abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70486735
Maak je niet druk, Ali. Die Maiytreya is wel zo'n enorm wazig figuur, lijkt me niet dat er veel mensen zijn die hem serieus nemen. Ongevaarlijk dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_70487604
Goed topic! Alice had goed door dat de drang van de mens om te verklaren wat hij ziet, de grootste zwakte is, en dat je hiermee alles kunt bereiken wat je wil bij deze mensen. Dit verhaal past dan ook goed in het plaatje van dat religies hun greep beginnen te verliezen en een nieuwe impuls nodig hebben, of een soort van reboot.

De leukste kant van het verhaal vind ik, dat waar mensen zijn, er fouten gemaakt worden. Wie zegt dat zij gaan slagen de macht in de wereld op deze manier over te nemen? Wie zegt dat die Maitreya aan de macht komt? Door alle fouten die er gemaakt worden begint er een nieuwe gedachtenstroom te ontstaan, de kritische gedachten.

We worden door Hollywood in principe getrained om bewust te worden van het feit dat acteren de normaalste zaak van de wereld is, en dat zodoende door alle fouten die de media de laatste tijd gemaakt heeft, haar macht snel minder zal gaan worden. Om deze reden zijn er nu op fok dan ook al 2 fora met dit soort ver buiten je bed onderwerpen. Daarom denk ik dat Alice ons collectieve bewustzijn wel eens onderschat kan hebben.

Bijvoorbeeld hier in Nederland, zo'n figuur als Wilders kan snel aan de macht komen, maar dondert er dan ook weer snel vanaf, populisme is geen goede basis. Hierdoor gaan mensen nadenken en worden ze kritisch.

Er staat gigantisch veel te gebeuren, dat staat vast, echter denk ik niet dat er iemand of een groep is die het allemaal in de hand heeft. Mensen zijn nogsteeds geen robots, al helpen voeding en drugs hier wel wat aan mee.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:53:26 #28
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70487671
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Volgens mij was het Alice Bailey die zei dat er een bepaalde 'mate van vrede' moet zijn voordat hij komt, een 'measure of peace'. Tot die tijd worden we inderdaad voorbereid, warm gemaakt, voor zijn komst, is het idee.
Men dient gewend te raken aan new age ideeen zoals de eenheid van religies, het opgeven van nationale soevereiniteit, het opgeven van in luxe leven, het zorgdragen voor de planeet, etcetera. Pas dan zal hij komen.
Dan hoop ik dat hij geduld heeft, de bewustwording wbt onze planeet lijkt nu in het westen op gang te komen, voor dat die boodschap is doorgedrongen tot de miljarden nieuwe consumenten in het oosten zal er nog heel wat moeten gebeuren, en ik vrees dat het aaneen smeden van religies..men, als je ziet wat een bende ze er nu van maken, hoe zie jij al die mensen dan elkaar een handje geven en peace zeggen?
quote:
Daar ben ik zelf nog niet uit. Op basis van de bijbelcriteria voor de antichrist, kan dat niemand anders zijn dan de paus. Dat leerden de eerste protestanten al, maar door invloed van de rooms katholieke kerk zelf wordt dit nergens meer geleerd, we zijn het vergeten. Zowel de bijbel als de paus zijn niets veranderd, dus wat mij betreft zit de paus nog steeds op de stoel van de antichrist. Er is dus eigenlijk niet 1 antichrist, het is een positie waarin een mens de plaats van christus inneemt.
Ik geloof niet dat de paus de antichrist is, dat gaat mij te ver, ik ben meer van het idee dat de RK kerk z'n macht dermate hard ziet afkalven dat ze door een meer conservatieve koers te varen dan voorheen proberen de diep religieuze te behouden en de rest a;s verloren beschouwen, ik heb me nooit echt in de geloofsachtergronden van de NWO beziggehouden, wat er in de CFR etc. gebeurt houdt me genoeg bezig.
quote:
Wat mogelijk is is dat Maitreya de paus gaat vervangen. De katholieke kerk betekent de universele kerk, die oikumene = de hele wereld verenigd wil, dus wanneer de religies daadwerkelijk verenigd zijn en Maitreya komt op, zou het de ideale figuur zijn om die rol te spelen.
De kern van de katholieke kerk bestaat niet uit christenen maar uit occultisten. Zoek de orde der Jezuieten eens op en waar zij verantwoordelijk voor zijn geweest vanaf de franse revolutie.
Denk je echt dat t zover zou kunnen komen, een figuur die hier en daar opduikt de troon van het Vaticaan zal overnemen * als de tijd rijp is* ? ik denk het niet, waar ik wel redelijk volhardend in geloof is dat in de archieven en kluizen van het Vaticaan meer duidelijkheid over dit soort zaken ligt wat angstvallig verborgen wordt gehouden.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_70487755
quote:
presenteert zichzelf als de vervulling van bijbelse, indiase, islamitische etc. profeties. Hij beweert dat alle religies in wezen naar hetzelfde wijzen, en ze allemaal dezelfde god aanbidden. Hij zal de volken om zich heen verzamelen om een vredevolle en liefhebbende wereld te creeeren, wat best aantrekkelijk klinkt en waarom veel mensen hem ook zullen volgen.
Klinkt als Obama
pi_70488388
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
Maak je niet druk, Ali. Die Maiytreya is wel zo'n enorm wazig figuur, lijkt me niet dat er veel mensen zijn die hem serieus nemen. Ongevaarlijk dus.
Haha ik moest erg lachen om deze reactie.

Ik denk dat je gelijk hebt - op dit moment.

De conferenties worden voornamelijk bijgewoond door mensen die we over het algemeen als 'zweverig' beschouwen.

Bezoekers van paranormaalbeurzen, jomanda-achtige figuren, charfans, verlopen hippies, mensen met altnernatieve geneeswijzen, new agers, trippers, mensen die zich met oosterse wijsheid bezig houden, etc.

Inderdaad erg wazig en zeker niet aantrekkelijk.

Maar bedenk eens waar alle 'green' propaganda van vandaag vandaan komt.

Dat zijn dezelfde new age groepen die met hun 'back to basic' filosofie de hele wereld hersenspoelen met het idee dat we de natuur praktisch tot goddelijk moeten verheffen. Nog niet zo overduidelijk op CNN, nog niet in de kranten, nog niet uit de mond van Obama, maar de bovenste laag van dit soort ideeen wordt nu met volle kracht naar de massa's gebracht en wetgeving erop aangepast.

De mensen hierachter zijn zo goed in het manipuleren en wijsmaken van de massa's dat dit op een gegeven moment ook, door iedereen die zijn huiswerk niet heeft gedaan en werkelijk enig benul heeft van wat er aan de hand is, met open armen ontvangen zal worden. Mensen zijn papegaaien, volgend de populaire opinies, en die worden gemaakt door onze 'schaduwoverheid'.

Kwestie van tijd voordat dit 'big' wordt.

Verder maak ik me niet druk, dus maak je niet druk.
pi_70488951
Er moet natuurlijk wel een goede reden zijn voor de grootste genocide ooit.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:56:20 #32
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70489850
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef mediaconsument het volgende:
Er moet natuurlijk wel een goede reden zijn voor de grootste genocide ooit.
och met een flinke pandemie kom je een heel end,zonder een reden te hoeven geven ,)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_70491115
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat hij geduld heeft, de bewustwording wbt onze planeet lijkt nu in het westen op gang te komen, voor dat die boodschap is doorgedrongen tot de miljarden nieuwe consumenten in het oosten zal er nog heel wat moeten gebeuren, en ik vrees dat het aaneen smeden van religies..men, als je ziet wat een bende ze er nu van maken, hoe zie jij al die mensen dan elkaar een handje geven en peace zeggen?
Dat gebeurt al op het niveau van de leiders via organisaties als de World Council of Churches, United Religions Initiative, interfaith gatherings,

Zie bijv. deze video vanaf 1 uur en 2 minuten. That all may be one
En de hele video als je onomstootbaar bewijs wil.
quote:
Ik geloof niet dat de paus de antichrist is, dat gaat mij te ver, ik ben meer van het idee dat de RK kerk z'n macht dermate hard ziet afkalven dat ze door een meer conservatieve koers te varen dan voorheen proberen de diep religieuze te behouden en de rest a;s verloren beschouwen, ik heb me nooit echt in de geloofsachtergronden van de NWO beziggehouden, wat er in de CFR etc. gebeurt houdt me genoeg bezig.
Het gaat ook ver... het is heel ziek en twisted als het waar zou zijn. Ik kan er helaas, op basis van feiten, niets anders van maken.
Als je het geloofsaspect van de NWO negeert, mis je overigens de kern ervan. De hele battle gaat om geloof, wereldbeeld, vrije keuze. Misschien iets om je later op te concentreren.
quote:
Denk je echt dat t zover zou kunnen komen, een figuur die hier en daar opduikt de troon van het Vaticaan zal overnemen * als de tijd rijp is* ? ik denk het niet, waar ik wel redelijk volhardend in geloof is dat in de archieven en kluizen van het Vaticaan meer duidelijkheid over dit soort zaken ligt wat angstvallig verborgen wordt gehouden.
Voor het vaticaan zelf zal dit niet zomaar een figuur zijn wat hier en daar opduikt, maar degene voor wie ze al millennia hard aan het werk zijn. Het zou me dus niets verbazen.

De paus wordt nu al aangesteld als de 'chief' voor alle religies, door andere religies (zie video). Als nu dus de messias voor alle religies komt, lijkt het mij een kleine stap om die titel over te nemen

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 29-06-2009 20:41:58 ]
pi_70491419
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Klinkt als Obama
Die wordt door veel amerikanen gezien als de antichrist...

Hij kan het echter niet zijn. Wel een knap staaltje misleider eerste klas.
pi_70496496
Die matreiya is een vaag en zweverig type,
ik moet er niks van hebben
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_70504352
Wanneer kunnen we eindelijk een soort NWO verwachten? Zijn er ook pro-NWO sites?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:05:35 #37
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70504880
Over die foto vergelijking met Maitreya en Obama...
Is wel erg gelijk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70504983
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef Ticker het volgende:
Is wel erg gelijk.
Het is maar net hoe het neergezet wordt.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:17:46 #39
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70505079
quote:
HOW HE BECAME MAITREYA

A lecture by a disciple on how Maitreya realized who He is and how He eventually decided to start His Mission

We will explain Maitreya's childhood briefly and then will explain the part how he became Maitreya in length.

He was born in Tehran, Iran, November 8, 1944
Tehran
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70505877
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

De bijbel spreekt over een anti-christ, die zich als god op aarde gedraagt en zich laat aanbidden door de hele wereld. De eerste protestanten zoals Luther en Wesley geloofden stuk voor stuk dat, op basis van de door de bijbel gegeven criteria, de paus de antichrist is.

Tegenwoordig gelooft men dit doorgaans niet meer, hoewel de bijbel niets veranderd is, en de roomse kerk ook niet.

De anti-christ komt volgens de bijbel niet pas aan het einde der tijden of is al lang geweest, maar is al aan het werk in de tijd van Paul en blijft tot het einde. Het is dus een positie die door verschillende mensen genomen wordt, zoals er meerdere pauzen zijn.
Kun je de desbetreffende bijbelteksten hier es neerzetten?
pi_70506159
Vroeger, toen "Prince Charles Antichrist" nog 666 google hits had...
pi_70506215
Wanneer kunnen we eindelijk een soort NWO verwachten? Zijn er ook pro-NWO sites? Serieuze vraag.
Mr. Prolapse 2009
pi_70506282
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Wanneer kunnen we eindelijk een soort NWO verwachten? Zijn er ook pro-NWO sites? Serieuze vraag.
Ik denk dat het nog een paar jaar zal duren.
pi_70506326
Maarja, dat duurt nog wel even dus helaas. Jammer, ik zou daar voorstander van zijn. Regulering is beter dan losbandigheid tot en met. Ruimte voor creativiteit, out of the box durven en blijven denken, dat kan heel goed binnen zo'n "NWO" (wat een kutwoord, pardon my French).
Al heb ik altijd wel zulke extreme ideeën gehad
Mr. Prolapse 2009
pi_70507086
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
Maarja, dat duurt nog wel even dus helaas. Jammer, ik zou daar voorstander van zijn. Regulering is beter dan losbandigheid tot en met. Ruimte voor creativiteit, out of the box durven en blijven denken, dat kan heel goed binnen zo'n "NWO" (wat een kutwoord, pardon my French).
Al heb ik altijd wel zulke extreme ideeën gehad
Eigenlijk ben ik het met je eens.
We zijn met 1 mensheid, al dat gedoe met verschillende landen is overbodig.
Pro wereldstaat-websites?

Financial Times
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
Screencap voor de peepz zonder account.
pi_70507243
Ik zie mezelf dan ook als Wereldburger, en niet als Nederlander of Europeaan, maar echt Wereldburger.
Daarom vind ik het ook jammer dat er alleen maar anti-unigovernment sites bestaan. Waar zijn de echte pro sites? Die FT is interessant, maar dat is niet alleen daarop gebaseerd helaas.
Mensen die dan bang worden dat het 1 grote politiestaat / Big Brother wordt... Nee dat wordt het niet. Simpelweg logistiek onmogelijk.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:41:13 #47
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70507250
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef Ticker het volgende:
Is wel erg gelijk.
Ja, het zijn 2 donkere mannen

zzz
pi_70507501
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
Ik zie mezelf dan ook als Wereldburger, en niet als Nederlander of Europeaan, maar echt Wereldburger.
Daarom vind ik het ook jammer dat er alleen maar anti-unigovernment sites bestaan. Waar zijn de echte pro sites? Die FT is interessant, maar dat is niet alleen daarop gebaseerd helaas.
Mensen die dan bang worden dat het 1 grote politiestaat / Big Brother wordt... Nee dat wordt het niet. Simpelweg logistiek onmogelijk.
Wereldburger, alsof jij de fuck iets van doen hebt met mensen in Bangladesh, Ethiopïe of Somalïe, je zult daarbij met veel geluk 10% van de aarde zien in je leven. Je kunt misschien een indruk van veel plaatsen krijgen, de wereld is nogsteeds veel groter dan dat je denkt hoor. Om deze reden ben ik er trots op om een Nederlander te zijn, en zal ik mijn best doen zoveel mogelijk van de wereld te verkennen.

Om een wereldwijde politiestaat te laten ontstaan hoef je alleen op bepaalde plekken te controleren en te zorgen dat geld de mensen voldoende onder controle houdt.
pi_70508028
Beste man, kalmeer een beetje
Jouw beeld van "Wat is een Wereldburger" is dus duidelijk anders dan die van mij. Ik zie dat als iemand die zich niet gebonden voelt aan één land maar als bewoner van deze planeet. Ik zie liever 1 uniforme taal (Engels) en munteenheid. Dat heeft niks te maken met meeleven met hongernegertjes in weetikveelwaarië.
Mr. Prolapse 2009
pi_70508202
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef Salvad0R het volgende:
Vroeger, toen "Prince Charles Antichrist" nog 666 google hits had...
Maar de Hebreeuwse letterwaarde van WWW is nog steeds 666
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')