abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 15:31:04 #1
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70480792

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een Plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even Een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een Nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] Stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Single Muziek:

De OP is hier te vinden.
  • Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:31:41 #2
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_70480816
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik kan het wel hebben hoor. Zolang het geen gewoonte wordt. En hoe meer mensen vragen hoe het met mij en de alcohol zit, hoe meer ik tegen ga werken.
    Wel herkenbaar maar zal er proberen aan te denken (in de toekomst)
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:31:58 #3
    155016 Pien85
    Manipulatief kutwijf
    pi_70480830
    En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
    pi_70480834
    Wel, maar met maten.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_70480858
    mij om het even
    pi_70480859
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat wil je horen dan? Gaf je eerder ook al wat tips maar als je je zo passief opstelt zul je nooit een vriendin krijgen. Vrouwen zitten niet te wachten op passieve kerels.
    mjah, is de aard van het beestje denk ik, maar goed dat zullen we langzaam maar zeker een beetje moeten aanpassen.

Overigens zal ik nooit drinken als ik zou gaan stappen, moet ook nog naar huis rijden eej
      maandag 29 juni 2009 @ 15:32:50 #7
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70480868
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dankje.
    Ik probeer er ook niet zoveel om te geven wat anderen ervan zeggen dat ik niet drink. Maar soms stoort het me gewoon omdat alcohol voor veel mensen 'erbij hoort' etc. Ik vind jammer dat je soms als saai bestempeld wordt, puur omdat je niet drinkt.
    Ik wil gewoon ook datgene leren/doen wat voor hoop mensen zo logisch is. Heb gewoon weleens het idee dat ik wat mis ofzo Net als naar parkpop gaan en met mensen afspreken. Ik zou gewoon wat losser willen worden.
    Waarom denk je dat iedereen loopt te hijsen? Niet omdat ze van nature al zo open zijn hoor. En als ze dat wel zijn wordt het eigenlijk alleen maar luidruchtiger.

Alcohol doet me niet genoeg om de zelfcontrole te laten varen dus word ik ook vaak als saai of chagrijnig bestempelt. Maar als je met vrienden bent zijn ze over het algemeen wel blij dat er een stabiele pilaar mee is die problemen voorkomt.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:32:53 #8
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70480869
    Moet zeggen dat er echt wel momenten zijn dat ik snak naar een biertje. Zoals vandaag met het lekkere weer. Terrasje erbij, gezelligheid etc.

Maar ik kan dan ook weer prima een week niet drinken.
    pi_70480880
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind champagne dan weer geen reet aan. Overrated als de pest, gewoon puur omdat het nu eenmaal champagne is. En over het algemeen veel te veel koolzuur.
    bagger champagne zoals Moet etc ja. Maar kwaliteits champagne zoals Laurent Perrier, LeNoble, JeanMaire zijn echt verrukkelijk en zeker niet overrated.
    pi_70480892
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
    En wat vrouwen betreft: ik vind het erg gezellig als we samen in een cafe bier/wijn kunnen drinken. Als zij op een date alleen frisdrank drinkt vind ik dat, tenzij ze aan de medicijnen is ofzo, best een afknapper.
    Kijk, dat soort reacties dus. Vind dat zo onzinnig.
    pi_70480901
    Ik had dat op de middelbare school al wel een beetje, wrom moet je nou alcohol drinken om het gezellig te hebben? Ik drink in de zomer wel eens een wijntje, van die zoete, met bubbeltjes, net limo. Verder drink ik niet, ik hou er niet van, ben dus gezelliger zonder dan met alcohol.
    Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
    pi_70480930
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
    +1
    Love is for real, today!
    "De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
    pi_70480945
    quote:

[..]

Mee eens.
    Of uitleggen waarom je niet drinkt.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:34:52 #14
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70480946
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
    Wel, maar met maten.
    Ik drink altijd met mijn maten
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70480957
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
    Ik had dat op de middelbare school al wel een beetje, wrom moet je nou alcohol drinken om het gezellig te hebben? Ik drink in de zomer wel eens een wijntje, van die zoete, met bubbeltjes, net limo. Verder drink ik niet, ik hou er niet van, ben dus gezelliger zonder dan met alcohol.
    Dus jij bent de BOB
    14 SHADES OF GREY
      maandag 29 juni 2009 @ 15:35:31 #16
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70480965
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef erikje14 het volgende:
    Overigens zal ik nooit drinken als ik zou gaan stappen, moet ook nog naar huis rijden eej
    Tja, ik woon niet in een dorp en hier rijden ook nog 's nachts treinen naartoe. Nog even afgezien van 't feit dat 't in Utrecht prima uitgaan is
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      maandag 29 juni 2009 @ 15:35:36 #17
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70480972
    quote:

[..]

Mwah, ik kan me wel wat bij zijn reactie voorstellen. Puur vanuit mezelf gekeken en naar mijn omgeving waar een potentiële vriendin dan ook in terecht zou komen.
    Af en toe ga ik best wel eens wild stappen/feesten met vrienden en ik zou het gezellig vinden als ze mee zou doen.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:35:38 #18
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70480973
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Linker-en rechterhand!
    pi_70480976
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:

[..]

14 SHADES OF GREY
      maandag 29 juni 2009 @ 15:35:46 #20
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_70480981
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef rival het volgende:
    mij om het even
    Dat dus.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      maandag 29 juni 2009 @ 15:35:46 #21
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70480982
    Ahh, het was heerlijk in het zonnetje Nu maar eens bedenken wat ik ga eten, ik denk dat het sushi gaat worden
    R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
    pi_70481008
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Linker-en rechterhand!
    Hahaha
    14 SHADES OF GREY
      maandag 29 juni 2009 @ 15:36:29 #23
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70481011
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Mwah, ik kan me wel wat bij zijn reactie voorstellen. Puur vanuit mezelf gekeken en naar mijn omgeving waar een potentiële vriendin dan ook in terecht zou komen.
    Af en toe ga ik best wel eens wild stappen/feesten met vrienden en ik zou het gezellig vinden als ze mee zou doen.
    Ja, maar op een eerste date kan iemand bewust niet drinken om zo te kijken of het echt wel klikt.
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_70481012
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
    Ahh, het was heerlijk in het zonnetje Nu maar eens bedenken wat ik ga eten, ik denk dat het sushi gaat worden
    dat gaat we toch ook al bij Nouk eten?
      maandag 29 juni 2009 @ 15:36:36 #25
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70481016
    Ik drink op een date ook nooit
    Wil altijd laten zien wie en hoe ik nuchter ben

Hoop daarom ook altijd dat het meisje dat ook doet
    Heb al 2x meegemaakt dat ik een meisje van uitgaan leerde kennen, mee gedate heb maar hartstikke saai was zonder alcohol
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70481027
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
    Wat bedoel je?
      maandag 29 juni 2009 @ 15:37:13 #27
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70481039
    quote:
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het net zo iets als roken. Als een meisje erg leuk is, vind ik het geen enorm issue dat ze rookt. Maar het is wel een minpunt.

En ik vind samen met een fles wijn in 't park/op 't strand gaan liggen en dan gewoon goeie gesprekken hebben een van de beste/leukste dingen in een relatie. En dat kan dan niet.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      maandag 29 juni 2009 @ 15:37:22 #28
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70481046
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ja, maar op een eerste date kan iemand bewust niet drinken om zo te kijken of het echt wel klikt.
    Vanuit dat standpunt drink ik juist wel, kijken of ze het niet per definitie afkeurt.
    pi_70481050
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
    Dus jij bent de BOB
    Tsja, ik moet altijd rijden (weet niet of je ook moet blazen als je dronken in een rolstoel zit )
    Love is for real, today!
    pi_70481051
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
    idd, al denk ik dat iedereen hier die drinkt zo'n beetje begonnen is op de middelbare school met drinken?
    pi_70481079
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Vanuit dat standpunt drink ik juist wel, kijken of ze het niet per definitie afkeurt.
    Ik heb ook niets tegen alcohol. Als iemand drinkt vind ik dat prima dus ik kan me niet zo voorstellen dat je min of meer al wordt afgekeurd, omdat je niet drinkt.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:38:42 #32
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_70481091
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
    Ik ben verkast naar mijn heerlijke balkon! Sushi, daar heb ik ook wel zin in
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_70481097
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Tsja, ik moet altijd rijden (weet niet of je ook moet blazen als je dronken in een rolstoel zit )
    Dit komt dan wel weer grappig over.
    pi_70481117
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
    Als je zegt dat je geen alcohol drinkt vragen ze altijd waarom niet.
    Aan die vraag stoorde ik mij toen ik een anderhalf jaar niet dronk.
    14 SHADES OF GREY
      maandag 29 juni 2009 @ 15:39:18 #35
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70481120
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb ook niets tegen alcohol. Als iemand drinkt vind ik dat prima dus ik kan me niet zo voorstellen dat je min of meer al wordt afgekeurd, omdat je niet drinkt.
    Als je niet (zo vaak) drinkt, prima. Maar ik wil niet dat ze dan afkeurend over mijn drinkgedrag is.
    pi_70481124
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
    Mee eens.
    waarom zou je moeten uitleggen waarom je niet drinkt. Is toch helemaal je eigen keuze? Moet je ook nog verantwoording gaan afleggen over wat je eet en waarom niet.. zou vast een gezellige date worden
    Love is for real, today!
    pi_70481125
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, ik woon niet in een dorp en hier rijden ook nog 's nachts treinen naartoe. Nog even afgezien van 't feit dat 't in Utrecht prima uitgaan is
    Ik woon dus wél in een dorp, dichtsbijzijnde treinstation is 45 minuten rijden/met de bus en de busverbindingen hier zijn ook bagger.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:39:39 #38
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70481128
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ow Sushi
    ik wil ook!
    quote:

[..]

Ik zal je niet afkeuren omdat je niet drinkt hoor
      maandag 29 juni 2009 @ 15:39:42 #39
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70481130
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Ludootje het volgende:
    Dat ook inderdaad. Klinkt misschien stom enzo, maar je zou in de 'groep' (of nja, groepen) waarmee ik omga best uit de toon vallen als je niks drinkt.
    pi_70481164
    quote:

[..]

31 juli
    pi_70481173
    quote:
    Dit komt dan wel weer grappig over.
    zou ik me nu eindelijk kunnen bezatten... rolstoel is nog steeds out of order en vervangend vervoer heb ik ook nog niet
    Love is for real, today!
    pi_70481175
    quote:

[..]

+1
      maandag 29 juni 2009 @ 15:40:45 #43
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70481176
    Idd een beetje onzin, ik ken mensen zat die niet of nauwelijks drinken, wat kan mij dat nou schelen, als ze idd maar niet moeilijk doen als ik wel een biertje (of, of 20 ) drink. Zolang iemand gezellig is vind ik het allemaal best.
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 29 juni 2009 @ 15:41:07 #44
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70481190
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

dat gaat we toch ook al bij Nouk eten?
    Is dat zo?
    quote:

[..]

Ik ga het helemaal zelf maken Heb alles al gehaald bij de AH Wat rolls, wat sashimi
    There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
    pi_70481201
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Dronken zijn in het openbaar sowieso verboden. Dus dan maakt het niet uit of je in een rolstoel zit of niet.
    Geen idee. Fietsers hoeven ook nooit de blazen dus rolstoelers ook niet. Denk ik.
    14 SHADES OF GREY
      maandag 29 juni 2009 @ 15:41:23 #46
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70481203
    quote:
    Tja. Ik heb in m'n relaties de beste gesprekken gehad als we met z'n tweeen aan de wijn zaten, dus dat speelt nogal mee.
    pi_70481208
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Als je niet (zo vaak) drinkt, prima. Maar ik wil niet dat ze dan afkeurend over mijn drinkgedrag is.
    Nee, maar dat lijkt me logisch. Maar zo is het ook niet tof als iemand mij bijv. zou afkeuren, voor mijn drinkgedrag.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:41:42 #48
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70481213
    Gister een afspraak gemaakt met mijn vriend "Lars, jij gaat ook gewoon als single mee op vakantie, begrepen ! "
      maandag 29 juni 2009 @ 15:41:53 #49
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_70481217
    Zo, ik ben thuis.. kut verkoudheid
    I've got more game than Monopoly.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:42:15 #50
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70481230
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dronken zijn in het openbaar sowieso verboden. Dus dan maakt het niet uit of je in een rolstoel zit of niet.
    Geen idee. Fietsers hoeven ook nooit de blazen dus rolstoelers ook niet. Denk ik.
    Domme regel is dat

Hoe de neuk kom je dan thuis vanuit de kroeg ?
    pi_70481232
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Ik heb in m'n relaties de beste gesprekken gehad als we met z'n tweeen aan de wijn zaten, dus dat speelt nogal mee.
    En dat lag aan de wijn?
      maandag 29 juni 2009 @ 15:42:28 #52
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_70481240
    quote:

[..]

Maat van me wel een keer... En nog bekeurd ook, hij mocht naar huis lopen. Wat hebben wij hem uitgelachen...
      maandag 29 juni 2009 @ 15:42:41 #53
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70481248
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef getl0st het volgende:
    Zo, ik ben thuis.. kut verkoudheid
    Teveel in de airco gezeten met dit warme weer ?

Ik heb er ook last van
      maandag 29 juni 2009 @ 15:42:46 #54
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70481251
    quote:

Het besturen van een voertuig, ook een fiets, is verboden als je dronken bent. Als je ej rijbewijs bij je hebt op de fiets moet een agent dat zelfs innemen. Is ons vroeger wel eens gebeurd bij een vriend die net 18 was en leuk z'n rijbewijs als identificatie meegenomen had. Niet zo handig, want hij werd alleen maar aangehouden omdat 'ie extreem luidruchtig was.
    pi_70481271
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
    Domme regel is dat

Hoe de neuk kom je dan thuis vanuit de kroeg ?
    ik kom dronken al geen drempel over, dus enige optie zou zijn: slapen in de kroeg
    Love is for real, today!
      maandag 29 juni 2009 @ 15:43:28 #56
    143373 Belsezar
    Zonnekoning
    pi_70481279
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

31 juli
    Wat is er de 31ste?
      maandag 29 juni 2009 @ 15:43:29 #57
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_70481281
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Teveel in de airco gezeten met dit warme weer ?

Ik heb er ook last van
    Yep, auto en serverruimtes
    I've got more game than Monopoly.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:43:34 #58
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70481285
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef vencodark het volgende:
    En dat lag aan de wijn?
    Voor een groot deel wel ja. Iedereen wordt losser en opener met alcohol op. Dus tenzij je een extreem extrovert persoon bent is het gewoon sociaal glijmiddel
      maandag 29 juni 2009 @ 15:43:36 #59
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70481288
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Maat van me wel een keer... En nog bekeurd ook, hij mocht naar huis lopen. Wat hebben wij hem uitgelachen...
    fiets dan neem ik aan, want iemand in een rolstoel laten lopen lijkt me een aardge manier om rijk te worden .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 29 juni 2009 @ 15:43:46 #60
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70481291
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Wat is er de 31ste?
    laatste dag van juli
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')