Beste nieuws van vandaag!quote:
Gaan we weer:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef Snever het volgende:
Krijg me Playstation 3 waarschijnlijk over een weekje binnen. Morgen alvast wat budgetgames halen
Kan iemand mij nog wat aanbevelen?
Uncharted en MGS4 spreken me niet zoveel aan. Infamous en Fallout 3 zijn niet helemaal budget. GTA4quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaan we weer:
MGS4
Uncharted
GTAIV
Infamous
Fallout 3
Ohja budget sorryquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Snever het volgende:
[..]
Uncharted en MGS4 spreken me niet zoveel aan. Infamous en Fallout 3 zijn niet helemaal budget. GTA4
Hij is nu 29,95. Voor mij budget genoegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ohja budget sorry
GTA4 is echt een supertopper, maar daarom ook nog niet platinum, en dus zal je toch even moeten zoeken voor een goede prijs.
Mensen kunnen veel zeggen, maar GTAIV blijft goed
Netjes, gewoon doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij is nu 29,95. Voor mij budget genoeg
Ik ben momenteel bezig met de singleplayer en die bevalt primaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ohja budget sorry
GTA4 is echt een supertopper, maar daarom ook nog niet platinum, en dus zal je toch even moeten zoeken voor een goede prijs.
Mensen kunnen veel zeggen, maar GTAIV blijft goed
Nedgame of Next-Level?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:24 schreef Lastpost het volgende:
Weet niet in welke regio je woont, maar in veel steden hebben de gamestores ook een 2e hands hoek waar je echt spotgoedkoop games vandaan kunt halen.
Zo heb ik in Arnhem laatst Killzone II voor 20 euro meegenomen en Street Fighter voor 25 euro.
En natuurlijjk de online game-toko's, vooral die in Engeland zijn vaak spotgoedkoop.
11 Juli komt er een gamemania @ Kronenburg Arnhem. Nicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Remake het volgende:
Ontdek gamemania, winkelketen in NL die 2de hands games verkoopt
Wanneer komt deze uit? En komt hij ook gewoon in de winkels te liggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef Remake het volgende:
bf 1943 hands on
http://www.gamespot.com/p(...)-call-of-juarez?hd=1
9 juli ,Neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef Snever het volgende:
[..]
Wanneer komt deze uit? En komt hij ook gewoon in de winkels te liggen?
Jij hebt Lego Indy gespeeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:16 schreef Gamer_V het volgende:
Ben je een leugenaar want iedereen houdt van Indy. Halen die hap dus!
Neequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
NeeIk heb de nieuwste film nog niet eens gezien
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
NeeIk heb de nieuwste film nog niet eens gezien
They raped Indy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het einde mijn hele kijkplezier zouden verpesten, maar goed.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
They raped Indy!
Ik denk niet dat een beetjeOgh dat maakte me niet eens zoveel uit, ik vond hem over het geheel gewoon niet zo boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het einde mijn hele kijkplezier zouden verpesten, maar goed.![]()
Misschien een lijst met toppers aan de OP toevoegen. De vraag komt steeds terug van nieuwkomers.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaan we weer:
MGS4
Uncharted
GTAIV
Infamous
Fallout 3
Ik wil er niets meer van zien, straks heb ik het hele spel al als een film aan me voorbij zien trekken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week vrijdag nieuwe cinematic en gameplay footage van Uncharted 2.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.
Dat ga ik dus echt niet kijken he. Er zijn al te veel momenten voor me verpest omdat ik teveel heb zitten kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week vrijdag nieuwe cinematic en gameplay footage van Uncharted 2.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.
Ach, als je MGS gewend bent valt het best meequote:Op woensdag 1 juli 2009 00:57 schreef 0100 het volgende:
Uncharted 2 Over 90 Minutes of Cutscenes.
Wel erg lang. Maar ik vertrouw Naughty Dog
.
Bij MGS is het 90 minuten per cutscene, niet in totaal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:36 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ach, als je MGS gewend bent valt het best mee
Wat een bullshitquote:Op woensdag 1 juli 2009 06:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij MGS is het 90 minuten per cutscene, niet in totaal.
Eens! Ben er ook klaar mee. Ik geloof het allemaal wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet kijken he. Er zijn al te veel momenten voor me verpest omdat ik teveel heb zitten kijken
Tering wat een gedrochtquote:Op woensdag 1 juli 2009 06:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gerucht: PS3 slim vanaf augustus verkrijgbaar?
http://kotaku.com/5305021(...)uction-ready-by-july
[ afbeelding ]
Ding ziet er best okay uit, geloof me maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tering wat een gedrochtNog lelijker dan de PSP GO
Jij werkt bij Sony?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ding ziet er best okay uit, geloof me maar![]()
Augustus is trouwens te vroeg, hij wordt in september op de TGS pas officieel aangekondigd en ligt in oktober in de winkels.
De PS3 slim of de PSP go?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ding ziet er best okay uit, geloof me maar![]()
Augustus is trouwens te vroeg, hij wordt in september op de TGS pas officieel aangekondigd en ligt in oktober in de winkels.
Alleen 5x platter idd denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:52 schreef lkb9000 het volgende:
Aan de verhouding en grootte van de discdrive te zien lijkt ie wel bijna net zo groot als de normale PS3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |