helaas, ik kan je niet helpen, anders deed ik het wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef henkjan90 het volgende:
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?
Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
Ik had de LaPo in de andere, en jij was veel te vroeg, dus post iedereen hier maar. Ook omdat jij niet aardig gevonden word denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef AHacties het volgende:
LAPG bij albert heijn #23 Met gratis Hero
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef henkde_j het volgende:
Hehe, dat mailtje van de c1000. Kan het nog onprofessioneler?
Waar gaat het overquote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]Het is wel een franchise ondernemer he.
Die mail in de OP van C1000 Vaartjes.quote:
Het kan trouwens ook nog wel eens werken om met je bon gewoon naar een andere ah te gaan. Heb dat 1x gedaan bij de pizza's en toen viel het ze niet eens op. Als je het bij verschillende filialen probeert is er waarschijnlijk vanzelf eentje die je in het gelijk stelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die mail in de OP van C1000 Vaartjes.
---
Trouwens over de "In de buurt-regel"
Ik heb net gebeld met de AH klantenservice, over dat in de buurt. De KS gaf mij geen gelijk.
Volgens hun betekend In de buurt het verzorgingsgebied van de winkel. Dus de woonplaatsen van zijn of haar klanten.
Ik gaf aan dat ik Leiden iets heb gekocht en een folder van Amsterdam liet zijn, toen zei die van ja dat is inderdaad te ver.
Dus ik zeg van ja waar slaat dat op dan, klanten weten toch niet wat een verzorgingsgebied is? Dus ik zeg, pas de de voorwaarden aan naar de zelfde provincie. Zegt ie van ja ja we krijgen hier meerdere klachten over en we zullen kijken of we de voorwaarden WEER gaan aanpassen.
Maw ik kan naar m'n geld van de 6 Heineken fluiten.
Stond er bij jou ook heel groot een adres boven?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef canin het volgende:
[..]
Het kan trouwens ook nog wel eens werken om met je bon gewoon naar een andere ah te gaan. Heb dat 1x gedaan bij de pizza's en toen viel het ze niet eens op. Als je het bij verschillende filialen probeert is er waarschijnlijk vanzelf eentje die je in het gelijk stelt.
Ze kijken altijd alleen maar naar de prijs hier, en naar de andere folder. Sowieso staat er niet in de regels dat je het bij dezelfde AH moest doenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Stond er bij jou ook heel groot een adres boven?
Het zou een prima actie geweest zijn, als het ook daadwerkelijk waar was wat ze zeiden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar wat ik zoal gezien heb is de actie van AH gewoon misbruikt door de hebberigheid van het slag paupers wat ook op FOK! vertoeft. ff los van de reden of excuus dat men dan maar bij AH de regels beter had moeten opstellen: De actie is bedoelt om mensen tot zekere hoogte een leuke korting te geven,dat er vervolgens het slag paupers/tokkies mazen in de actie vinden en dan volop gaan lopen hamsteren,alleen maar om hun hebberigheid gerust te stellen, is precies de reden dat AH dan bepaalde types gewoon de deur wijst zoals gebeurde met de ene vrouwelijke FOK!KER.
Als het mij winkel was, had ik via de beveiligings cameras foto-afdrukken laten maken van deze types en via allerlei wegen op het internet bekend gemaakt als "dieven" ongeacht het gebler over privacy schending oid.Dit soot types verpesten gewoon de reden waarvoor dit soort acties in de eerste plaats zijn opgezet.
jij bent echt een wereldvreemde naieveling!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar wat ik zoal gezien heb is de actie van AH gewoon misbruikt door de hebberigheid van het slag paupers wat ook op FOK! vertoeft. ff los van de reden of excuus dat men dan maar bij AH de regels beter had moeten opstellen: De actie is bedoelt om mensen tot zekere hoogte een leuke korting te geven,dat er vervolgens het slag paupers/tokkies mazen in de actie vinden en dan volop gaan lopen hamsteren,alleen maar om hun hebberigheid gerust te stellen, is precies de reden dat AH dan bepaalde types gewoon de deur wijst zoals gebeurde met de ene vrouwelijke FOK!KER.
Als het mij winkel was, had ik via de beveiligings cameras foto-afdrukken laten maken van deze types en via allerlei wegen op het internet bekend gemaakt als "dieven" ongeacht het gebler over privacy schending oid.Dit soot types verpesten gewoon de reden waarvoor dit soort acties in de eerste plaats zijn opgezet.
Helft van de tijd klinkt het alsof de schappen naar beneden komen donderen trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Keffo het volgende:
Zoals in vorige topic gepost, hier de linkjes naar de audiofragmenten van mijn Hero Ontbijt.
Ze waren redelijk okay deze keer....
http://www.2shared.com/file/6496020/c9e41724/Opn000.html
http://www.2shared.com/file/6496018/ec12ccd5/Opn001.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |