Wel een beetje stomme vraag. Of ik wist wat "flatus vaginalis" was.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vroegen ze? En heb je daar eerlijk antwoord opgegeven?
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Met wie heb ik eigenlijk allemaal geknuffeld gisteren?
Inderaad. Hoewel de meeste in mijn ogen dan weer vrij straightforward zijn. Ik bedoel, op hoeveel manieren kan je Ripley uitspreken?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg jouw nick ook altijd met een oe
soms wel geinig hoe anders je de nick in je hoofd hoort dan hoe mensen hem bedoelen
Hoiquote:
Niet met mijquote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Opgezwollen kut?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel een beetje stomme vraag. Of ik wist wat "flatus vaginalis" was.
En ja ik wist wat dat was.
hoiii!quote:
Nieuwegracht, richting vredenburg.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wil je eerst even aangeven of je een ontkennend of bevestigend antwoord wil voor dat ik op je vraag in ga?![]()
[..]
Lol...
Waar dan Halfbearad?
met mij niet gelukkigquote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Weet je dat niet meer?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Het punt is dus dat niemand dat doet. Fris kost ongeveer evenveel als bier, wijn ongeveer ook, en mixjes halen mensen maar lekker zelf. Dus of iemand is de pot aan het afromen (we hebben een arme student in 't team zitten) of ik kan niet tellenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Feitosa het volgende:
Dat komt door degenen die aan de spatjes en andere mixjes gaan ipv bier.
Net iets te ver lopen nu m'n fietsband lek is.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nieuwegracht, richting vredenburg.
Wat is dat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je het dan wel maar gewoon met ou schrijft, want met oe vind ik het zo lelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
Omdat we geknuffeld hebben zal ik er noekje van maken. Ok?
Hahaha, ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Ludootje het volgende:
Wil je eerst even aangeven of je een ontkennend of bevestigend antwoord wil voor dat ik op je vraag in ga?![]()
quote:Lol...
De meesten doen dat inderdaad..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
soms wel geinig hoe anders je de nick in je hoofd hoort dan hoe mensen hem bedoelen
Riplei?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderaad. Hoewel de meeste in mijn ogen dan weer vrij straightforward zijn. Ik bedoel, op hoeveel manieren kan je Ripley uitspreken?
Behave HW, of ik stuur een scheermesje die kant op en zal je voor het eerst sinds 96 weer een gladde kin kunnen ervarenquote:
Kneus gaat pas om 1 uur open toch? Of haal ik nu weer de Zotte en de Kneus door elkaar (kan zijn).quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Ludootje het volgende:
KK is echt heerlijk om te eindigen. Je moet er ook niet voor 4 uur komen. Maar goed, ik houd dan ook van fout.
Kneus blijft ook wel lang open, maar daar moet je al best vroeg binnen zijn. KK en Woo kan soms tot na 5 uur nog.
Ja, weinig interessante vraag iddquote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
mensen hebben ook altijd moeite met mijn nick....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
Wat jij wilt amigoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het dan wel maar gewoon met ou schrijft, want met oe vind ik het zo lelijk
[..]
Hahaha, ik ben gewoon nieuwsgierig
[..]
[..]
De meesten doen dat inderdaad..
Ik verbaasde mij er nogal over dat er dus ook mensen zijn die het zo letterlijk zeggen
Kutscheetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ik dacht bij Nouk ook altijd aan Nauk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |