quote:'Aanslag' op Turkse gemeenschap in Veendam
Veendam - Het verenigingsgebouw Turk Der en de moskee in Veendam-Noord zijn zaterdagnacht beklad met racistische leuzen. Het bestuur van Turk Der noemt dit 'een serieuze aanslag voor de Turkse gemeenschap.' De gemeente Veendam heeft de leuzen al verwijderd.
Er is onrust binnen de Turkse gemeenschap (1500 mensen). Er is angst voor brandstichting van de gebouwen. Het is de derde keer dat de panden van Turk Der, dat sinds 1980 actief is in Veendam, zijn beklad. De daders zijn nooit opgepakt.
Het bestuur van Turk Der denkt niet dat hier sprake is van een kwajongensstreek en roept getuigen op zich te melden bij de politie. De racistische leuzen zijn vermoedelijk zaterdagnacht tussen drie en vier uur op de muren gezet.
DVHN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
tuurlijk. doodstraf voor wat graffiti.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Meh7 het volgende:
Het is maar dat de doodstraf is afgeschaft, anders zou dat een gepaste straf zijn voor dit soort racisten.
(foto's werken niet trouwens, misschien moet je even een link plaatsen of ze op Tinypic zetten)
Wellusquote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef sjimz het volgende:
De foto's doen het niet.
Joods-christelijke waarden?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:16 schreef sjimz het volgende:
Een hakenkruis en een jodenster spuiten
Het moet niet gekker worden.
Als ik het zo bekijk is het juist wel een kwajongens streek.quote:Het bestuur van Turk Der denkt niet dat hier sprake is van een kwajongensstreek
Vreemd. Mensen die normaal gesproken dit soort leuzen op muren kalken dragen zelf vaak Lonsdale. Konden ze niet even op hun truitjes kijken?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Edit: Hoe kan je mensen, die geen fatsoenlijke hakenkruizen kunnen maken, serieus nemen?![]()
Edit 2: EN 'Lonsdale' niet eens goed schrijven.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo is dat vreemd Sjimz? Wilders = een nazi + een Israel-aanhanger.
Mensen die dit soort leuzen sprayen (of op de PVV stemmen) zijn meestal ook niet de meest snuggere type's.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd. Mensen die normaal gesproken dit soort leuzen op muren kalken dragen zelf vaak Lonsdale. Konden ze niet even op hun truitjes kijken?
En een Lonsdelequote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo is dat vreemd Sjimz? Wilders = een nazi + een Israel-aanhanger.
Dat dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd. Mensen die normaal gesproken dit soort leuzen op muren kalken dragen zelf vaak Lonsdale. Konden ze niet even op hun truitjes kijken?
Het zit je hoog he?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen die dit soort leuzen sprayen (of op de PVV stemmen) zijn meestal ook niet de meest snuggere type's.
De vuile eikelsquote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Is hier in Rotterdam bij een bekladde Moskee ook recentelijk uitgekomen
Gemiddeld gezien denk ik meer dan in de randstad . Er zitten ook 's lands grootste AZCquote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens het meest geschokt dat ze Turken in Veendam hebben.
Want racisme bestaat niet en de PVV is een hoax?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Misschien hebben ze het wel zelf gedaan die Turken? Is hier in Rotterdam bij een bekladde Moskee ook recentelijk uitgekomen. Zou ook meteen de spelfouten verklaren!
De mensen die dit gedaan hebben zijn waarschijnlijk nog te jong om te stemmen. Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mensen die dit soort leuzen sprayen (of op de PVV stemmen) zijn meestal ook niet de meest snuggere type's.
Omdat?quote:
Ik vermoed dat je niet zo open bent tegen hen, of je broer wil je niet dumpen vanwege de bloedband.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Omdat?
En dat ik gewoon omgang heb met mijn Islamitische broer en Marokkaanse schoonzus is ook hypocriet?
Ik denk dat de daders wel op de plaatselijke VMBO-afdeling te vinden zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
Die daders waren wel erg snugger of dronken Hitler sieg heil + joden ster
mijn gok is dus dat ze een jaar of 12-13 waren en mammie geen lonsdale voor ze wil kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ach ze hebben Adolf ook naast Wilders gezet. Een jodenhater en een jodenlover.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef SanJuanDePasto het volgende:
lonsdele, jodenster in combinatie met een hakenkruis.
Dus wel de doodstraf als iemand met een spuitbus wat leuzen schrijft, maar als je mede-moslim de tanden uit bek van een buschauffeur slaat is een juridische straf van geld of zitten voldoende?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Meh7 het volgende:
Het is maar dat de doodstraf is afgeschaft, anders zou dat een gepaste straf zijn voor dit soort racisten.
Gevalletje 'IQ niet veel hoger dan schoenmaat'...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nieuwe pics, graag.
Edit: Hoe kan je mensen, die geen fatsoenlijke hakenkruizen kunnen maken, serieus nemen?![]()
Edit 2: EN 'Lonsdale' niet eens goed schrijven.
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is maar een incident he.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Meh7 het volgende:
(foto's werken niet trouwens, misschien moet je even een link plaatsen of ze op Tinypic zetten)
edit: hier staan ze blijkbaar, http://www.trefpuntveendam.nl/Album/20090628_Turk_Der/
Racisme is geen incident.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is maar een incident he.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is maar een incident he.
Man je weet helemaal niks over ons. Je zit maar te gissen en te oordelen. Jij durft mij een debiel te noemen maar ik krijg steeds meer het idee dat je zelf niet helemaal lekker bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je niet zo open bent tegen hen, of je broer wil je niet dumpen vanwege de bloedband.
Eindelijk zeg je iets verstandigsquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want racisme bestaat niet en de PVV is een hoax?
hij helpt met plakkenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:36 schreef wikwakka2 het volgende:
BREAKING NEWS
Het was Joey Kindt:
Maar hoe kun je dit soort mensen serieus nemen? Met hun stoere 'hardcore' en 'lonsdele' () leuzen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:16 schreef sjimz het volgende:
Een hakenkruis en een jodenster spuiten
Het moet niet gekker worden.
tuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Kan dat dan? Blijven zitten in de brugklas
Tuurlijk wel. Dit waren kwajongensstreken. Niet zo zeuren hoor, tis niet alsof er geweld aan te pas is gekomen. Je blaast het ontzettend op. Beschouw het maar gewoon als een incident. Waarschijnlijk weten ze niet beter. Of hebben ze een slechte jeugd gehad. Of misschien voeden de ouders hun niet goed op he.quote:
Deze bewaar ik voor een volgend topic in een andere context.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dit waren kwajongensstreken. Niet zo zeuren hoor, tis niet alsof er geweld aan te pas is gekomen. Je blaast het ontzettend op. Beschouw het maar gewoon als een incident. Waarschijnlijk weten ze niet beter. Of hebben ze een slechte jeugd gehad. Of misschien voeden de ouders hun niet goed op he.
3 keer raden wie mijn inspiratie was voor die postquote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Deze bewaar ik voor een volgend topic in een andere context.
Je kan het wel voor dezelfde groep mensen gebruiken in ieder geval.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Voor elke trieste opmerking die je post komen er 3 Wilders-stemmers bij héquote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is overduidelijk gemaakt door 12 jarige met een gevonden spuitbusquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef EricT het volgende:Fout hakenkruis
Verkeerd gespelde tekst
Davidster
Wat een sneue poging
Dat zou kunnen ja. Maar ik acht de kans daarop stukken kleiner dan dat de daders autochtonen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Misschien hebben ze het wel zelf gedaan die Turken? Is hier in Rotterdam bij een bekladde Moskee ook recentelijk uitgekomen. Zou ook meteen de spelfouten verklaren!
Het wordt ze waarschijnlijk er met de paplepel ingegoten, dus ik weet niet hoe gerust ik daarop moet zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Gia het volgende:
De mensen die dit gedaan hebben zijn waarschijnlijk nog te jong om te stemmen. Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn.
wutquote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geschat is dat ruim 1 op de 4 Marokkanen atheïst is.
Wat is het verschil dan behalve dat er nu ook vmbo-brugklassen zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud ben jij? Oud zeker en geen kinderen? Dat was vroeger misschien zo, maar tegenwoordig wordt dat verschil al in groep 8 gemaakt.
Behalve voor Havo en VWO, die hebben nog wel gezamelijke brugklas. Verder heb je nog een brugklas vmbo en havo, en brugklassen voor alleen vmbo. Je hebt ook scholen waar je alleen vmbo kunt doen en dan dus niet hoger dan Kader.
Ik gok dat deze schatjes op vmbo-basis, in de brugklas zitten en het dit jaar niet gaan halen.
18%?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vermoedelijk waren het Turkse PVV aanhangers, gelet op de spelling.
Bron
Het is wat hé , mensen die naar school gaanquote:
Ah joh het zijn allemaal maar 'incidentjes'quote:Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Whehe vermakelijk, zo in de verdediging schieten hierover en het pure racisme noemen, maar als er weer eens een Joods gezin van die leuzen op hun huis krijgt is er niks aan de hand.
De doodstraf voor een beetje paintquote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Meh7 het volgende:
edit: hier staan ze blijkbaar, http://www.trefpuntveendam.nl/Album/20090628_Turk_Der/
Of ze krijgen cold feet en kankeren* opquote:Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef isogram het volgende:
Dit soort vandalisme krijgt te veel media-aandacht, waardoor de daders extra kunnen genieten van hetgeen ze hebben aangericht. Ik vind trouwens de term 'aanslag' ook wel wat overdreven.
Hopelijk worden de daders opgespoord en bestraft.
Ik dacht ook al zoiets. Maar het leek me wijzer het voor me te houden.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:15 schreef huhggh het volgende:
Iets zegt mij dat dit helemaal niet het werk is van een PVV-aanhanger, maar wel iemand die Geert Wilders in diskrediet wil brengen.
Ik bedoel, Lonsdale verkeerd spellen...kan het er nog dikker bovenop liggen dat iemand "dom" wil overkomen...?
Ik weet niet exact wat jij hier mee wil zeggen, maar als het over bontkraagjes gaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit soort gasten luisteren hardcore omdat ze dan helemaal de rascist zijn! Dat zijn geen gabbers.quote:
Waarom leek het je wijzer het voor je te houden? Was jij niet degene die dacht dat het een kwajongensstreek was? Die gedachte postte je, omdat je niet voor je echte gedachte kon uitkomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik dacht ook al zoiets. Maar het leek me wijzer het voor me te houden.
Klopt, voor mij waren er twee opties. De ene hield ik wijselijk voor me.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom leek het je wijzer het voor je te houden? Was jij niet degene die dacht dat het een kwajongensstreek was? Die gedachte postte je, omdat je niet voor je echte gedachte kon uitkomen?
Ja man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kom je er nu wel voor uit? Zeker omdat iemand anders het ook doet? Samen sta je sterkerquote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt, voor mij waren er twee opties. De ene hield ik wijselijk voor me.
Of kan dat niet?
Ja, ik ben erg laf.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom kom je er nu wel voor uit? Zeker omdat iemand anders het ook doet? Samen sta je sterker
Is dit geen intimidatie?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:27 schreef A-mineur het volgende:
Geert Wilders luistert natuurlijk ook hardcore en draagt LonsdaleErg zielige "aanslag" dit. Gewoon een kwajongensstreek Niets aan de hand.
[..]
Ik weet niet exact wat jij hier mee wil zeggen, maar als het over bontkraagjes gaat.
Iets bekladderen is wat anders dan initimideren, overvallen en fysiek geweld.
En de Marokkanen in Gouda zijn eigenlijk blanke Nederlanders die Marokkanen in diskrediet willen brengen!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:15 schreef huhggh het volgende:
Iets zegt mij dat dit helemaal niet het werk is van een PVV-aanhanger, maar wel iemand die Geert Wilders in diskrediet wil brengen.
Ik bedoel, Lonsdale verkeerd spellen...kan het er nog dikker bovenop liggen dat iemand "dom" wil overkomen...?
Ik snap dan nog steeds niet waarom je het "wijselijk" voor je hield en er wel vooruit kwam toen iemand anders erover begon.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg laf.
Nee,slappe. Toen er een paar keer werd aangegeven dat Lonsdale verkeerd was gespeld ben ik de foto's weer gaan bekijken en toen kwam pas dat andere optie erbij.
In de eerste instantie ging ik idd uit van alleen een kwajongens streek.
Misschien probeer je mij belachelijk te maken maar je maakt alleen jezelf belachelijk met je overdreven smilie gebruik.
staat dat niet op een viaduct ergens?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:34 schreef Iblis het volgende:
In graffiti zie je zo zo vaak spelfouten. Ik weet niet wat dat is. ‘Meet = murder,’ ik heb zelfs spelfouten in de eigen plaatsnaam gezien in graffiti.
Als je iets terugleest kan je vinden dat er inderdaad moslims waren die hun eigen gingen bekladden onder het motto discriminatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En de Marokkanen in Gouda zijn eigenlijk blanke Nederlanders die Marokkanen in diskrediet willen brengen!
Ja en er was ook ooit een vrouw in Frankrijk die hakenkruisen in zichzelf kervde, dus dit moet dan ook door die Turken zelf gedaan zijn!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je iets terugleest kan je vinden dat er inderdaad moslims waren die hun eigen gingen bekladden onder het motto discriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |