Gammaquote:
heb het al aangeboden. maar jaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Kan iemand even heel snel die wervel terug rammen, dit is niet tof.
Zoenen is zoenen hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 telde dus niet echt, das was te kort.
Zoenen telt nietquote:
ik heb nog 1 kamer over...die word nog gedaan, weet alleen de kleur nog niet...de woonkamer was blauw maar dat was ik beu dus nu word ie rood..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat is handig zo tick.![]()
Ik mis nog wel een paar kleuren.Blauw, geel, oranje.
![]()
Of heb niet zo veel kamers?
ik heb mij gisteren volledig gedragenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Uiteindelijk moeten D_H en HW toch aan elkaar geloven, want die hebben voor de rest bijna iedereen gehad
Je was de enigequote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb mij gisteren volledig gedragen
en, beviel het?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb mij gisteren volledig gedragen
minimaal 3quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, en eigenlijk waren het er maar 2.
TV kijken valt daar niet onderquote:
Tofquote:
Nou weet ik noh steeds niet wat dat betekendquote:
Q-park.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofWelk park ga je? Vonderlpark, toevallig?
Jij en een chiropractor gezellig samen wevels terug duwenquote:
Zo te horen ben je nog wel even bezig dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb nog 1 kamer over...die word nog gedaan, weet alleen de kleur nog niet...de woonkamer was blauw maar dat was ik beu dus nu word ie rood..
wat is er vanaaf dan trouwens op RTL4?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ow
Ik ga straks nog een stukkie laag vliegen op de motor en dan op de bank hangen
Quoted for truthquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou weet ik noh steeds niet wat dat betekend
Romantischquote:Op maandag 29 juni 2009 13:51 schreef mrbox het volgende:
Jij en een chiropractor gezellig samen wevels terug duwen
ja ik wil mijn slaapkamer ook nog opnieuw doen en dan wil ik nog kastjes enzo verven enz...dus ik heb de komende maanden/jaren nog wel wat te doen hierquote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo te horen ben je nog wel even bezig dus.
Doe maar, ik ga dan ook wel naar t vondelparkquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Vondelpark kan ik eventueel ook wel naar toe gaan.
En als je daar allemaal mee klaar bent begin je gewoon weer opnieuw.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik wil mijn slaapkamer ook nog opnieuw doen en dan wil ik nog kastjes enzo verven enz...dus ik heb de komende maanden/jaren nog wel wat te doen hierMaar dat is nie erg, ik hou wel van klussen
Tofheid.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar, ik ga dan ook wel naar t vondelpark
Ga je het deze keer wel onthouden dan?quote:
haha ja wie weetquote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je daar allemaal mee klaar bent begin je gewoon weer opnieuw.
Ik had het net ook onthouden hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je het deze keer wel onthouden dan?
Ripmantiek, das heel wat andersquote:
Dat doet me op meerdere manieren denken aan die film van d'rquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Flena het volgende:
[..]
wat is er vanaaf dan trouwens op RTL4?
ik kijk op maandag meestal naar Net5
Waar?quote:
Tijd voor wat anders dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja wie weet
behalve als het vrij snel gaat, dan is het niet nodig..dit zit er nou allemaal 5 jaar op, en ik wilde wat anders
film van d'r ? Homevideo van Ripquote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat doet me op meerdere manieren denken aan die film van d'r
Okequote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had het net ook onthouden hoorHW zit naast me
Zijn reactie was dus gewoon sneller
fuck Google, ask mequote:Op maandag 29 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ja zo kan ik het ookals HW naast je zit.
Jij wil niet naast HW zitten hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik wel, naast HW zitten is best tofquote:
Favo TV avondje. Hoewel ik CSI:NY niet heel erg interessant vindt, is Bones en de originele CSI wel topquote:
Had het natuurlijk over Alien...quote:
Okequote:
Waarom niet?quote:
dat kijk je op de maandag?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Favo TV avondje. Hoewel ik CSI:NY niet heel erg interessant vindt, is Bones en de originele CSI wel top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |