Lol, dat zei ik ook gelijk. Zij "watte?".quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ook wel bekend onder de Engelse benaming "Queef"
Ik gister nog.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
mensen hebben ook altijd moeite met mijn nick....
Als je dat niet weet heb je de film niet gezien, en mag je dus niet met de grote mensen meepratenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef Ludootje het volgende:
Inderaad. Hoewel de meeste in mijn ogen dan weer vrij straightforward zijn. Ik bedoel, op hoeveel manieren kan je Ripley uitspreken?
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht bij Nouk ook altijd aan Nauk.Tot Cue het geloof ik eens zei, dat het van haar naam vandaan komt.
Wel lastig daar vanaf te komen zeg maar.
Logischquote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
mensen hebben ook altijd moeite met mijn nick....
We hebben het niet specifiek over jou gehad, ging geloof ik over wie er naar PP ging.quote:
De Zotte is volgens mij al eerder open. Ook een heerlijke kroeg btw, heb vrijdag nog tot na het schoonmaken bij Dirk gezeten.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kneus gaat pas om 1 uur open toch? Of haal ik nu weer de Zotte en de Kneus door elkaar (kan zijn).
Ik vind KK ook leuk hoor, beetje staan dansen met dronken vrouwen
Niet helemaal nee, heb geen username bij de gezichtenquote:
Omdat ik de illusie had dat je nu onderhand wel wist hoe je het moest uitsprekenquote:
En mij overgeslagen?quote:
Enter the Desillusie.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Omdat ik de illusie had dat je nu onderhand wel wist hoe je het moest uitspreken
Maar ik heb je wel aangeraaktquote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En mij overgeslagen?Daar gaat het uitmuntende gevoel wat ik had over de meet
Als je slap wilt lullen en dobbelen moet je naar De Rat gaan. Vrij relaxt kroegje. De zotte ben ik nog nooit geweest, de kneus ben ik al enigszins bekend.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
We hebben het niet specifiek over jou gehad, ging geloof ik over wie er naar PP ging.![]()
[..]
De Zotte is volgens mij al eerder open. Ook een heerlijke kroeg btw, heb vrijdag nog tot na het schoonmaken bij Dirk gezeten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef Ripley het volgende:
Ik zou gewoon djeez zeggen. Alhoewel dat wel al de nick van een oldbie is
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet helemaal nee, heb geen username bij de gezichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |