Op het Zuiderstrand leggen van die Milfjes van 18 uit Puindorp met blote jesters.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Straks eens even kijken. Tram 9 in en gaan.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al liep er hier in de binnenstad ook voldoende schoons rond.
Niet bloot echter.
quote:
Cheapskates maken er een dagbesteding van om iedere dag gratis boodschappen te kunnen hosselen.quote:
Gelukkig zou je je schaamte dan weg kunnen eten met je vriezer vol pizza's en weg kunnen spoelen met je stationwagon vol cola. En dan had je nog appeltaart toe ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ik dat deed.
Ja en dan lekker op je Medion home cinema set weg kwijnen bij een kutfilm.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig zou je je schaamte dan weg kunnen eten met je vriezer vol pizza's en weg kunnen spoelen met je stationwagon vol cola. En dan had je nog appeltaart toe ook!
En lekker samen op de bank rokers vervloeken op het internet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Houzer het volgende:
Ja en dan lekker op je Medion home cinema set weg kwijnen bij een kutfilm.
Gratisquote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Anosmie het volgende:
Ik kreeg helemaal plaatsvervangende schaamtegevoelens bij die achterbak-vol-cola & diepvries stampvol pizza foto's.
Achterlijk veel, ws heb je nog een halve vriezer over als de houdbaarheidsdatum al lang en breed verstreken is.
MAAR HEJ HET IS GRATIS WHEHEHEHEHHEEEE. KENNE WE OOK ES PROFIETEREN VAN DE APPIE IPV ZIJ VAN HUN. Euh ONS!!!
Die managers daar verdienen tonnen! Ondanks ons geroof, geloof mij maar! Ik weet er namelijk niks van en lul stront uut mn natte nek. Maar hey. Had ik al gezeg ddat het gratis is?
Ja dat zn buik zo open scheurt, en alles op de grond valt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
Dat ie maar snel fase 3 scheurbuik mag krijgen van die diepvriespizza's.
Redelijk ja.quote:
Deden ze dat maar J.quote:
Daarna wel ff naar de plee in de baas z'n tijd he.quote:
Dan kocht je er 1 J dan kon (w)Yppy de deur uit ?quote:
Schijten !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarna wel ff naar de plee in de baas z'n tijd he.
Nah! Voor d'r bij!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan kocht je er 1 J dan kon (w)Yppy de deur uit ?
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarna wel ff naar de plee in de baas z'n tijd he.
1 woord , fleshlight.quote:
I'll pass.quote:
ik sla hem ook ff over J.quote:
Owjah die hdiskquote:
Is er niet een leuk topic over een pas overleden popster ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:43 schreef Jarno het volgende:
Welk topic zullen we vandaag eens verneuken.
We zijn bloedserieus. Duh!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Owjah die hdisk
Is dat plan serieus en gaat het nog door?
Dan doe ik ff cashen enzo.
Logisch je gaat naar Thailandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgenik ben helemaal mega vrolijk
![]()
quote:
Na de vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef Q. het volgende:
Hobbie! Plaatsgenoot!! Wanneer kom je buurten?
Is goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Na de vakantie![]()
In aug ga ik over dus dan ergens
Gyrosquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga eens even naar de griek zometeen.
Hee A. anders negeer je ff al posts die ik in je fobo plant.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Anosmie het volgende:
Sterf newbie, sterf! Op een sociaal geaccepteerd en volgens het bureau van de statistiek gemiddelde leeftijdsnorm uiteraard.
Fijn hebben we dat ook weer uit de wereldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Anosmie het volgende:
Ik haat je H.
Gruwzaam en intens. Haat ik je.
Kusje,
Anos
er had iemand tieten besteld, dus ik bezorg ze even netjes..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:49 schreef Jarno het volgende:
Wat is die materazi nou allemaal aan het doen? Wil die snel opklimmen ofzo?
Echt rot doet -ie het niet, maar bij het eerste het beste bushokkie tiefen we 'm er doorheen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Joene het volgende:
Ik denk niet dat hij erbij gaat horen hoor jongens , al brengt hij wel goede punten naar voren.
Goedemorgen T, hoe hangen ze erbij vandaag ?quote:
Goede vraag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen T, hoe hangen ze erbij vandaag ?
Ze hangen heerlijk J. net nog mee gespeeld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Goedemorgen T, hoe hangen ze erbij vandaag ?
ik wou dat ik er is mee mocht spelen T.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze hangen heerlijk J. net nog mee gespeeld!
Je bent een boefje J.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wou dat ik er is mee mocht spelen T.
Omdat wij een pand hebben in België en ik onze belgische collega's van hun problemen af moet helpen JK.quote:
Nou ja ik heb een lijstje met problemen waarvan er maar 1 duidelijk isquote:
*zucht* Ja ja ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet niet denken in problemen, je moet denken in uitdagingen, T.
Als ik een middagje ga werken in de stad dan schieten er hier een paar in de stress aangezien ik er net benquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha, bijna lunch.
En daarna vast wel weer wijn of bier in de stad.
En dan nog een middagje "werken".
Mosselsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, in België weten ze wel te genieten van de lunch volgens mij.
Met bier en mossels enzo.
Mja. Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, in België weten ze wel te genieten van de lunch volgens mij.
Met bier en mossels enzo.
Ja echt zo verschrikkelijk!!quote:
Echt dat je zo zegt van ik hoop dat het snel omslaat!quote:
Ik vind het echt heerlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt dat je zo zegt van ik hoop dat het snel omslaat!
Ben je lekker aan het zweten tal?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijkEn heb echt nergens last van.
Al zou het lekker zijn als de airco hier zou werken.
Maar zo gaat het me ook best af!
Zolang ik niet beweeg gaat het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijkEn heb echt nergens last van.
Al zou het lekker zijn als de airco hier zou werken.
Maar zo gaat het me ook best af!
Iets meer dan een uur geleden stond ik nog onder de douche H.quote:
Dat doe ik altijd J.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zolang ik niet beweeg gaat het wel.. Dus ik probeer het bewegen te beperken tot de meest noodzakelijke zaken. Of de meest leuke.
.
Ik ook, maar ik moet het er nog een jaar op doen geloof ik.quote:
Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik zondag vertrek hequote:
Nee T!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik zondag vertrek he
Tief maar op , Biatch !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik zondag vertrek he
Ja J. ik ga op vakantie. Wanneer precies ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
Zeg Tal. Ga jij eigenlijk nog op vakantie ofzo?
En toch hou je van me J!quote:
Volgens mij was het al vrij rap T! Dacht ik!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja J. ik ga op vakantie. Wanneer precies ben ik vergeten.
Stuur maar weer van die Geile SMSJEs met je jesters op het strand bij een azuur blauwe zee enzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja J. ik ga op vakantie. Wanneer precies ben ik vergeten.
[..]
En toch hou je van me J!
Hoe werkt dat eigenlijk? SMS JESTERS AAN naar 6969 ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Stuur maar weer van die Geile SMSJEs met je jesters op het strand bij een azuur blauwe zee enzo![]()
SMS LIKKEN naar 06-TALLYquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? SMS JESTERS AAN naar 6969 ofzo?
Ik moet dan altijd aan Bart de Graaf denken: LIKKEN! LIKKEN!!quote:
Ja ik zal vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij was het al vrij rap T! Dacht ik!
Laat het me even weten dan. Ik ben erg benieuwd!quote:
Daar heb ik het ook van IDDquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Bart de Graaf denken: LIKKEN! LIKKEN!!.
Persoonlijk maakt het me weinig uit om te weten of Tally en Wanneer ze op vakantie gaat zegmaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat het me even weten dan. Ik ben erg benieuwd!
Ik zal het je vanavond wel even laten wetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat het me even weten dan. Ik ben erg benieuwd!
Updates zijn okay!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal het je vanavond wel even laten weten
Als het goed is neemt deze nerd haar laptop mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt het me weinig uit om te weten of Tally en Wanneer ze op vakantie gaat zegmaar.
Zolang de MMSJes maar goed doorkomen en ik die hier kan potse.
Lastig Tanken hoor zo zonder Bankpas.quote:
Als ik daar de tijd voor heb J. en ook nog de internettikkenquote:
We hebben 1 bankpas. Maar die is niet geschikt om geld over te maken. En die andere is de pincode van kwijt.quote:
Men Men Men , herriner me niet aan de Tankpassen Tijd. Leaseauto's FTW.quote:
Net als vakantie: IK WIL HET!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Men Men Men , herriner me niet aan de Tankpassen Tijd. Leaseauto's FTW.
Dat kan niet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Armageddon het volgende:
Net anderhalf uur pauze gehad.
Alles is in orde in centrum Den Haag.
Dankzij de stadswacht en toezichthouders is het weer veilig op straat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Armageddon het volgende:
Net anderhalf uur pauze gehad.
Alles is in orde in centrum Den Haag.
Die heb ik ook H. die gaat ook mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:29 schreef Houzer het volgende:
Neem creditcard T.
Lekker rond shoppen en over 3 maanden pas zorgen maken
Dem! Dus de sharia is nog niet compleet ingevoerd daar?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toch is het zo! Allemaal rokjes en jesters enzo.
Nee man! Dat gaat ook niet gebeuren zolang ik hier woon.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dem! Dus de sharia is nog niet compleet ingevoerd daar?!
Ow ok, da wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook H. die gaat ook mee.
En niet over 3 maanden. Want als je binnen de zoveel dagen betaald, betaal je geen rente
Wij ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ow ok, da wist ik niet.
Ik heb geen creditcards eigenlijk.
Geld zat op de rekening
Dankzij de stadswacht J.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dem! Dus de sharia is nog niet compleet ingevoerd daar?!
Zo van die Friezen?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef Joene het volgende:
Wel veel van die buitenlanders daar A. Teveel.
OA. J OA.quote:
Die hebben we bij ons niet J. Geen idee dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef Joene het volgende:
[..]
OA. J OA.
Soms lopen er zelfs Maroc's en Turken. en van die gekleurde negers je kent ze wel.
Is dat arkel , allochtoon vrij ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die hebben we bij ons niet J. Geen idee dus!
Wat een prachtdorpquote:
Doe d'r een PS3 bij en je hebt een deal!quote:
Zet ik wel een extra nul achter de huidige prijs ok?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doe d'r een PS3 bij en je hebt een deal!.
Meetings zijn voor Mietjes J.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:55 schreef Jarno het volgende:
Ik duik zo een overleg in tot een uur of 4 en peer 'm daarna naar huis, dus coutn me out mannen!
Ach 1 meesterlijke reactie kan nog wel vanuit jou.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:55 schreef Jarno het volgende:
Ik duik zo een overleg in tot een uur of 4 en peer 'm daarna naar huis, dus coutn me out mannen!
48 uur ?quote:
Daar moet je je op voorbereiden H. Anders worden ze niet meesterlijk!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach 1 meesterlijke reactie kan nog wel vanuit jou.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je je op voorbereiden H. Anders worden ze niet meesterlijk!!
En nu is hij zich geestelijk aan het voorbereiden op die meeting.
In een hete ruimte. Met van die andere zwetende kerels.
Zo zonder uitzicht op maar 1 enkele jester.quote:
Ja jij maakt alles tot sexquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je je op voorbereiden H. Anders worden ze niet meesterlijk!!
En nu is hij zich geestelijk aan het voorbereiden op die meeting.
In een hete ruimte. Met van die andere zwetende kerels.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, nu zie ik Jarno in zo'n Fightclub-meeting op zijn werk.
"Can this button be lavanderblue?"
Ik ben het allemaal! En vrouw. Dus geen hond die het verwacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:03 schreef Houzer het volgende:
En dan noemen ze mij weleens vies, vuyg, vulgair, goor, sexistisch enz.
Dat ligt er aan wat je er mee kan doen JK!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er vies, vuyg, vulgair, goor, sexistisch aan een lavendelblauwe button?
Wie kan ik trouwens plezieren met een tallynakend.rar?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[insert No Shit, Sherlock.bmp]
Je bent heus niet de enige H.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie kan ik trouwens plezieren met een tallynakend.rar?
Die kan iedereen downloaden fok.nl/nattekut/tallynakend.rarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie kan ik trouwens plezieren met een tallynakend.rar?
nog 1.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:
Goed, dat was overleg 1..
Jezelf uit nutteloze overleggen manouvreren is okay!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:
Goed, dat was overleg 1..
Jezelf uit nutteloze overleggen manouvreren is okay!
Die zal wat minder makkelijker gaan maar ach.quote:
Wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die zal wat minder makkelijker gaan maar ach.
Werkoverleg. Regulier. Dus lekker zeiken allemaal!quote:
Ja J. jij nog punten aan te dragen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Werkoverleg. Regulier. Dus lekker zeiken allemaal!
Oh dat doe ik gewoon niet dat zeiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Werkoverleg. Regulier. Dus lekker zeiken allemaal!
ik pis altijd.quote:
Oe JK wat doe je met me!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville geeft Tally privé-bukkkakkke.
Doe je dat in de auto of op het toilet ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef Tally het volgende:
Zo ik ben eigenlijk klaar in België.
Me zo maar eens klaarmaken voor de terugreis.
Whehehe ik zei klaarmaken
Onderweg in de auto J.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je dat in de auto of op het toilet ?
Zo een vibra op de 12volt ?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben hier, H.
Ik was onder het "werken" naar Family Guy aan het kijken.
Nee maar had ik wel ff kunnen doen JK. Zegtie nou pas!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kom je nog langs Rotterdam, T?
whehehe, "kom".
Handwerk J. Met de hand!quote:
Neh.quote:
Uhhu Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Tally!quote:
Het kan langzaam en het kan snel J. ligt er net aan hoeveel tijd we hebbenquote:
ik denk dat ik zelfs MJ meer zou missen om dan toch nog even MJ aan te halen .quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
Als -ie over 5 minuten tegen een rijdende trein aanloopt kan ík er niet mee zitten J.
Even als voorbeeld dan, he.
Op naar de Kerst!quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
1 juli dus vandaag.Het halve jaar is weer voorbij !
Zoiets idd.quote:
Was net nog op de radio met stichting open deurquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:49 schreef Armageddon het volgende:
Kanker eens op met die bloot plaatjes. Al de 2e keer dat m'n chef achter me staat.![]()
Ik heb vandaag een korte broek aan met slippers. Ik vind het gezegend.
Ow en wat zeiden ze? Niet dat het mij iets boeit. Als een bedrijf geen airco heeft, zit ik in m'n korte broek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Was net nog op de radio met stichting open deur
Over kledingvoorschriften op de werkvloer.
Dat bij een formeel bedrijf de kleding vaak netter moet zijn, dan bij een informeel bedrijfquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow en wat zeiden ze? Niet dat het mij iets boeit. Als een bedrijf geen airco heeft, zit ik in m'n korte broek.
Zweetseqs!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat bij een formeel bedrijf de kleding vaak netter moet zijn, dan bij een informeel bedrijf
De airco bij mijn thuis op de slaapkamer heeft het begeven.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
Op dit moment ergens in een serverruimte in R'dam..
Bangkok is een echte stad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, tof hč, J. Tenminste iets wat in de buurt komt van een echte stad.
In de oorlog was er weinig van over JK.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, tof hč, J. Tenminste iets wat in de buurt komt van een echte stad.
Hoax. Die bombardementen zijn bedacht om nieuwbouwplannen er door te drukken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef Joene het volgende:
In de oorlog was er weinig van over JK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |