Ik hoorde anders 3quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, en eigenlijk waren het er maar 2.
Haha dat is handig zo tick.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik vind opzich kleur wel leuk...maar het moet niet TE worden..de woonkamer word nou in de roodtinten zeg maar, mijn slaapkamer is paars, de kamer van de kinderen is roze, de wc is groen, de gang is wit en de keuken is bruin.
Dat is mijn tic...iedere kamer moet in een andere kleur
Ja, absoluut. Probleem is alleen dat je nog harder gaat hopen/denken dat het weer goed gaat komen. En da's gewoon het lastige. Die meid met wie ik die date heb is ook echt leuk, alleen kan ik me op dit moment echt niet op haar focussen ofzo (staat m'n hoofd niet naar). En hoewel het vrijdag erg gezellig was en het echt een leuke meid is, zie ik het niet zitten daar iets mee te gaan doen dat ook maar in de buurt van serieus komt. Maar aan de andere kant zie ik het zo gebeuren dat ik daar over 2 maanden spijt van hebquote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
En wel goed nieuws dat zij je mist en zo toch?
1 telde dus niet echt, das was te kortquote:
Gammaquote:
heb het al aangeboden. maar jaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Kan iemand even heel snel die wervel terug rammen, dit is niet tof.
Zoenen is zoenen hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 telde dus niet echt, das was te kort.
Zoenen telt nietquote:
ik heb nog 1 kamer over...die word nog gedaan, weet alleen de kleur nog niet...de woonkamer was blauw maar dat was ik beu dus nu word ie rood..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat is handig zo tick.![]()
Ik mis nog wel een paar kleuren.Blauw, geel, oranje.
![]()
Of heb niet zo veel kamers?
ik heb mij gisteren volledig gedragenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Uiteindelijk moeten D_H en HW toch aan elkaar geloven, want die hebben voor de rest bijna iedereen gehad
Je was de enigequote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb mij gisteren volledig gedragen
en, beviel het?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb mij gisteren volledig gedragen
minimaal 3quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, en eigenlijk waren het er maar 2.
TV kijken valt daar niet onderquote:
Tofquote:
Nou weet ik noh steeds niet wat dat betekendquote:
Q-park.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofWelk park ga je? Vonderlpark, toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |