Ik quote dit bericht alvast, zodat iedereen kan zien dat TS van POEPSEX houdt. Mocht TS gauw zijn startpost willen veranderen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:19 schreef emmimichje het volgende:
Kampers, waarom trappen ze zo makkelijk in mijn garp. Hieronder screenshot welke in paint is geplakt.
[ afbeelding ]
Klacht: simpele kampers die meteen happen
Anti-klacht: morgen hoop boze kampers die gaan reageren
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:19 schreef emmimichje het volgende:
Hieronder screenshot welke in paint is geplakt.
Dat heeft die lolbroek ook vast niet expres gedaanquote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik quote dit bericht alvast, zodat iedereen kan zien dat TS van POEPSEX houdt. Mocht TS gauw zijn startpost willen veranderen.
Ga een bok melken zou ik zeggen.
het zou wel een grote fail zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat heeft die lolbroek ook vast niet expres gedaan
Warezrequest, banquote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Dueno het volgende:
link naar 2de venster graag
Johquote:Op maandag 29 juni 2009 00:28 schreef justmattie het volgende:
Het is gewoon een printscreen. Geen paint
nee het is echt niet zo erg grappigquote:Op maandag 29 juni 2009 00:32 schreef emmimichje het volgende:
[..]
hihi de 1e kamper is gesignaleerd in dit topic.
Internetheld.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:32 schreef emmimichje het volgende:
[..]
/carequote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Druktemaker het volgende:
TS gebruikt bijna dezelfde layout als ik
95quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef S.Seagal het volgende:
Is dat windows 95? Of alleen die lay out?
Blind?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef emmimichje het volgende:
Wie heeft er zin in een potje schaken?
waarom verklaar je gvd niet eens het 2e venster man??quote:Op maandag 29 juni 2009 00:32 schreef emmimichje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarom verklaar je gvd niet eens het 2e venster man??
wat nou gratis dieren sex, jij perverse wacko
Nummer 3quote:Op maandag 29 juni 2009 01:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kampers zijn tof.
Mensen die bang zijn voor kampers.
Iddquote:Op maandag 29 juni 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
Al die mensen die geschokt reageren op dat 2e venster van TS
efkens niet zo vlauw met plaatkes gooien. Die kinders worden nooit oud enzo. vet zielig.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:20 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is die Boppe voor autist, lijkt wel een progeria-kind![]()
[ afbeelding ]
je bent zeker en vast in de war met de oude ms-dosquote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
met windows 95 kun je niet eens internetten, man. hoax.
Goh hoe zou dat nou komenquote:dikke onzin ik ben opgeroeid met kampers zijn nog steeds mijn beste vrienden (y) .vooroordeel niet iedereen is gelijk :lollol:
echte C D A uitspraken .
laat je niet opjutten mensen .maar denk je eigen(y) :hosanna: :hosanna:
ha ha ha liever honderd kampers in mijn huis dan een agent:lollol: :lollol: :lollol:
Dit moet een fake account zijn; tochquote:Hallo Boppe
vin het woort kamper ook nog een beledeging
wij maasen reizigers ook van vlees en bloed
ik woon nou in de kiet tussen oetsers en wouten die wousies hebbe overal last van buregers moete leren wat leven is en niet altijd op andere letten die wousen staan hier de hele dag te loeren achter de rame
die klagen over als je een vrachtwagentje voor de deur hep of als je ff de kampeerwage bij huis heb , laat ze hun tijd goed gaan besteden
eerst nadenke wat je prevelt wij stelen niet maar werke allen hard en helpen mekaar altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |