quote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef Biels het volgende:
Zijn er nog meer mensen die dit herkennen of en is het gewoon tijd om te minderen.
Perma-banquote:
Weet je het zeker? Niet iemand met een pruik?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
Ik werd wakker met een odol.
Bleek Yvonne niet naast me te liggen
Verdomme. Ik las er over heen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
Ik droomde over jouquote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik wist niet dat je zoeen erge nerd was.
Dat vind ik fijn om te horen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik leef met je mee TS.
Het was geen droom.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef Biels het volgende:
Ik heb in mijn droom zelfs een topic geopend over het biertje drinken met de_boswachter. Ook hadden we nog wat negers in elkaar geslagen en MBO'ers gepest..
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:48 schreef Biels het volgende:
Samenvatting: zelfs in mijn dromen ben ik een internetheld.
Mijn ervaring zegt dat je over dingen droomt die eerder die dag zijn gebeurd of gezegd zonder dat je er later op die dag verder bij heb nagedacht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef Biels het volgende:
Ik ga maar niet meer fokken vlak voor het slapengaan.
Dan ben je pas echt kansloos.quote:
Dus ik liep al de hele dag met een onverwerkte boswachter in mijn hoofd?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt dat je over dingen droomt die eerder die dag zijn gebeurd of gezegd zonder dat je er later op die dag verder bij heb nagedacht.
Ik denk het.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus ik liep al de hele dag met een onverwerkte boswachter in mijn hoofd?
Ik Fok 24 uur per dagquote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef Biels het volgende:
Ik ga maar niet meer fokken vlak voor het slapengaan.
Ik bedenk me net dat ik voor het slapengaan niet eens gefokt heb, maar gitaar gespeeld en Delerious ( 14.gif ) gekeken. Mr. Cooper heeft gelijkquote:
Iedereen heeft wel eens van die kansloze dromen, de stumpies die hier het hardst roepen van niet het meest.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik droom wel vaker over Football Manager
Waarschijnlijk krijgt hij iedere nacht een natte droom van een FOKUser..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Sphynxter het volgende:
Wat moet ik me hierbij voorstellen dan? Droom jij heel de nacht over je 'Fok avonturen'?!
Werd je nog zwetend wakker of viel dat wel mee?
Ik werd wakker en ik kon me nog herinneren dat ik over een biertje met de_boswachter gedroomd had. Zoals in de OP staat, zegmaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Sphynxter het volgende:
Wat moet ik me hierbij voorstellen dan? Droom jij heel de nacht over je 'Fok avonturen'?!
Werd je nog zwetend wakker of viel dat wel mee?
Schrijf jij je grappen zelf of heb je een ploeg mensen in dienst?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij iedere nacht een natte droom van een FOKUser..
Ik ben een ZZP'erquote:Op maandag 29 juni 2009 15:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Schrijf jij je grappen zelf of heb je een ploeg mensen in dienst?
Pfff...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef 3keernix het volgende:
Serieus, dan denk ik aan de echte Alice Cooper en niet iemand die teert op zijn succes^^
Wat ben jij eigenlijk een suffe kutuserquote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef 3keernix het volgende:
Serieus, dan denk ik aan de echte Alice Cooper en niet iemand die teert op zijn succes^^
Ik droom gewoon nietquote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens van die kansloze dromen, de stumpies die hier het hardst roepen van niet het meest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |