Nee, bij een groothandel. Die info krijgen wij dus ook eerder dan winkels. Over prijsstelling en exacte data mag ik niets zeggenquote:
PS3 slim. Hij ziet er zo uit (nu met goede c/p)quote:
ERRORRRquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, bij een groothandel. Die info krijgen wij dus ook eerder dan winkels. Over prijsstelling en exacte data mag ik niets zeggen
[..]
PS3 slim. Hij ziet er zo uit, maar dan in het zwart:
[ afbeelding ]
Ik had eerst een verkeerd plaatje geplaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:06 schreef SToRM81 het volgende:
En wat is het verschil? Het is toch dezelfde kap?
Ik heb hem, is wel een goed pinball spel inderdaad! Leuke kasten (behalve v12 dan).quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:40 schreef R_B het volgende:
Iemand dat zen pinball al geprobeerd? ter afwisseling...
Bevalt wel aardig.
Misschien ook maar keer halen. Gisteren ook al zooi uit de store gehaald, te weten:quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb hem, is wel een goed pinball spel inderdaad! Leuke kasten (behalve v12 dan).
Straks krijgt ie nog een rrodquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Feitosa het volgende:
M,n PS3 doet met deze hitte een stofzuiger na, heb ik nog niet meegemaakt.
Zal vast door de hitte komen hier in huis.
komt omdat de ps3 zijn discs niet met 36speed of meer moet rond draaienquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Straks krijgt ie nog een rrod
De PS3 is trouwens altijd wel heel stil, maar wel 10x zo heet als de xbox
Nummerbehoudquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef Snever het volgende:
Ik krijg me Playstation 3 pas over 2 weken binnen![]()
Kut nummerbehoud![]()
True inderdaad en daarom moet de PS3 ook alles installerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
komt omdat de ps3 zijn discs niet met 36speed of meer moet rond draaien![]()
als je games bij je xbox op de hdd zet is die net zo stil als een ps3 .
qua hitte weet ik niet ze zijn allebij koel bij mij
quote:Het UMC in Groningen onderzoekt of de PS3 kan worden ingezet voor het lezen en beoordelen van röntgenfoto's, om zo wachttijden te verkorten. De PS3 is namelijk krachtiger dan de apparatuur die het UMC op dit moment gebruikt.
Twee studenten hopen eind dit jaar klaar te zijn met het schrijven van de benodigde programmatuur voor de PS3. Hun onderzoek vindt plaats op de afdeling radiologie, waar het soms dagen duurt om uitsluitsel te geven over complexe gevallen. Dit kan met de PS3 mogelijk verkort worden tot enkele uren. Volgens docent Jos Bredek, die de studenten begeleidt, kunnen röntgenfoto's op termijn zelfs binnen een paar minuten worden afgelezen met behulp van de console.
2008..quote:Website Siliconera heeft een patent van Sony gevonden uit 2008 waarin de console-ontwikkelaar een techniek beschrijft waarmee iedere PlaySation 3 spellen van de PlayStation 2 zou kunnen afspelen.
De eerste versies van de PlayStation 3 hebben een eigen PS2 Emotion Engine-chip en kunnen daarmee PS2-games afspelen. Om kosten te besparen heeft Sony deze chip echter uit recentere versies van de PlayStation 3 verwijderd. Sony heeft begin 2008 al eens gezegd dat het afspelen van PlayStation 2-games in theorie ook softwarematig mogelijk moet zijn.
Dit patent lijkt te bewijzen dat Sony de softwarematige PS2-emulatie in ontwikkeling heeft. Het is mogelijk dat de nieuwe functie in de toekomst met een firmware-update beschikbaar wordt gesteld aan PlayStation 3-bezitters.
Ontcijferen
Het patent beschrijft een techniek waarmee de Cell-chip van de PlayStation 3 codes kan ontcijferen die bedoeld zijn voor de Emotion Engine van de PlayStation 2. De code wordt door de PlayStation 3 compleet vertaald naar een leesbare code en hierdoor zouden in feite alle PlayStation 2-games speelbaar worden op ieder type PlayStation 3.
Idem, maar bij mij staat die dan ook in een slecht geventileerde kastje, als ik het deurtje dicht houd gaat het dus mis. Met de deur open blijft het stil. Dus ik moet eens aan de achterkant van het kastje eens een ventilatierooster maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Feitosa het volgende:
M,n PS3 doet met deze hitte een stofzuiger na, heb ik nog niet meegemaakt.
Zal vast door de hitte komen hier in huis.
Fallout 3 staat voor tweede hands voor 15 Britse pond op Amazon.co.uk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Snever het volgende:
[..]
Uncharted en MGS4 spreken me niet zoveel aan. Infamous en Fallout 3 zijn niet helemaal budget. GTA4
quote:The days of people whining "where are my old-timey games on the PSN?" appear well and truly over. You've got Final Fantasy VII, you've got Metal Gear Solid, and soon you'll be getting a ton of Capcom classics as well.
Tomorrow, for example, Capcom will be releasing the "Capcom Classics Collection: Remixed", which includes:
• 1941: Counter Attack
• Avengers
• Bionic Commando
• Black Tiger
• Block Block
• Captain Commando
• Final Fight
• Forgotten Worlds
• Last Duel
• Legendary Wings
• Magic Sword
• Mega Twins
• Quiz and Dragons
• Section Z
• Side Arms: Hyper Dyne
• The Speed Rumbler
• Street Fighter
• Strider
• Three Wonders
• Varth
Then later in the year, there'll be this mix of PS1 and PSP re-releases:
• Mega Man Powered Up
• Dino Crisis
• Power Stone Collection
• Mega Man Maverick Hunter X
• Resident Evil 2
• Darkstalkers
• Street Fighter Alpha 3 Max
• Resident Evil 3: Nemesis
• Capcom Classics Collection Reloaded
http://kotaku.com/5305868(...)-playstation-network
Dat komt omdat die worden verwijderd tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef capital_P het volgende:
ik zou toch zweren dat ik hier al een tvp had geplaatst...
ah vandaar dat ik al 2x moest tvpenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat komt omdat die worden verwijderd tegenwoordig
En deze 2 posts waarschijnlijk dus ook![]()
Nuttig posten is de enige oplossing![]()
100%? WTF???!?!!quote:
Nee. Alleen de good sidequests. Die andere sidequests konden mij niks schelen omdat het de hele tijd hetzelfde was. En ja Ik deed er inderdaad ongeveer 12 uur over (Vakantiequote:
Op easy zeker... want als je op hard speelt heb je aan het einde van je playthrough niet eens genoeg XP verdiend om alle upgrades te kopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Nee. Alleen de good sidequests. Die andere sidequests konden mij niks schelen omdat het de hele tijd hetzelfde was. En ja Ik deed er inderdaad ongeveer 12 uur over (Vakantie)
Terug dat spel in jij en opnieuw spelen. Niet komen zeggen dat je hem uit hebt tot je alle dead drops, shards powers en trophies hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Nee. Alleen de good sidequests. Die andere sidequests konden mij niks schelen omdat het de hele tijd hetzelfde was. En ja Ik deed er inderdaad ongeveer 12 uur over (Vakantie)
uitgespeeld = verhaal lijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Terug dat spel in jij en opnieuw spelen. Niet komen zeggen dat je hem uit hebt tot je alle dead drops, shards powers en trophies hebt.
Dead drops heb ik ook. Ik heb het geduld niet voor de restquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Terug dat spel in jij en opnieuw spelen. Niet komen zeggen dat je hem uit hebt tot je alle dead drops, shards powers en trophies hebt.
inFamous is best wel 100% haalbaar zonder er 400 uur in te steken. De trophies zijn niet zo extreem. Alleen die stunts zijn best wel irritant soms, maar de meesten haalde ik door gewoon te spelen en awesome te zijn met m'n powers (moet er nog 4 though).quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
uitgespeeld = verhaal lijn![]()
sommige spellen zijn onmogelijk om 100% te halen of je moet er 400 uur + in steken ofzo
Ik was al op de helft van de stunts voordat ik wist wat het precies was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
inFamous is best wel 100% haalbaar zonder er 400 uur in te steken. De trophies zijn niet zo extreem. Alleen die stunts zijn best wel irritant soms, maar de meesten haalde ik door gewoon te spelen en awesome te zijn met m'n powers (moet er nog 4 though).
Uncharted 2 en Demon's Souls,... beide ergens in Q3/4?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:31 schreef Remake het volgende:
Wanneer komt er weer dope shit voor de PS3? Kaliber Killzone 2?
Zit nu alleen maar achter die 360, ps3 staat stof te happen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:31 schreef Remake het volgende:
Wanneer komt er weer dope shit voor de PS3? Kaliber Killzone 2?
Zit nu alleen maar achter die 360, ps3 staat stof te happen
[..]quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:09 schreef Edwinuss het volgende:
[quote]Website Siliconera heeft een patent van Sony gevonden uit 2008 waarin de console-ontwikkelaar een techniek beschrijft waarmee iedere PlaySation 3 spellen van de PlayStation 2 zou kunnen afspelen.
De eerste versies van de PlayStation 3 hebben een eigen PS2 Emotion Engine-chip en kunnen daarmee PS2-games afspelen. Om kosten te besparen heeft Sony deze chip echter uit recentere versies van de PlayStation 3 verwijderd. Sony heeft begin 2008 al eens gezegd dat het afspelen van PlayStation 2-games in theorie ook softwarematig mogelijk moet zijn.
Dit patent lijkt te bewijzen dat Sony de softwarematige PS2-emulatie in ontwikkeling heeft. Het is mogelijk dat de nieuwe functie in de toekomst met een firmware-update beschikbaar wordt gesteld aan PlayStation 3-bezitters.
Ontcijferen
Het patent beschrijft een techniek waarmee de Cell-chip van de PlayStation 3 codes kan ontcijferen die bedoeld zijn voor de Emotion Engine van de PlayStation 2. De code wordt door de PlayStation 3 compleet vertaald naar een leesbare code en hierdoor zouden in feite alle PlayStation 2-games speelbaar worden op ieder type PlayStation 3.
De EE chip is niet het probleem. Probleem is de Graphics Synthesizer.quote:2008..
Wel een tijdje terug.
Spreek voor jezelf, Wipeout HD Fury komt bijna uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja want de 360 heeft op het moment zulke fantastische, exclusieve titels.
Sowieso is er altijd rond deze periode geen ruk te spelen.
In de herst ja, pannenkoek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, Wipeout HD Fury komt bijna uit
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef Remake het volgende:
bedoel speel halo 3 nu vaker als killzone 2 ,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |