterd persoon als jij, B!
Geloof me, het is super.
Natuurlijk, had je anders verwacht dan?quote:
Another reason to meet up with Nouk againquote:Op maandag 29 juni 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 5 liggen, op DVD![]()
[..]
En aan het eind van de avond viel ze van d'r kruk?
Meisje uit 't damesteam dat ik train drinkt steevast teveel. Dan wordt ze echt zwaar ZWAAR irritant. Meiden die tegen drank kunnen prima. Meiden die als een uf gaan tanken en waar geen zinnig woord meer uit komt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |