Vrijheids van meningsuiting.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Jobba het volgende:
Waarom is dat forum legaal? Het zit daar vol met racisten en antisemitisme. Telt dat niet als Aanzetten tot haat? De mensen die daar zitten zijn gewoon te erg voor woorden. Ze vinden Wilders een jodenknecht ()
Ook zijn er ouders op het forum die het erg vinden dan hun kinderen op school andere culturen leren kennen.
Klacht:Stormfront forum
Voorbeelden van enkele topics:
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=608864
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=601934
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef JodenKnecht het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ik gequote ben in de OP
Zolang ze mijn niet discrimineren gaan ze hun gang maar. Iedereen weet toch ook dat het een stelletje internethelden is. In het echte leven durven ze niets te doen dus ze moeten maar schelden op negers en joden op internet. Gewoon laten gaan en negeren en het gaat vanzelf weg. Of het blijft... /care. Ik heb geen last van ze.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Discriminatie en vrijheid van meninguiting is toch wel een verschil
wut?! Unmoglich!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Emimich heeft daar ook een account !!!
Hoe een kind van acht al ziet dat mamma ze niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Voel me zo machteloos.
Ik ben geen juf dus van mij wil ze weinig aannemen.
Een juf weet alles, dus die verteld altijd de waarheid volgens haar.
Niet iedereen denkt net zo positief over het christendom als jij.quote:
Lol, kijk even wie daar verder nog een account heeft, blijkt dat de helft van SF eigenlijk ook actief is op Fokquote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Jimbo ook die heeft daar ook een account!
Oh, dat is ene timbo. nvm
Moet je maar is verder kijken. Ze vinden dat het Arische ras beter is dan andere rassen, Ze aanbidden Hitler en ze vinden Nederlands die met buitenlanders omgaan Rasverradersquote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt net zo positief over het christendom als jij.
Verder vind ik de topics in het Openings Post helemaal niet schokkend of raar.
Niet alles in Duitsland is perfectionistischquote:als grote voorbeeld de Duitsers met hun perfectionisme
Zielig dat zoeen persoon die dat zegt niet beter weet.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Jobba het volgende:
[..]
Moet je maar is verder kijken. Ze vinden dat het Arische ras beter is dan andere rassen, Ze aanbidden Hitler en ze vinden Nederlands die met buitenlanders omgaan Rasverraders
als ze zelf naar school zouden zijn geweest zou het al een hoop schelenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef CasB het volgende:
Haha, dat topic over die scholen. Als ze zelf nou een keer hun oogkleppen afzetten dan zou het een hoop ellende schelen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef JodenKnecht het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ik gequote ben in de OP
Het ene kwaad maakt het andere kwaad nog niet goed!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:46 schreef Neuralnet het volgende:
Zolang minister Ter Horst (PvdA) allochtonen voortrekt bij het solliciteren naar een baan bij de politie kan ik niet echt wakker liggen van Stormfront.
kan Bin laden de coördinaten mooi invoeren in zijn laptop. Een bezoekje volgt..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waar zit stormfront dan?![]()
Registrant Name:Stormfront.org
Registrant Organization:Stormfront.org
Registrant Street1:PO Box 6637
Registrant Street2:
Registrant Street3:
Registrant City:West Palm Beach
Registrant State/Province:FL
Registrant Postal Code:33405
Registrant Country:US
Zolang die mafkezen het bij blaten op een forum houden moeten ze maar doen wat ze niet laten kunnen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Jobba het volgende:
[..]
Moet je maar is verder kijken. Ze vinden dat het Arische ras beter is dan andere rassen, Ze aanbidden Hitler en ze vinden Nederlands die met buitenlanders omgaan Rasverraders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |