Dat een berg (van de mensen) al te veel ophadden. Jij was heel gezellig zonder drank !quote:Op maandag 29 juni 2009 13:04 schreef vencodark het volgende:
Zeg Djayzz, je qoute me net met je berg ofzo. Ik snapte je niet. Berg die je al teveel op had?
Het moet inderdaad niet te druk worden. Of een regenboogquote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik de kozijnen enzo gewoon wit doe..heb 2 muren wit en 1 muur rood..en anders word het misschien zo'n kermis en dat vind ik ook niks..dus ik hou het maar gewoon rustig denk ik en dan met rode accentjes zo her en der op kastjes en tafeltjes enzo
het zwembad is toch wel gevuld met champagnequote:Op maandag 29 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jamaar ik vind het alsnog heel vet
Als ik nu een keer naakt wil zwemmen kan ik dat gewoon in de tuin doen en hoef ik niet helemaal naar het strandje te fietsen
D_H las ik?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je kunt je na gisteren beter afvragen wie HW nog niet gehad heeft
quote:
Toen ik 12 was vond ik het heerlijk om hier in de plas te zwemmen. No fucking way dat ik dat nu OOIT nog zou doen. Gadverdammequote:Op maandag 29 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
Jamaar ik vind het alsnog heel vet
Als ik nu een keer naakt wil zwemmen kan ik dat gewoon in de tuin doen en hoef ik niet helemaal naar het strandje te fietsen
ja ik vind opzich kleur wel leuk...maar het moet niet TE worden..de woonkamer word nou in de roodtinten zeg maar, mijn slaapkamer is paars, de kamer van de kinderen is roze, de wc is groen, de gang is wit en de keuken is bruin.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het moet inderdaad niet te druk worden. Of een regenboog![]()
Sommige mensen vinden dat juist leuk veel kleur. Mijn zusje bijvoorbeeld bijna alles in haar huis is paars.
Dankje.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat een berg (van de mensen) al te veel ophadden. Jij was heel gezellig zonder drank !
Als ie de kans had gehad had ie t gedaanquote:
Overdrijven is ook een kunst, en "gehad" is ook sterk overtrokkenquote:
Veel te leuk, fijn, gezellig en vertrouwdquote:
Gezoend danquote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, en "gehad" is ook sterk overtrokken.
En wel goed nieuws dat zij je mist en zo toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Veel te leuk, fijn, gezellig en vertrouwd
Chrystalllll homeboy, je weet zelluf, dat is hoe die ekte ekte bazen rollenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
het zwembad is toch wel gevuld met champagne
idd, en eigenlijk waren het er maar 2quote:
Op de bank, 2030 RTL4 ?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om wat leuks te doen vandaag/vanavond.. Maar wat..
3 schatquote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, en eigenlijk waren het er maar 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |