Oké komt-ie:quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef BasOne het volgende:
Hoeveel letters? klinkt als?
Kan je een voorbeeld geven?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef BasOne het volgende:
Lotje leerde liesje lopen langs de lange linde laan?
Geen idee, ook geen idee hoe zoiets heet
Oost berlijn, Unter den Lindenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef starla het volgende:
unter den linden!
Liesje was aan het lallen met der vriendinnen toen lotje leerde lopen langs de lange linde laanquote:
Geen idee Ofyquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor puzzeltje is het?
(Meer dan een doordenker.)
Nee, Europese Gemeenschap van Kolen en Staal.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef BasOne het volgende:
Droedel?
Nog nooit van gehoord lol
EGKS?
Double you teee eeff?
Europees Genootschap van Kippen Slachters?
Oh.. lolquote:Op maandag 29 juni 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Europese Gemeenschap van Kolen en Staal.
Het ging om Jean Monnet, niet om Claude Monet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oh.. lol
Was Monet niet een schilder
Ik had Europees iig goed
Je spreekt het hetzelfde uit big whoopquote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ging om Jean Monnet, niet om Claude Monet.
Klopt, oh ja kut jij was een paar jaar geleden in Indonesie geweest toch? ST+1quote:
Zeg doe normaal, ga je mond spoelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef ScottTracy het volgende:
In die discotheek in Kuta
Klopt, dat was een jaar na die aanslag. Was enorm rustig in het anders zo toeristische Kuta Beach.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klopt, oh ja kut jij was een paar jaar geleden in Indonesie geweest toch?
Die is al dik 20 jaar geleden afgestapt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef BasOne het volgende:
Wielren vraag... geen idee...
Joop Zoetemelk?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
Laurens ten dam
Ik weet niks van wielrennen. Behalve dat ik er slaap van krijg.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Knaven was er vorig jaar niet bij dacht ik.
Weet je toevallig ook de wielrenners die gepakt hebben?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niks van wielrennen. Behalve dat ik er slaap van krijg.
ik hou niet van wielrennen, maar hij is mijn held, met banden om de nek, een fietspomp en een reparatie setje de tour uitrijden, niks geen 100 man support en 30 auto's met reserve fietsenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is al dik 20 jaar geleden afgestapt.
Wat hebben gepakt?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de wielrenners die gepakt hebben?
Dakar?quote:
Gezien jou usersnaam heb je meer met vragen over zware criminaliteit?quote:
Punten in deel 1628quote:
Pakken -> stimulerende middelen gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |