Dat dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd. Mensen die normaal gesproken dit soort leuzen op muren kalken dragen zelf vaak Lonsdale. Konden ze niet even op hun truitjes kijken?
Het zit je hoog he?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen die dit soort leuzen sprayen (of op de PVV stemmen) zijn meestal ook niet de meest snuggere type's.
De vuile eikelsquote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Is hier in Rotterdam bij een bekladde Moskee ook recentelijk uitgekomen
Gemiddeld gezien denk ik meer dan in de randstad . Er zitten ook 's lands grootste AZCquote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens het meest geschokt dat ze Turken in Veendam hebben.
Want racisme bestaat niet en de PVV is een hoax?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Misschien hebben ze het wel zelf gedaan die Turken? Is hier in Rotterdam bij een bekladde Moskee ook recentelijk uitgekomen. Zou ook meteen de spelfouten verklaren!
De mensen die dit gedaan hebben zijn waarschijnlijk nog te jong om te stemmen. Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen die dit soort leuzen sprayen (of op de PVV stemmen) zijn meestal ook niet de meest snuggere type's.
Omdat?quote:
Ik vermoed dat je niet zo open bent tegen hen, of je broer wil je niet dumpen vanwege de bloedband.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Omdat?
En dat ik gewoon omgang heb met mijn Islamitische broer en Marokkaanse schoonzus is ook hypocriet?
Ik denk dat de daders wel op de plaatselijke VMBO-afdeling te vinden zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
Die daders waren wel erg snugger of dronken Hitler sieg heil + joden ster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |