Misschien dat ze in jouw wereld niet controleren, in mijn wereld áltijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ze ook maar ooit controleren, de tijden dat ik hier nog met de trein gin paar keer in de week controleerde ze echt nooit. Al die tijd dus voor niks een kaartje gekocht.
Denk evengoed dat je weinig kans maakt, zullen ze gewoon als rede geven dat je van te voren een kaartje had moeten kopen (zonder datum) en dan daar afstempelen.
Wil je alsjeblieft niet de wijsneus gaan uithangen met je treinen enzo? Ik reed met 2 mensen mee en ik had GEEN andere opties. Wat begrijp je nu niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reisadvies
Den Haag HS Roosendaal
Vertrek zondag 28 juni 2009 rond 20:44
21:16 Den Haag HS 4 Rotterdam Centraal Intercity (NS)
21:33 Rotterdam Centraal
21:49 Dordrecht
22:12 Roosendaal 4a
Reisduur 0:56
Dat is dus aantoonbaar gelul.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet de wijsneus gaan uithangen met je treinen enzo? Ik reed met 2 mensen mee en ik had GEEN andere opties. Wat begrijp je nu niet?
En jij weet natuurlijk precies hoe het er op het station aan toe ging, hoe laat ik daar met die mensen was etc. etc.?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus aantoonbaar gelul.
Je moet niet anderen de schuld geven van je boete en stommiteit.
Alsjeblieft zeg. Wij hadden deze trein & dat is de internationale die uiteindelijk naar Brussel-Zuid gaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus aantoonbaar gelul.
Je moet niet anderen de schuld geven van je boete en stommiteit.
Ja, dat je die trein had, dat was wel duidelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wij hadden deze trein & dat is de internationale die uiteindelijk naar Brussel-Zuid gaat.
Ga niet lopen mekkeren, want je was er niet bij.
Tja, dan heb je net pech gehad denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat ze in jouw wereld niet controleren, in mijn wereld áltijd.Mijn hemel, over kort door de bocht gesproken.
In het infoboekje (van die aardige conducteur gekregen die me de boete gaf) staat dat als je geldige reden hebt, een boete kwijt gescholden kan worden, dit mag eenmaal in een jaar.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef vencodark het volgende:
....geul...
Ik ben hier niet schuldig aan.....gelul....
Als ik op het station kom en der staat een trein die ik kan pakken, dan pak ik die trein end an ga ik géén half uur wachten op de volgende trein. Uiteindelijk had deze vertraging & daarom sloot het niet zo lekker aan. Bemoei je er alsjeblieft niet mee, want je krijgt echt géén gelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat je die trein had, dat was wel duidelijk.
Maar waarom NEEM je die trein dan ook? Waarom niet gewoon de intercity en dan een overstapje naar een stoptrein naar Zeeland voor Vencodark?
Ik snap best dat je pissig bent als je een boete krijgt, maar als die gewoon terecht is, moet je niet zeiken en gewoon betalen. Onterechte boetes is een ander verhaal.
Foeiquote:Op zondag 28 juni 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik op het station kom en der staat een trein die ik kan pakken, dan pak ik die trein end an ga ik géén half uur wachten op de volgende trein. Uiteindelijk had deze vertraging & daarom sloot het niet zo lekker aan. Bemoei je er alsjeblieft niet mee, want je krijgt echt géén gelijk.
Hoppa, daar heb je het dus. Als je geen zin hebt om te wachten, en een verkeerde trein neemt, dan riskeer je een boete, das nogal logisch. Maar dan niet achteraf gaan lopen mekkeren.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik op het station kom en der staat een trein die ik kan pakken, dan pak ik die trein end an ga ik géén half uur wachten op de volgende trein.
Indd. Ga hier niet meer verder uitleg aan geven want dat is de moeite niet. Gelukkig heb ik nog een iets bredere kijk dan El-what his face.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik op het station kom en der staat een trein die ik kan pakken, dan pak ik die trein end an ga ik géén half uur wachten op de volgende trein. Uiteindelijk had deze vertraging & daarom sloot het niet zo lekker aan. Bemoei je er alsjeblieft niet mee, want je krijgt echt géén gelijk.
Allerlaatste keer. Dit was géén verkeerde trein. Dit was de normale internationale trein die we moesten hebben, maar hij had een kleine vertraging.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoppa, daar heb je het dus. Als je geen zin hebt om te wachten, en een verkeerde trein neemt, dan riskeer je een boete, das nogal logisch. Maar dan niet achteraf gaan lopen mekkeren.
Je bent gerfrustreerd -begrijpelijk- omdat je zelf een stommiteit hebt begaan en slaat nu om je heen om anderen van die stommiteit de schuld te geven. De NS, de BS, de conducteur die je had moeten matsenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Ga hier niet meer verder uitleg aan geven want dat is de moeite niet. Gelukkig heb ik nog een iets bredere kijk dan El-what his face.
Haha, uitgerekend!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Tering, doe eens niet zo chagerijnig stelletje zeikwijven...
Ga dan lekker weg ofzo.
Oooh nu mogen wij niet ff reageren?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
Tering, doe eens niet zo chagerijnig stelletje zeikwijven...
Djayzz , Mr player himselfquote:
Dat zeg ik toch niet? Je kan ook gewoon normaal reageren in plaats van meteen te doen of je het beter weet. Er wordt gewoon wat gezegd een je hoeft er niet eens op te reageren.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh nu mogen wij niet ff reageren?
Alsof jij altijd vrolijk bent. Well, excuuuuuse me dat ik beetje nijdig wordt van zulke betweters en ik net ff veel geld kwijt voor nop.
Maar waarschijnlijk moet ik hier altijd lief zijn en amen zeggen ofzo.
Het irriteert me indd. enorm dat jij me nu gaat vertellen dat ik het allemaal anders had moeten aanpakken. En je blijft ook aanhouden. Ik kwam hier mijn gal spuien en ik heb er werkelijk niets aan als iemand nog zo gaat lopen emmeren en gelijk wilt hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent gerfrustreerd -begrijpelijk- omdat je zelf een stommiteit hebt begaan en slaat nu om je heen om anderen van die stommiteit de schuld te geven. De NS, de BS, de conducteur die je had moeten matsen, en nu ook nog ik.
Ga slapen en morgen ben je weer vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |