Tomato-Moriquote:Op maandag 29 juni 2009 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik met n natte handdoek opmn rug, verkoelt wel
oke. omdat je wilt dat daar iets aan veranderd... verander dan even je instellingquote:Op maandag 29 juni 2009 09:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?
Heb je nooit een vriendin gehad?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?
Als je gefrustreerd bent over dat je nog nooit een meisje hebt gehad dan straal je dat gewoon enorm uit. het eerste meisje dat enigzins in je geinteresseerd is ga je je waarschijnlijk zo hard aan vastklampen dat ze het benouwd krijgt en er vandoor gaat.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:42 schreef erikje14 het volgende:
Goeiemorgenquote:
Ik ben erg schattigquote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
GoeiemorgenVerhaal gaat dat jij schattig bent?
Goed om te wetenquote:
quote:
daar ben je wel van afquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Nou moet ik weer van die image van lief, schattig meisje af
Goede vraagquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
wie heb ik eigenlijk gister allemaal gezien? weet het niet meer zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Mijquote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
wie heb ik eigenlijk gister allemaal gezien? weet het niet meer zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |