bien sur!quote:
hah, was me niet eens opgevallen dat dat de vlag wasquote:Op maandag 29 juni 2009 11:32 schreef De_Hertog het volgende:
Enige land die op de achterkant ook de waarde zetten. Al helpt de vlag ook een hoop
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Wuperthal
Hoezo is Frankfurt niet een van de bekendere Duitse steden?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Frankfurt am Main?
Ik postte het en dacht toen al dat het niet zou kloppen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo is Frankfurt niet een van de bekendere Duitse steden?
Dagobert +1quote:Op maandag 29 juni 2009 11:54 schreef Dagobert het volgende:
Groot Brittanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
Ik ben er toch echt 100% zeker van. Dit is een bekend lijstje. Heb het al 20 jaar geleden zo geleerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef Dagobert het volgende:
Volgens mij zei ik dat er twee keer twee verkeerd om stonden. Laatste twee zijn idd correct omgedraaid, maar je stelling dat de eerste vijf juist zijn is niet correct
Klopt. Bij mijn weten is er echter niets veranderd de afgelopen 20 jaar aan territoriale claims van de VS en China.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:57 schreef Dagobert het volgende:
Omdat idd beide antwoorden mogelijk zijn, PR +1
Maar wat je 20 jaar geleden geleerd hebt, hoeft natuurlijk nu niet meer per se waar te zijnZeker wanneer het over van die betwiste gebieden gaat. Ook wel interessant dat de bron die de wiki aandraagt, alleen het lage getal voor China geeft, maar ze vervolgens wel China op 3 zetten
Stand # 1628
1 erkel
1 Burnett
1 iggy_in_tha_house
2 Dagobert
1 Steekbal
1 Terpentin07
1 Robbiev85
1 De_Hertog
2 PhysicsRules
Nog steeds spreekwoordelijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef steekbal het volgende:
bourgondie ?
Dat van een groot deel van het gebied dat ze destijds in handen hadden nog steeds over 'Bourgondisch' gesproken wordt, zoals België en Brabant.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:29 schreef steekbal het volgende:
?? Hoe bedoelt u, leuk dat ik weer een vraag van je mag inkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |