Ja.quote:
Forward? Pretty please? With sugar on top?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb lekker al een lijstje update PM gehad
Kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en waarom denk jij dat je dat gaat krijgen?
Thrust special.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
maar van wie dan? Dan weet ik wie ik moet ontwijken als ik ooit op een meet ben
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen natuurlijkDie afspraak waardoor ik gister niet naar PP kon gaan ging niet door, en ik lees hier dat 't erg gezellig was, dus dat steekt een beetje
Hoiquote:
Geen interesse want ik sta er toch niet op.quote:
Ik ook, maar ik heb nog de troost dat ik van niks wist tot ik vandaag kwam buurten hierquote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..
Waarom?quote:
quote:
Lijkt mij nog ergerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ook, maar ik heb nog de troost dat ik van niks wist tot ik vandaag kwam buurten hier.
ja ben heel erg opgeschoten, de helft is behangen nu..en de andere helft is kaal..dus van de week de laatste helft behangen en dan nog ff geld sparen om verf te kopen en dan kan ik de plintjes en kozijnen gaan verven en dan is de woonkamer weer klaarquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog wat kunnen doen aan je huisje afgelopen weekend? Of was het te warm daarvoor?
[..]
Geen interesse want ik sta er toch niet op.
Ja. Ach. Aan de andere kant was het sowieso geen goed idee vanwege die muur die ik gekopt heb vrijdag, heb gewoon een lichte hersenschudding, wat betekent dat bier drinken geen geweldig goed idee is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow dat is balen.. jah je hebt een leuke dag gemist..
Mja, de TT's wekten mijn nieuwsgierigheidquote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt mij nog erger
Had je beter nog even niet kunnen buurten
Bier na een kopstoot is geen goede combi?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. Ach. Aan de andere kant was het sowieso geen goed idee vanwege die muur die ik gekopt heb vrijdag, heb gewoon een lichte hersenschudding, wat betekent dat bier drinken geen geweldig goed idee is.
Vrijdag overigens wel een date geregeld. Was on a roll vrijdag, moet vaker m'n kop stoten
Ze had het toch uitgemaakt?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha MMS't mijn zwager net een foto van een zwembad van 4 meter incl. pomp systeem die hij in onze tuin heeft neergezet![]()
![]()
Graag! De terrasjes in de stad zaten net goed vol. En toen moest ik weer naar binnen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:29 schreef Kluts het volgende:
Naar het park!
Kom met mij mee naar park danquote:Op maandag 29 juni 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Graag! De terrasjes in de stad zaten net goed vol. En toen moest ik weer naar binnen.
Ja dat doen ze geloof ik elke week, bemoei me er maar niet meer meequote:
Is alleen een goeie combi na een vloeibare kopstootquote:
stomme TT ook altijdquote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
Mja, de TT's wekten mijn nieuwsgierigheid.
Dat klinkt goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ben heel erg opgeschoten, de helft is behangen nu..en de andere helft is kaal..dus van de week de laatste helft behangen en dan nog ff geld sparen om verf te kopen en dan kan ik de plintjes en kozijnen gaan verven en dan is de woonkamer weer klaar
Jaa jij bent wel professioneel nieuwsgierigquote:
Kijk aan!! goed zoquote:Op maandag 29 juni 2009 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. Ach. Aan de andere kant was het sowieso geen goed idee vanwege die muur die ik gekopt heb vrijdag, heb gewoon een lichte hersenschudding, wat betekent dat bier drinken geen geweldig goed idee is.
Vrijdag overigens wel een date geregeld. Was on a roll vrijdag, moet vaker m'n kop stoten
ja ik denk dat ik de kozijnen enzo gewoon wit doe..heb 2 muren wit en 1 muur rood..en anders word het misschien zo'n kermis en dat vind ik ook niks..dus ik hou het maar gewoon rustig denk ik en dan met rode accentjes zo her en der op kastjes en tafeltjes enzoquote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.Al een kleur ingedachten?
in je eentje wezen naaktzwemmen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Hmm nu ik er met m'n nuchtere kop aan terug denk, vind ik het best vreemd dat ik gisteren naakt ben gaan zwemmen in het IJselmeer![]()
Ik ga dat van de zomer zeker een keer doen met een meisje
Ja het vreemste vond ik er aan dat het met m'n beste maat wasquote:
Oh, nou samenvatting:quote:Op maandag 29 juni 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk aan!! goed zowij willen natuurlijk wel alles weten
Oké....quote:Op maandag 29 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Ja dat doen ze geloof ik elke week, bemoei me er maar niet meer mee
Als het uitgaat wil ik sowieso wel dat zwembad houdener zit zelfs een trappetje bij
hoe vet is dat dan
?!
Mja, het begon vanochtend metquote:
Je kunt je na gisteren beter afvragen wie HW nog niet gehad heeftquote:Op maandag 29 juni 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het begon vanochtend met
[Singles] Hebben seks met....
en het volgende wat ik zag was de naam van de laatste poster, en dat was toen HW.
Dus wilde ik even kijken wat wie hij nu weer gedaan had dan.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké....
Nou ja, gewoon een zwembad dat je overal kunt kopen?!
Hoe was dat met je ex?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, nou samenvatting:
Vrijdag: bij het douchen na de training m'n kop gestoten, daarna feestje en een date geregeld
Zaterdag: housewarming, met een meid aan het kletsen die enorm zat te sjansen, dacht m'n 2e date te gaan regelen dat weekend todat ze me voorstelde aan d'r vriend die de hele tijd naast d'r stond. Vond het al zo vaag dat die knakker de hele tijd in de buurt stond. Kon haar geen ongelijk geven, was een beetje een dweeb.
Zaterdag/zondag smste m'n ex dat ze me miste en ben ik bij d'r gaan slapen.
Dat was mijn weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |