Kan ik me heel goed voorstellen.. Maar vergelijken met je ex is nooit goed hè. Is lastig, ik weet het als de beste, maar ik ben er maar mee gestopt..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:10 schreef kingmob het volgende:
Mja, ben denk ik nu vooral teleurgesteld omdat ik er best veel energie in heb gestopt maar dat het resultaat vrij mager is. Ik mis idd net dat beetje extra, wat je bij vrienden niet hebt...
Nouja, door die ex weet ik relatief goed wat ik wil en ook wat ik niet wil. Dat zou je vergelijken kunnen noemen, maar ik noem het ervaringquote:Op maandag 29 juni 2009 02:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.. Maar vergelijken met je ex is nooit goed hè. Is lastig, ik weet het als de beste, maar ik ben er maar mee gestopt..
Vrienden zijn lief, maar die arm om me heen hoef ik toch echt niet van een vriend/vriendin
Wat wil je wel en wat wil je niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:18 schreef kingmob het volgende:
Nouja, door die ex weet ik relatief goed wat ik wil en ook wat ik niet wil. Dat zou je vergelijken kunnen noemen, maar ik noem het ervaring
Ik heb dat tot 2 keer toe genegeerd om iemand toch een kans te geven, bleek beide keren compleet nutteloos.
Slaap lekker mopje!quote:
Dan verschillen we van mening.quote:
Oei, dat is lastig onder woorden te brengen. Ik wil sowieso een ambitieuze, intelligente vriendin. Ze moet graag reizen. In tegenstelling tot het ambitieus moet het geen carrierevrouw zijn (daar wordt het dus ingewikkeldquote:
Ik heb 2 keer kort geprobeerd een relatie te beginnen terwijl dat tegen dat 'vergelijken' ingingquote:Dat laatste snap ik niet zo goed
Oeh, ja lastig inderdaad.. Waarom geen carrierevrouw?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:33 schreef kingmob het volgende:
Oei, dat is lastig onder woorden te brengen. Ik wil sowieso een ambitieuze, intelligente vriendin. Ze moet graag reizen. In tegenstelling tot het ambitieus moet het geen carrierevrouw zijn (daar wordt het dus ingewikkeld). Graag ook houden van films en muziek. etc.
Wordt eigenlijk best een lijst
Nee dat snap ikquote:Ik heb 2 keer kort geprobeerd een relatie te beginnen terwijl dat tegen dat 'vergelijken' ingingDat werkte niet echt
Omdat je daar toch niks aan hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh, ja lastig inderdaad.. Waarom geen carrierevrouw?
Ja, dat dus eigenlijkquote:
Zolang ze de namen van onze kinderen kan onthouden en elke nacht naast me slaapt en ik elke ochtend naast haar wakker word, vind ik het allemaal best.quote:
Oké, duidelijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat dus eigenlijk
Het zegt verder heel veel over het karakter in mijn ervaring. Je kan prima ambitieus zijn en werken met passie zonder daar alles voor op te geven.
Toch heb je er geen reet aan want die zijn alleen daar mee bezig.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang ze de namen van onze kinderen kan onthouden en elke nacht naast me slaapt en ik elke ochtend naast haar wakker word, vind ik het allemaal best.
Ja die gaat het komende jaar ook niet meer af, verwacht ikquote:
Ikzelf heb zoiets van: Het maakt me geen reet uit wat ie doet, als ie maar doet wat ie leuk vindt, of tenminste de ambitie om dat te bereiken. Maar iemand die alleen voor zijn werk leeft lijkt me niets nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat dus eigenlijk
Het zegt verder heel veel over het karakter in mijn ervaring. Je kan prima ambitieus zijn en werken met passie zonder daar alles voor op te geven.
So what? Ik zorg voor het huishouden en de kindjes, zij voor het geld! Emancipatie enzo!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch heb je er geen reet aan want die zijn alleen daar mee bezig.
Daar gaat het niet eens om, dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
So what? Ik zorg voor het huishouden en de kindjes, zij voor het geld! Emancipatie enzo!
Waarom niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om, dat werkt gewoon niet.
Dan zijn het geen echt carriere vrouwen. (mannen)quote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het heeft tientallen jaren zo gewerkt en sommige mensen kiezen daarvoor.
In bepaalde opzichten kan ik wel begrijpen waarom, ook al zou het mijn ding niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |