dan stel je maar een makkelijke !quote:Op maandag 29 juni 2009 18:36 schreef Chielus het volgende:
K*t Heb geen tijd meer voor een nieuwe vraag, dus die mag iemand anders stellen.
Lethal Weaponquote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef Patch het volgende:
dat valt me tegen van Chielus..![]()
Mag ik dan 10 films met Mel Gibson in 1 post aub....
neen, dit is geen tekenfilmquote:
quote:
ouder en donkerderquote:
Meet Davequote:
Oh ja Dave is een hele andere film.quote:
Heb de film nooit gezien, maar weet dat Sigourney Weaver erin zitquote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie speelt de rol van vice President Nance in de film Dave?
Die zat erin als de First Lady. De vice-president werd gespeeld door iemand die een beroemd politiek figuur heeft neergezet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb de film nooit gezien, maar weet dat Sigourney Weaver erin zit
Yep. Die speelde inderdaad de President en zijn look a like. De heer in kwestie speelt altijd wijze figuren.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
en Kevin KLine, maar die speelde de 'normale' president toch?
quote:
Nope een Engelse film. Maar die geweldloze rol ken je vast wel. Oscarwinner.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:06 schreef Patch het volgende:
Iemand uit Donnie Darko? niet mijn pakkie-an...
En een dame gaat er mee aan de haal!quote:
Dus: Patch +1quote:Op maandag 29 juni 2009 18:15 schreef Patch het volgende:
dus:
Bowfinger
Grand Canyon
+
Steve Martin
&
Quills
Hannah and her Sisters
+
Michael Caine
=
Dirty Rotten Scoundrels
Ik weet het, I've been here before. Maar had een spoedgevalletje en moest direct weg. Vond het lullig om jullie heel de vaond in af wachting te laten van een vraag die ik vandaag pas kon plaatsten, dus vandaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Patch het volgende:
* Hoe werkt het?
[ afbeelding ]
Iemand stelt een vraag over films en het is aan jou en de mede-FOK!kers om die te beantwoorden. De vragensteller mag hints geven. Wie het goede antwoord geeft, krijgt van de vraagsteller een punt (zie De Puntentelling). Deze persoon stelt vervolgens de nieuwe vraag.
Ik heb altijd wel nodig tot de lunch om wakker te wordenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |