Op het Zuiderstrand leggen van die Milfjes van 18 uit Puindorp met blote jesters.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Straks eens even kijken. Tram 9 in en gaan.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al liep er hier in de binnenstad ook voldoende schoons rond.
Niet bloot echter.
quote:
Cheapskates maken er een dagbesteding van om iedere dag gratis boodschappen te kunnen hosselen.quote:
Gelukkig zou je je schaamte dan weg kunnen eten met je vriezer vol pizza's en weg kunnen spoelen met je stationwagon vol cola. En dan had je nog appeltaart toe ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ik dat deed.
Ja en dan lekker op je Medion home cinema set weg kwijnen bij een kutfilm.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig zou je je schaamte dan weg kunnen eten met je vriezer vol pizza's en weg kunnen spoelen met je stationwagon vol cola. En dan had je nog appeltaart toe ook!
En lekker samen op de bank rokers vervloeken op het internet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Houzer het volgende:
Ja en dan lekker op je Medion home cinema set weg kwijnen bij een kutfilm.
Gratisquote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef Anosmie het volgende:
Ik kreeg helemaal plaatsvervangende schaamtegevoelens bij die achterbak-vol-cola & diepvries stampvol pizza foto's.
Achterlijk veel, ws heb je nog een halve vriezer over als de houdbaarheidsdatum al lang en breed verstreken is.
MAAR HEJ HET IS GRATIS WHEHEHEHEHHEEEE. KENNE WE OOK ES PROFIETEREN VAN DE APPIE IPV ZIJ VAN HUN. Euh ONS!!!
Die managers daar verdienen tonnen! Ondanks ons geroof, geloof mij maar! Ik weet er namelijk niks van en lul stront uut mn natte nek. Maar hey. Had ik al gezeg ddat het gratis is?
Ja dat zn buik zo open scheurt, en alles op de grond valt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
Dat ie maar snel fase 3 scheurbuik mag krijgen van die diepvriespizza's.
Redelijk ja.quote:
Deden ze dat maar J.quote:
Daarna wel ff naar de plee in de baas z'n tijd he.quote:
Dan kocht je er 1 J dan kon (w)Yppy de deur uit ?quote:
Schijten !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarna wel ff naar de plee in de baas z'n tijd he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |