quote:Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heh, stiekum best herkenbaar. Ik ben ook veel meer een groepsmens
Dat zou jij moeten weten.quote:
Eigenlijk niet, maar ik ben meestal toch wel een van de grootste kletskousjesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je ook dat je graag in het middelpunt wil staan, grapjes maken en een soort van entertainer wilt zijn?
Als ik merk dat de sfeer in de groep een beetje suf is, wil ik inderdaad wel gauw een beetje de clown uithangen om wat sfeer te maken, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je ook dat je graag in het middelpunt wil staan, grapjes maken en een soort van entertainer wilt zijn?
Dankje.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik drink, op dingen zoals gisteren, vaker niet dan wel, gewoon omdat ik er geen zin in heb soms. Gisteren had ik ook niet heel veel gedronken, 3 wijntjes... viel mee dusVroeger had ik dat soort dingen zoals gisteren echt niet gedaan, en daar voelde ik me vroeger ook gewoon kut over... voelde me een beetje een buitenbeentje, zoals jij zegt... Ik heb inmiddels geleerd om gewoon mee te praten en mee te doen, das heel lastig, maar ik ben het levende bewijs dat het mogelijk is. En zo te horen ga je absoluut de goeie kant op
Dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik merk dat de sfeer in de groep een beetje suf is, wil ik inderdaad wel gauw een beetje de clown uithangen om wat sfeer te maken, als je dat bedoelt.
Je bent al heel goed op weg hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik probeer er ook niet zoveel om te geven wat anderen ervan zeggen dat ik niet drink. Maar soms stoort het me gewoon omdat alcohol voor veel mensen 'erbij hoort' etc. Ik vind jammer dat je soms als saai bestempeld wordt, puur omdat je niet drinkt.
Ik wil gewoon ook datgene leren/doen wat voor hoop mensen zo logisch is. Heb gewoon weleens het idee dat ik wat mis ofzo Net als naar parkpop gaan en met mensen afspreken. Ik zou gewoon wat losser willen worden.
Komt wel denk ik hoor, dat is niet iets dat je van de ene op de andere dag kunt veranderenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik probeer er ook niet zoveel om te geven wat anderen ervan zeggen dat ik niet drink. Maar soms stoort het me gewoon omdat alcohol voor veel mensen 'erbij hoort' etc. Ik vind jammer dat je soms als saai bestempeld wordt, puur omdat je niet drinkt.
Ik wil gewoon ook datgene leren/doen wat voor hoop mensen zo logisch is. Heb gewoon weleens het idee dat ik wat mis ofzo Net als naar parkpop gaan en met mensen afspreken. Ik zou gewoon wat losser willen worden.
Dankje.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent al heel goed op weg hoorEen stuk minder stil als de eerste keer dat ik je zag
Niet altijd? Ehm.... wanneer niet dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben op meets iig meestal wel redelijk hyper, dat dan weer wel ja. Ik ben niet altijd zo aanwezig
D_H!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dit is ook wel goed. alleen vind ik hun brut lekkerder
Ik hoop het. Heb iig al genoeg support van allerlei mensen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt wel denk ik hoor, dat is niet iets dat je van de ene op de andere dag kunt veranderenGewoon doen waar je je goed bij voelt... zoals ik net al zei, t gaat de goeie kant op, dus ik denk dat het wel goed komt hoor
Dat was het zeker. Goede muziek op de achtergrond en gezellige mensenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.maar ligt ook aan de sfeer hoor. Gister was het gewoon relaxed.
eeeehmm, kijk eens achter jequote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet altijd? Ehm.... wanneer niet dan?
Mja. Vrienden moeten het helemaal zelf weten. Hoewel we meestal wel de beste gesprekken hebben als we redelijk aangeschoten zijn. "Je bent pas beste vrienden als je samen dronken bent geworden" zit wel een kern van waarheid in vind ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ach, ik drink hele sloten wijn en een van mijn betere vrienden drinkt alleen sinas en heel af en toe een glas hele goede wijn. Ik mag hem er niet minder om hoor. En mijn twee laatste exen waren ook (bijna) geheelonthouders.
dat was het zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.maar ligt ook aan de sfeer hoor. Gister was het gewoon relaxed.
Hmm uit een stukje van Javier Guzman geloof ik, ging iets van:quote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik vind alcohol er niet perse bijhoren. Ik kan heel goed zonder.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik vind champagne dan weer geen reet aan. Overrated als de pest, gewoon puur omdat het nu eenmaal champagne is. En over het algemeen veel te veel koolzuur.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
dit is ook wel goed. alleen vind ik hun brut lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |